Daar dacht ik ook aan!quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ik dacht dat Nina haar pyjama nog aan had toen ze de kamer binnen kwam wandelen. Met zo'n ooglapje over haar hoofd
Ze zag er niet uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je niet kan wachten kan je mijn spoiler lezenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:26 schreef J_TM het volgende:
En ook Janine krijgt een broodje poep in de mond geschoven. Zal ze op tijd weten te ontsnappen om het huwelijk tegen te houden ?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat gebeurt er vanavondheb je dit zelf bedacht of gaat dit echt gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel héél spannend in ieder geval!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Zal 'ie wel gezien hebben via RTL lounge.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
heb je dit zelf bedacht of gaat dit echt gebeuren?
Wel héél spannend in ieder geval!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat gebeurt er vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk wel weer dom van Rutger.. Hij had natuurlijk allang Meerdijk moeten verlaten.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Mmm.. Ik zal eens kijken of ik dat heb. Je merkt het welquote:Op donderdag 18 november 2010 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik dacht seizoen 7, dus 1996 of 1997.
Dat kunnen de schrijvers niet meer, een vaste slechterik vorm geven, het enige wat ze nog wel aardig kunnen is een tijdelijke slechterik voor wat opschudding laten zorgen, mensen als Rene Meijer, die Marco en nou Rutger weer. Een complete verhaallijn voor een vaste slechterik opzetten, daar weten ze geen raad mee, dat is ook de reden dat het zakenleven moest verdwijnen en de Sanders vs Van Houten lijn nooit van de grond is gekomen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:14 schreef Liquidist het volgende:
wahaha Ome Willem is weer goedecht een kat in het nauw. Blijft raar dat hij er niet gewoon vandoor is gegaan toen het geld binnen was. Jammer dt hij eruit gaat. Zou goed zijn als de serie eens een slecht personage kreeg dat er ook in BLEEF.
Al gooien ze de gehele Nederlandse acteer-top in de serie, het wordt niets doordat die schrijvertjes niets weten te verzinnen. Ze recycelen dat het hun lief is, iets origineels komt er jaren niet meer vandaan. En daarbij zijn de verhaallijnen veel te voorspelbaar geworden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat kunnen de schrijvers niet meer, een vaste slechterik vorm geven, het enige wat ze nog wel aardig kunnen is een tijdelijke slechterik voor wat opschudding laten zorgen, mensen als Rene Meijer, die Marco en nou Rutger weer. Een complete verhaallijn voor een vaste slechterik opzetten, daar weten ze geen raad mee, dat is ook de reden dat het zakenleven moest verdwijnen en de Sanders vs Van Houten lijn nooit van de grond is gekomen.
meen je dat echtquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef Miam het volgende:
OMG, ik vind die verhaallijn rondom EEPASA serieus goed en spannend,
vanavond weer kijken
serieus. geen geintjes.quote:
Jack is heel multi-functioneel. Van kleine vechtpartijtjes tot het opsporen van internationale criminelen. Hij doet het allemaal.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
"Jack is er meteen achteraan gegaan" Nee, Jack stond in de kerk.
Ik vind het wel bijzonder dat je dat allemaal onthouden hebt.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeker alleen voor hem betekende het niks en was ze bedoeld om Janine te vergeten, Jessica wilde meer, ze wilde serieus de geliefde van Ludo zijn en eistte onvoorwaardelijk dat ie voor haar koos en niet voor Janine. Ludo zei dit toe waarop Jessica een foto van Janine in de prullenbak wierp, hierop verloor Ludo zijn zelfbeheersing en sloeg haar een hoofdwond, iets waar hij wel spijt van had. Jessica vetrok naar haar oom en vertelde hem niks over die klap.
Ludo kwam excuses maken, deels omdat hij haar nodig had voor werk en representativiteit, deels omdat het hem oprecht speet. Er veranderde niet veel, Ludo sliep met haar wanneer het hem uitkwam en negeerde haar daarna als hij belangrijkere dingen te doen had. Uit onvrede wilde ze weer vertrekken, maar nu wilde Ludo haar niet meer laten gaan en hield haar gevangen en bewaken door "Willem" (voorganger van Bloemers, een mannetje van Ludo alhoewel geen detective). In een onbewaakt moment toen Ludo weg was vernielde ze een duur kunstwerk met een briefje erbij waarom ze het gedaan had en ontsnapte en kwam verwilderd aan bij Variety (waar Janine werkte) en stortte haar hard uit bij Janine.
Ludo hield Jessica een miljoenenclaim boven het hoofd en wilde verder gaan met haar het leven zuur maakte. Julian Verduyn, haar nieuwe vriendje, stormde de Rozenboom in toen Ludo met Janine zat te lunchen en greep Ludo beet en sloeg hem een bloedneus, waarop Ludo droog reageerde ''aangenaam kennis te maken". Janine eistte dat ie van de claim af zou zien. Hiervoor bezweek hij.
Op het huwelijk tussen Ludo en Janine, waren Jessica en Julian als goede vrienden van Janine. Toen Julian Ludo feliciteerde deed hij tweemaal net of iets in de lucht hem een klap in zijn gezicht gaf![]()
(Dat fragment probeer ik al jaren te vinden overigens)
In sommige kerkjes kun je ook voor de wet trouwen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:46 schreef sherezade het volgende:
hoe is het mogelijk dat Laura alsnog in de kerk trouwt? hoevaak is ze al niet voor de kerk getrouwd??? Ik dacht dat je maar 1x voor de kerk kon trouwen?
Idd iets te veel eyelinerquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:35 schreef Djokotron het volgende:
Laura mooi opgemaakt? Zou die visagiste ontslaan. Vond haar graflelijk met die make-up, lol
50.000 geleend van de bank, (zou toch met winst terug komen) 20.000 ofzo rikki's spaargeld, en de rest gewoon gespaard ofzo..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef amaranta het volgende:
Ik heb even niet gevolgd, maar hoe komt Rik aan 80duizend euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |