En in Groningen weer paniek:quote:Op woensdag 17 november 2010 10:30 schreef seasushi het volgende:
Hier koud en grauw. Van dat "niks"weer
o, dat heeft niet zo veel zin als ik nog niet op de userkaart sta. (Aalten)
quote:NynkeSmedeman: RT @remyvanmannekes: Oke dan... RT @rjdolislager Noodlanding gemeld op vliegveld Eelde door een middelgroot vliegtuig #nieuws
Twitter - 16 minuten geleden
P-2000quote:Marnixx: NIEUWS: GRIP 2 op vliegveld Groningen Airport Eelde: Noodlanding gemeld, middelgroot vliegtuig
Twitter - 19 minuten geleden
quote:17-11-10 14:55:52 Brandweer Groningen Pr 1 NOODOPROEP LUCHTVAART GRONINGEN AIRPORT EELDE MACHLAAN 14 A EELDE (scenario Luchtvaart: 2a safety 7-50 pio) 8131 1871 1860 1884 AP: 5050
0400021 Brandweer Regionaal Voorlichting Pers & Piket
0400070 Brandweer Regionaal Koppel Met AC Drenthe
0400121 Brandweer Regionaal OVD Midden (Inzet)
0400275 Brandweer Groningen-Sontweg SB-760
0400278 Brandweer Groningen-Sontweg HV 1-776 & Boot
0400363 Brandweer Groningen-Sontweg Brandalarm
0400364 Brandweer Groningen-Sontweg Liftalarm
0400389 Brandweer Groningen-Sontweg Techniek
0401998 Brandweer Regionaal Monitorcode
17-11-10 14:54:30 Brandweer Groningen PRIO 1 (GRIP: 2) GAE 2A Safety Call middel GRONINGEN AIRPORT EELDE MACHLAAN 14 EELDE
0400071 Brandweer Regionaal Koppel Voor AC Groningen
0500010 Brandweer Regionaal Centralisten
0500011 Brandweer Regionaal Rcvd
0500012 Brandweer Regionaal Chef Alarmcentrale
0500203 Brandweer Regionaal Cluster Noord - OvD
0500301 Brandweer Assen Blusgroep B
0500314 Brandweer Assen Chauffeurs A
0500315 Brandweer Assen Chauffeurs B
0500318 Brandweer Assen Kazernehek
0500820 Brandweer Groningen Airport Eelde GAE Commandant
0500821 Brandweer Groningen Airport Eelde GAE
0500822 Brandweer Groningen Airport Eelde GAE
0500853 Brandweer Regionaal Cluster Emmen - OvD
0502100 Brandweer Tynaarlo Eelde - Blusgroep A
0502101 Brandweer Tynaarlo Eelde - Blusgroep B
0502150 Brandweer Tynaarlo Vries - Blusgroep A
0502151 Brandweer Tynaarlo Vries - Blusgroep B
0502251 Brandweer Regionaal Alarmering via AC Groningen
0502505 Brandweer Regionaal Assen-regio - COH 10H99
0502512 Brandweer Regionaal Assen-regio - VC2 20-99
0502536 Brandweer Assen SB21-61
0502571 Brandweer Tynaarlo Eelde - HV 31-71
0502572 Brandweer Tynaarlo Vries - TS 32-11
0502750 Brandweer Groningen Airport Bedr.brandweer - CT 81-61
0502751 Brandweer Groningen Airport Bedr.brandweer - CT 81-62
0502999 Brandweer Regionaal Monitorcode
Ik zag het net voorbijkomen op de p2000 van Groningenquote:Op woensdag 17 november 2010 15:22 schreef kahaarin het volgende:
Hier idem horned_reaper.
En ff voor de goede orde, er was weer een kaartverzoek:
[..]
En in Groningen weer paniek:
[..]
[..]
P-2000
[..]
Ja, ik ook, beetje jammer, ik moet straks nog naar Eelde toe.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zag het net voorbijkomen op de p2000 van Groningen
Volgens Remy van Mannekes van RTVNoord is het vliegtuigje veilig geland gelukkigquote:Op woensdag 17 november 2010 15:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, ik ook, beetje jammer, ik moet straks nog naar Eelde toe.
Oh, okay! Mooi zo, dan is dat gedoe er omheen alleen maar voorzorg geweest denk ik, beter zo.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Volgens Remy van Mannekes van RTVNoord is het vliegtuigje veilig geland gelukkig.
Ja. Een paar minuten later was het groot materiëel onderweg.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:39 schreef garnage-patrick het volgende:
ben er om kwart voor 3 nog langsgereden,... wat te vroeg dus
En wat heeft dit met het weer te maken?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:22 schreef kahaarin het volgende:
Hier idem horned_reaper.
En ff voor de goede orde, er was weer een kaartverzoek:
[..]
En in Groningen weer paniek:
[..]
[..]
P-2000
[..]
Allemaal voorzorgmaatregelen inderdaad, de piloot had het vermoeden dat het vliegtuig een mankement vertoonde.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, okay! Mooi zo, dan is dat gedoe er omheen alleen maar voorzorg geweest denk ik, beter zo.
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:45 schreef -CRASH- het volgende:
L1 weer heeft het al voorzichtig over natte sneeuw volgende week
Helemaal niks, magoed, 3 opmerkingen en maar 1 off-topic, niet slecht in mijn geval...quote:Op woensdag 17 november 2010 16:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En wat heeft dit met het weer te maken?![]()
Hier begon trouwens de dag prachtig met veel zon en blauwe luchten, maar ik zag het alweer aankomen, die vervelende bewolking![]()
Ook nog eens ijskoude NO 5bft brrrrrrr
Gelukkig dat hij het vliegtuig netjes aan de grond heeft gekregen, Eelde is nogal rond het vliegveld gegroeid.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:10 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Allemaal voorzorgmaatregelen inderdaad, de piloot had het vermoeden dat het vliegtuig een mankement vertoonde.
OT: erg grijze dag vandaag,je zou er bijna humeurig van worden zeg.
Op zulke momenten vind ik het klote dat ik aan de kust woon, niet direct aan de kust maargoed.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:13 schreef aloa het volgende:
Dit ziet er winters uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:59 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Op zulke momenten vind ik het klote dat ik aan de kust woon, niet direct aan de kust maargoed.
Vaak heb ik profijt van de zandgronden in Brabant.
Ik woon ook aan de kust. Het is hier altijd wat warmer dan in het binnenland. Dat is in de winter vervelend.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:59 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Op zulke momenten vind ik het klote dat ik aan de kust woon, niet direct aan de kust maargoed.
Vaak heb ik profijt van de zandgronden in Brabant.
Lagedrukgebied denk ik.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:47 schreef Schuifpui het volgende:
Wat wordt er eigenlijk bedoeld met een 'laagje'?
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:47 schreef Schuifpui het volgende:
Wat wordt er eigenlijk bedoeld met een 'laagje'? Ik lees dat wel vaker, maar geen idee wat het is. Ook kaarten lezen kan ik nog niet, ondanks dat ik het weer al 2 - 3 jaar best intensief volg en ook regelmatig op weerwoord kijk. Waar let je bij die drukkaarten nou voornamelijk op?
Weer.nl geeft momenteel runs die het oosten/zuiden temperaturen rond het vriespunt geven. Het westen krijgt daarin tegen nog gewoon temperaturen boven 0 wat echt een klerezooi zou kunnen opleverenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:17 schreef horned_reaper het volgende:
De run die ik heb geplaatst geeft absoluut droge sneeuw... met temperaturen rond het vriespunt overdag. Als het opklaart in de nachten matige vorst.
Drassss, modellen uitlezen wordt je veel wijzer van!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Weer.nl geeft momenteel runs die het oosten/zuiden temperaturen rond het vriespunt geven. Het westen krijgt daarin tegen nog gewoon temperaturen boven 0 wat echt een klerezooi zou kunnen opleverenAchja het is nog zo ver weg he....
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:44 schreef horned_reaper het volgende:
Nou mensen, de schaatsen kunnen uit het vet!![]()
[ afbeelding ]
Weerplaza is dat.. Onbetrouwbaar dus?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:45 schreef horned_reaper het volgende:
Haal die afbeelding maar weg...... de website waar je dat plaatje vandaan hebt is zo onbetrouwbaar als maar mogelijk is.
De nieuwste GFS run geeft temperaturen tot -10 aan langs de oost grens
Er is op zich niets mis met weerplaza.... de 15daagse pluim en de winterplaza grafieken zijn gebaseerd op gehonoreerde modellen die "kwaliteitswerk" leveren.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weerplaza is dat.. Onbetrouwbaar dus?
Leuke optiequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb van de users die op de FOK! userskaart staan de plaatsnamen toegevoegd in de weersverwachtingen.
Mocht je er zelf nog niet tussen staan, garne hier melden of mailtje sturen naar info at weerstationholwerdpier.nl
· 'Weersverweachting in uw eigen plaats'
Voor de rest zal ik ook eens kijken naar een foto archief gedeelte waar de foto's eventueel gehost en geplaatst kan worden hier in dit topic.
Tips zijn natuurlijk welkom
Vooral leuk voor de winter maandenquote:
Ja, ziet er leuk uit en heb hem bij mijn favorieten gezetquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vooral leuk voor de winter maanden
Ik maak hier al enige tijd gebruik van maar wist niet dat er een script voor was om het op deze manier te kunnen tonenleek me wel handig om dit door te laten ontwikkelen
De uitleg hoeveel wind er zal zijn vind ik persoonlijk minder snel leesbaar. Persoonlijk zou ik het kunnen waarderen als ik ZW 4 zie, inplaats van Matige wind uit zuidwestenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mah het gaat me niet zo zeer om mijn eigen website maar meer om dit topic![]()
Eigen website is gewoon eigen weer![]()
Maar toen ik laatst eens terug las bij deel 1, dan merk je toch dat er een hoop foto's zijn verloren gegaan, ik probeer dit in de toekomst wat te gaan verminderen, dit vooral met grafieken / weerkaarten en eventuele foto's van extreem weer en niet aller daags![]()
Ik heb voor de rest nog paar kleine aanpassingen verricht
Jouw website is een .nl domein met redelijk wat ruimte.....quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Daar ben ik het wel mee eensdan zou ik dit even moeten uitzoeken hoe ik dit kan omzetten in bft
![]()
Das een goeie maar of dat haalbaar is? Ik denk dat het makkelijker is om een aparte website te maken zodat de users hun foto's / weerkaarten e.d kunnen uploadenzie het als Weerwoord.
Ik heb het al op HWA gemeld, dus dat wacht ik even af.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:18 schreef Drassss het volgende:
Tja ik heb geen idee hoe dat moetMisschien hebben andere nog tips..
En die optie had ik nou net in gedachtenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:22 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Jouw website is een .nl domein met redelijk wat ruimte.....
Als je nu een aparte map maakt (eventueel met wachtwoord) verborgen in je domein.
Dan kunnen daar misschien een hoop foto's op?
Als je daarvoor je het geheugen van je domein moet uitbreiden wil ik eventueel wel een kleine donatie doen
als je even in direct admin kijkt zie je helemaal onderaan een optie staan "Maak je eigen website Applications Installer " klik daar op en installeer gewoon coppermine. kunnen leden een accountje aanmaken en daar de boel uploaden. ruimte zat op de server. en maak je over het dataverkeer ook maar geen zorgen .quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Daar ben ik het wel mee eensdan zou ik dit even moeten uitzoeken hoe ik dit kan omzetten in bft
![]()
Das een goeie maar of dat haalbaar is? Ik denk dat het makkelijker is om een aparte website te maken zodat de users hun foto's / weerkaarten e.d kunnen uploadenzie het als Weerwoord.
Goed bezig, heb hem gelijk tussen mijn favorieten gezet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb van de users die op de FOK! userskaart staan de plaatsnamen toegevoegd in de weersverwachtingen.
Mocht je er zelf nog niet tussen staan, garne hier melden of mailtje sturen naar info at weerstationholwerdpier.nl
Voor de rest zal ik ook eens kijken naar een foto archief gedeelte waar de foto's eventueel gehost en geplaatst kan worden hier in dit topic.
Tips zijn natuurlijk welkom
Vet! Super. Nieuwleusen of Zwolle mag wel toegevoegd wordenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dimage. Anders stuur je gewoon een pm naar alle mensen die op de " fok-weerkaart staan ". Daar mag je iets meer vertrouwen in hebben en hun zullen hoogstwaarschijnlijk het vaakst foto's bekijken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:08 schreef dimage het volgende:
hmm weet je wat, ik fix wel even een domeintje waar de fokkers hun zooi kunnen uploaden kwa foto's/afbeeldingen enzo.
misschien vanavond nog anders morgen draait (upload images) en je mag van mij gewoon onbeperkt uploaden ruimte zat op de server.
Maar alleen spul uploaden voor hier en verder niets.
Okiquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:57 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Goed bezig, heb hem gelijk tussen mijn favorieten gezet.
Ik zag dat je al bezig wasquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:01 schreef dimage het volgende:
[..]
als je even in direct admin kijkt zie je helemaal onderaan een optie staan "Maak je eigen website Applications Installer " klik daar op en installeer gewoon coppermine. kunnen leden een accountje aanmaken en daar de boel uploaden. ruimte zat op de server. en maak je over het dataverkeer ook maar geen zorgen .
het mooiste is een subdomein te maken. bv fok.weerstationholwerdpier.nl
Ik zal ze alle 2 wel even voor je toevoegen, zal binnen nu en 10min erbij staanquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vet! Super. Nieuwleusen of Zwolle mag wel toegevoegd worden
Super!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:08 schreef dimage het volgende:
hmm weet je wat, ik fix wel even een domeintje waar de fokkers hun zooi kunnen uploaden kwa foto's/afbeeldingen enzo.
misschien vanavond nog anders morgen draait www.upim.nl (upload images) en je mag van mij gewoon onbeperkt uploaden ruimte zat op de server.
Maar alleen spul uploaden voor hier en verder niets.
Dat laatste: DOEN! Gewoon erin pleuren!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:40 schreef dimage het volgende:
http://www.upim.nl/ klaar hij draait. meld je maar gewoon aan, je krijgt automatisch een eigen albummap en je upload je maar wezeloos. opslag en dataverkeer heb ik in overvloed en die server zal er weinig last van hebben.
Zal ik er een auto watermerk bij doen? © de atmosfeer staat op ontploffen?
Donequote:Op zaterdag 20 november 2010 01:07 schreef Snowsquall het volgende:
@SpeedyGJ, je mag Cuijk ook wel toevoegen
Superquote:Op zaterdag 20 november 2010 05:10 schreef dimage het volgende:
watermerk geplaatsten speedy
je mag medemblik er ook bijzetten en als je wil.. ook graag Aurillac ( frankrijk ) omdat ik daar ook vaak ben.
Brrrrrrrrrrrr moet niet kouder worden, straks bevriest de waddenzee nogquote:Op zaterdag 20 november 2010 08:28 schreef dimage het volgende:
tijd om de borstrok en de lange onderbroek weer uit de kast te halen
[ afbeelding ]
Het is maar wat je vroeg noemt, tijdens mijn geboorte in 1985 lag er een pak sneeuw en dat was op 11 november. Dat zou nogal een winter zijn geweest.quote:
Dat waren drie bijzondere winters op rij.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:36 schreef wimbaens het volgende:
[..]
Het is maar wat je vroeg noemt, tijdens mijn geboorte in 1985 lag er een pak sneeuw en dat was op 11 november. Dat zou nogal een winter zijn geweest.
Ligt eraan of er op het grasveldje bij de bilt sneeuw ligtquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:42 schreef Fredo55 het volgende:
Is de kans op een witte kerst nou groter?
Prachtige foto'squote:Op zaterdag 20 november 2010 23:26 schreef -CRASH- het volgende:
Winter 2009/2010 wat was dat een lekkere winter....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en krijgt de winter van 2010/2011 een (strengere) herhaling
Dat het kouder gaat worden zegt natuurlijk nog niks over een witter kerst. Het kan best zo lopen dat we eind nov begin dec een bak sneeuw krijgen om vervolgens midden dec te dooien en vervolgens weer in de vrieskou zitten maar dan echter zonder sneeuw, dan is er natuurlijk helemaal geen sprake van een witte kerst. Al moet ik eerlijk zeggen dat het toch behoorlijk begint te kriebelen, maar even afwachten wat het allemaal gaat doen..het kan nog alle kanten opgaan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:42 schreef Fredo55 het volgende:
Is de kans op een witte kerst nou groter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |