abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89095408
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:25 schreef ruudvandijk het volgende:
Even duidelijkheid scheppen in de suggesties:

Laura was bij Rutger. Zij had een steen in haar hand.

Lucas, Noud en Sjoerd zijn na De Koning ergens heen geweest wat geheim moet blijven. Waarschijnlijk naar het huis van rutger, waar ze een ruit ofzo hebben ingegooid.

Ludo was op zoek naar Rutger. Hij heeft het adres gekregen van Sil.

Charlie is dronken wakker geworden in het huis van Rutger. De avond daarvoor heeft ze met Sil zitten praten over Rutger, en Sil wou een taxi voor Charlie regelen.
Feitelijk kan het dus iedereen zijn :')
Vergeet Jeff niet die blijft wel opvallend veel op de achtergrond! :o
pi_89095996
Als de schrijvers een beetje verrassend uit de hoek willen komen, dan is Rosa Gonzalez de dader.

Motief:
-Ze had haar zuurverdiende spaargeld in EEPASA gestoken.
-Rutger heeft haar dochter Lorena bedreigd.
-Rutger heeft de vrouw van meneer Sanders neergeslagen met een wijnfles.
-Nobody fucks with Rosa! >:)

Vanuit dramatisch oogpunt denk ik dat Lorena de dader is. Jack komt er natuurlijk op een gegeven moment achter dat Lorena het gedaan heeft. Wat zal ie doen: z'n liefje erbij lappen of het onderzoek in een andere richting sturen? Helemaal sappig wordt het natuurlijk als ook Sjors, tegenwoordig werkzaam bij het OM, bij de zaak betrokken raakt.
pi_89096745
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Als de schrijvers een beetje verrassend uit de hoek willen komen, dan is Rosa Gonzalez de dader.

Motief:
-Ze had haar zuurverdiende spaargeld in EEPASA gestoken.
-Rutger heeft haar dochter Lorena bedreigd.
-Rutger heeft de vrouw van meneer Sanders neergeslagen met een wijnfles.
-Nobody fucks with Rosa! >:)

Vanuit dramatisch oogpunt denk ik dat Lorena de dader is. Jack komt er natuurlijk op een gegeven moment achter dat Lorena het gedaan heeft. Wat zal ie doen: z'n liefje erbij lappen of het onderzoek in een andere richting sturen? Helemaal sappig wordt het natuurlijk als ook Sjors, tegenwoordig werkzaam bij het OM, bij de zaak betrokken raakt.
Lucas en Noud toch? "Vertel niemand erover.."
  woensdag 24 november 2010 @ 17:01:27 #279
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89100830
quote:

Lucas, Noud en Sjoerd zijn na De Koning ergens heen geweest wat geheim moet blijven. Waarschijnlijk naar het huis van rutger, waar ze een ruit ofzo hebben ingegooid.

Charlie is dronken wakker geworden in het huis van Rutger. De avond daarvoor heeft ze met Sil zitten praten over Rutger, en Sil wou een taxi voor Charlie regelen.
Ik ga nog steeds voor Sil..
Hij is bij Charlie in de taxi gestapt en ze zijn naar Rutger gegaan, hij heeft hem vermoord.
Charlie is 'ie gewoon vergeten :')
pi_89101030
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:57 schreef roos85 het volgende:
Spoilers komende week:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_89102411
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nu overigens een dagboek van de moordenaar op gtst.nl ( :') ), weinig zinnigs in te lezen, maar een natuurlijke dood mogen we dus ws uitsluiten.

[ Bericht 45% gewijzigd door Maartel op 24-11-2010 18:02:37 ]
pi_89103403
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:45 schreef Maartel het volgende:
SPOILER
Er staat nu overigens een dagboek van de moordenaar op gtst.nl ( :') ), weinig zinnigs in te lezen, maar een natuurlijke dood mogen we dus ws uitsluiten.
dat dagboek is echt :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_89107229
Als ze het helemaal onverwacht willen maken heeft Jack het gedaan :D
  woensdag 24 november 2010 @ 19:50:27 #284
247452 startcool
In Nomine Patri, Filii et Spir
pi_89107658
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:45 schreef Maartel het volgende:
SPOILER
Wat een MS PAINT gehalte zeg....
In Nomine Patri, Filii et Spiritus Sancti
pi_89109022
Ik denk dat we nog heeeel wat verhalen krijgen te horen over mensen die wel die avond bij Rutger langs zijn geweest maar hem óf levend achterlieten óf al dood aantroffen.

edit: ah, Jef maken ze nu ook al verdacht..
Eigenlijk is alleen Sjors er nog buiten gelaten.

[ Bericht 24% gewijzigd door Maartel op 24-11-2010 20:26:47 ]
pi_89110228
Wanneer trekt die Noud Nina nou eens een keer uit elkaar dan? Het begint echt irritant te worden.
pi_89110533
De acteur die Jack speelt, is echt de aller- aller- allerslechtste vertolker van een rechercheur. Zo'n beetje van het niveau Joey uit Friends (maar dan niet de acteur die hem speelt, maar zoals Joey zelf speelt). Smell-the-fart-acting :D
  woensdag 24 november 2010 @ 20:45:56 #288
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_89110611
Ik snap ook niet waarom ze die Rem niet gewoon deze zaak laten doen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_89111063
"En Laura, toen je hoorde dat alles gelogen was en dat hij je had bedrogen. Zeg Laura. Zeg, was je toen boos? Nou?"

_O-
  woensdag 24 november 2010 @ 21:20:25 #290
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_89112791
quote:

Ik denk eigenlijk dat Noud en Lucas, Sil in het huis van Rutger hebben gezien. Of Ludo daarvoor of erna heen is geweest is me nog een raadsel..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_89114897
quote:
Op woensdag 24 november 2010 17:45 schreef Maartel het volgende:
SPOILER
Charlie valt dus af...
  woensdag 24 november 2010 @ 22:25:26 #292
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_89117406
quote:
Op woensdag 24 november 2010 20:45 schreef Frey het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze die Rem niet gewoon deze zaak laten doen.
Simpel, iedereen moet onder de indruk zijn van Jack's rechercheur-kunsten. :')
pi_89118243
Het is gewoon, het is mij, Robert mensen ...
pi_89120967
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)_moordzaakrutger.xml

Alle aanwijzingen. GTST moet wel denken, wat een goede puzzel hebben wij bedacht zeg, wat hebben wij een slimme soap.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  woensdag 24 november 2010 @ 23:38:57 #295
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_89121074
Het mooiste zou ik vinden als blijkt dat het dit keer echt één groot complot is. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_89121159
Rosa heeft t gedaan. Dat zou wel echt tof zijn inderdaad.

Toch doen Lucas & Noud TE raar. Verdacht.

Steen die Laura in haar hand had, lag later binnen, raam is kapot, maar geen 2e steen nog gevonden? Steen is dus ook niet naar buiten gegooid.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_89121164
AAAAH ALWEER DAT LIJK MET DE OGEN OPEN, DONDER OP!!!
Noot noot.
pi_89122117
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:38 schreef Frey het volgende:
Het mooiste zou ik vinden als blijkt dat het dit keer echt één groot complot is. :P
Vergeet niet dat we Jantien en Rohan hebben hè, die snappen nog net dat Nina geen Elschot van haar achternaam heet.

;)
Een heer met stijl
pi_89123607
Mijn tv doet het niet :( dus ik kijk alles via uitzending gemist.) Dan zit je er met je neus bovenop. Het lijk Rutger ademde nog :D
Maar dat is een bekend gegeven in soapland.
pi_89123646
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:41 schreef Jojoortje het volgende:
AAAAH ALWEER DAT LIJK MET DE OGEN OPEN, DONDER OP!!!
Idd :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')