ow..spuitelf frutselquote:Op woensdag 24 november 2010 14:22 schreef kahaarin het volgende:
Lol, rijkswaterstaat waarschuwt al:
http://www.nu.nl/binnenla(...)schuwt-gladheid.html
Is dat niet een beetje een overbodig bericht? Of snappen mensen echt niet dat als er sneeuw/hagel uit de lucht komt het wel eens glad kan zijn?
Lol! Dimage eerder.quote:
Soms zijn er zelfs verkeersborden voor nodig..quote:Op woensdag 24 november 2010 14:22 schreef kahaarin het volgende:
Lol, rijkswaterstaat waarschuwt al:
http://www.nu.nl/binnenla(...)schuwt-gladheid.html
Is dat niet een beetje een overbodig bericht? Of snappen mensen echt niet dat als er sneeuw/hagel uit de lucht komt het wel eens glad kan zijn?
Mmmm KNMI maakte gisteren wel melding in de LT van sneeuwjacht, sneeuw lijkt volgens de kaarten nu echt wel te komenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:51 schreef aloa het volgende:
Sneeuwstorm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, blijf het vreemd vinden dat mensen dat niet zelf kunnen bedenken.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:30 schreef Timmos het volgende:
[..]
Soms zijn er zelfs verkeersborden voor nodig..![]()
[ afbeelding ]
© CompuMess / Het grote winter- sneeuw- en ijsfototopic deel II
Ik zit net wat noordelijker en hier was uiteraard niks aan het handjequote:Op woensdag 24 november 2010 16:35 schreef lezzer het volgende:
En zo hadden we net een mals hagelbuitje hier in de Peel.
Alwaar ik natuurlijk net middenin zat
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:03 schreef Schuifpui het volgende:
Wat een kut weer, veel regen en koud.
Man, als we deze kaarten hebben in januari dan hebben we echt een mooie elfstedentochquote:Op woensdag 24 november 2010 18:23 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
'Is dit bijzonder winterweer? Ja zeker voor de tijd van het jaar'
Ik ben niet zo'n held met die kaarten aflezen :$. Heb je er een beetje uitleg bij voor mij?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:59 schreef horned_reaper het volgende:
GEM +144 komt met een prachtige kaart![]()
[ afbeelding ]
Nu pas? Je woont in een flat of supergoed geisoleerdquote:Op woensdag 24 november 2010 19:40 schreef kepler het volgende:
Voor het eerst deze winter/herfst mn verwarming aan
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nu pas? Je woont in een flat of supergoed geisoleerd
appartementquote:Op woensdag 24 november 2010 19:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nu pas? Je woont in een flat of supergoed geisoleerd
Die heb ik al sinds .... eeehm..... Augustus aan staan?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:40 schreef kepler het volgende:
Voor het eerst deze winter/herfst mn verwarming aan
Ik had hem vorige week aangezet, maar toen werkte hij niet. Dus gaan slapen, word ik vervolgens wakker in een snikhete kamerquote:Op woensdag 24 november 2010 19:46 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Die heb ik al sinds .... eeehm..... Augustus aan staan?
En ik heb het ook niet snel koud.... maar ik ben gek op een warme kamer ^^
Lol!quote:Op woensdag 24 november 2010 19:46 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Die heb ik al sinds .... eeehm..... Augustus aan staan?
En ik heb het ook niet snel koud.... maar ik ben gek op een warme kamer ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |