en die jurk er nog bijquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:44 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Idd iets te veel eyelinerEn haar kapsel was iets te punk achtig..
Hij heeft mijn moeder geslagen met een wijnfles.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vond het een anticlimax, ik had het leuker gevonden als Ome Willem helemaal psychopaat was geworden na janine's confrontatie, dan een lullig verhaaltje van ik hou van jou en wil juist daarom niet met je trouwen.
Wat zijn dit voor flutschrijvers. Hij heeft niet eens met broodje poep gedreigd![]()
Ja , maar dat is maar een dingetje, ik had graag gewild dat die zwaaiend met pistool de kerk in was gegaan en dreigend had gezegd, voor ik de bak inga wil ik dat jullie er allemaal aan gaan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:10 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Hij heeft mijn moeder geslagen met een wijnfles.
Gelukkig net niet die ene die Noud en ik eergister opengebroken hadden. Anders had hij wel met mijn vader Ludo aan de stok gehad...hi hi
En. De inhoud?quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:19 schreef Zehra het volgende:
Het eerste wat ik dacht toen Jeff bij Rutger aan de deur klopte was: "Waar is al dat gebroken glas van die fles gebleven?"
dat ja, ik had wel verwacht dat Rutger Laura wel de waarheid zou vertellenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vond het een anticlimax, ik had het leuker gevonden als Ome Willem helemaal psychopaat was geworden na janine's confrontatie, dan een lullig verhaaltje van ik hou van jou en wil juist daarom niet met je trouwen.
Wat zijn dit voor flutschrijvers. Hij heeft niet eens met broodje poep gedreigd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFT!quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:30 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Hopelijk beseffen ze nu dat een badguy de serie spannend maakt.
Ik vind hem echt niet zo goed. Veel te oud voor deze verhaallijn. Hij lijkt soms wel retarded.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:56 schreef Frey het volgende:
Ik vond het een goeie aflevering vandaag met eindelijk weer eens een typische weekendcliff.![]()
Jammer dat Rutger er nu bijna uit gaat.
Zou ik ook willen zien. Ik denk wel dat het zo'n ongelijke strijd zou zijn met Goedhart, dat ik het zielig voor hem zou vinden. Hij is totaal geen match voor Ludo. Zo'n gast trap je gewoon dood, zegmaar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:37 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Als Ludo niet nog minstens 1 scène met Rutger krijgt wordt ik boos. In de shortie zien we in elk geval dat Ludo zelf naar hem op zoek is maar ik heb zo'n gevoel dat ze geen scène krijgen.
Op zich ook wel goed, Martin en Ludo die elkaar kenden was sowieso al redelijk intrigerend. Daarna ging Ludo Martin chanteren, wat erin uitmondde dat hij zowel Helen als Martin ging terroriseren. (Flessen bloed voor de deur en dergelijke.)quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bartolhoven wat vond jij trouwens van de verhaallijn tussen Ludo en de broer van Helen Helmink ?
Rutger heeft dit heel snel weggeveegdquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:09 schreef LetsGame het volgende:
Heeft niemand het glas opgemerkt van de fles die Rutger tegen Janine's hoofd smeet?
Ludo ziet wanneer er iemand aan een fles champagne van hem zit, maar niet wanneer er glas gevallen is op de grond.
Dattie dat nog kan is een wonderquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Rutger heeft dit heel snel weggeveegd
Hij heeft gewoon Janine gebruikt als schepquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:25 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dattie dat nog kan is een wonder
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:28 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon Janine gebruikt als schep
Ja, eigenlijk wel, maar Rutger is ook een spierbundelquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:16 schreef Nina-Sanders het volgende:
Je moet toch echt verdomd hard met een fles op iemands hoofd rammen om de fles kapot te kunnen krijgen in kleine scherven.
Blijft een leuke filmklassieker waarin velen geloven.
Dat snapte ik ook al niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:09 schreef LetsGame het volgende:
Heeft niemand het glas opgemerkt van de fles die Rutger tegen Janine's hoofd smeet?
Ludo ziet wanneer er iemand aan een fles champagne van hem zit, maar niet wanneer er glas gevallen is op de grond.
Dat glas lag er niet. Foutje in het script. Ik merkte het ook al op op de vorige pagina.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:09 schreef LetsGame het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond hem nou juist van de jongeren 1 van de minst vervelende ...
Pleur dan Wiet of Lucas er uit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Kan in de tussentijd toch schoongemaakt zijn?!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:25 schreef Zehra het volgende:
[..]
Dat glas lag er niet. Foutje in het script. Ik merkte het ook al op op de vorige pagina.
Jeff kwam eerst aan de deur en toen lag er ook al niets meer op de vloer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |