abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88885832
Thanks, horned_reaper.

Ik las laagje altijd verkeerd, alsin layer, niet een lagedrukgebied. :D :')
:@

Dat van tegen de klok in wist ik idd wel, maar ik zie het absoluut niet automatisch. Dan zou ik de pijlen erbij moeten tekenen om het goed te zien. Bij dat laagje dat voorbij Nederland komt, zou dus eerst voor een westelijke stroming zorgen, dan zuid en vervolgens pas oost toch. En hoe je de verschillende H's en T's trekken haal je uit opeenvolgende kaarten dus?
pi_88885845
Haal die afbeelding maar weg...... de website waar je dat plaatje vandaan hebt is zo onbetrouwbaar als maar mogelijk is.

De nieuwste GFS run geeft temperaturen tot -10 aan langs de oost grens :o
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 18 november 2010 @ 23:49:52 #53
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_88886020
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:45 schreef horned_reaper het volgende:
Haal die afbeelding maar weg...... de website waar je dat plaatje vandaan hebt is zo onbetrouwbaar als maar mogelijk is.

De nieuwste GFS run geeft temperaturen tot -10 aan langs de oost grens :o
Weerplaza is dat.. Onbetrouwbaar dus? ;(
pi_88886045
Als het zondag maar mooi weer is rondom de Efteling :P
pi_88886223
quote:
11s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:49 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Weerplaza is dat.. Onbetrouwbaar dus? ;(
Er is op zich niets mis met weerplaza.... de 15daagse pluim en de winterplaza grafieken zijn gebaseerd op gehonoreerde modellen die "kwaliteitswerk" leveren.

Echter de 14 daagse verwachting die jij laat zien oriėnteert zich telkens op een nieuw binnenkomend model, en verschilt dus per run finaal van de vorige run..... er valt daarom ook weinig over te zeggen en is daarom verwerpelijk.
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:18:49 #56
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_88899152
Ik heb van de users die op de FOK! userskaart staan de plaatsnamen toegevoegd in de weersverwachtingen.
Mocht je er zelf nog niet tussen staan, garne hier melden of mailtje sturen naar info at weerstationholwerdpier.nl
· 'Weersverweachting in uw eigen plaats'

Voor de rest zal ik ook eens kijken naar een foto archief gedeelte waar de foto's eventueel gehost en geplaatst kan worden hier in dit topic.
Tips zijn natuurlijk welkom :)
pi_88899416
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb van de users die op de FOK! userskaart staan de plaatsnamen toegevoegd in de weersverwachtingen.
Mocht je er zelf nog niet tussen staan, garne hier melden of mailtje sturen naar info at weerstationholwerdpier.nl

Voor de rest zal ik ook eens kijken naar een foto archief gedeelte waar de foto's eventueel gehost en geplaatst kan worden hier in dit topic.
Leuke optie :) Dank
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:31:05 #58
34663 SpeedyGJ
pi_88899667
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:24 schreef Drassss het volgende:

[..]

Leuke optie :) Dank
Vooral leuk voor de winter maanden :Y
Ik maak hier al enige tijd gebruik van maar wist niet dat er een script voor was om het op deze manier te kunnen tonen :) leek me wel handig om dit door te laten ontwikkelen :)
pi_88899842
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:31 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Vooral leuk voor de winter maanden :Y
Ik maak hier al enige tijd gebruik van maar wist niet dat er een script voor was om het op deze manier te kunnen tonen :) leek me wel handig om dit door te laten ontwikkelen :)
Ja, ziet er leuk uit en heb hem bij mijn favorieten gezet :)

Mischien ook leuk om foto's te kunnen plaatsen voor je site van verschillende fokkers hier. Krijgen bezoekers van je site een sneller beeld van hoe het weer op verschillende locaties is. ( alleen nuttige foto's uiteraard ;) )
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:02:07 #60
34663 SpeedyGJ
pi_88900927
Mah het gaat me niet zo zeer om mijn eigen website maar meer om dit topic :)
Eigen website is gewoon eigen weer ;)
Maar toen ik laatst eens terug las bij deel 1, dan merk je toch dat er een hoop foto's zijn verloren gegaan, ik probeer dit in de toekomst wat te gaan verminderen, dit vooral met grafieken / weerkaarten en eventuele foto's van extreem weer en niet aller daags ;)

Ik heb voor de rest nog paar kleine aanpassingen verricht :)
pi_88901311
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mah het gaat me niet zo zeer om mijn eigen website maar meer om dit topic :)
Eigen website is gewoon eigen weer ;)
Maar toen ik laatst eens terug las bij deel 1, dan merk je toch dat er een hoop foto's zijn verloren gegaan, ik probeer dit in de toekomst wat te gaan verminderen, dit vooral met grafieken / weerkaarten en eventuele foto's van extreem weer en niet aller daags ;)

Ik heb voor de rest nog paar kleine aanpassingen verricht :)
De uitleg hoeveel wind er zal zijn vind ik persoonlijk minder snel leesbaar. Persoonlijk zou ik het kunnen waarderen als ik ZW 4 zie, inplaats van Matige wind uit zuidwesten ;) Puur mijn mening hehe.

Ohja over die foto's. MIsschien kunnen we iets verzinnen, zodat ze onder een spoiler ofzo in de OP komen? Niet dat de OP enorm gaat worden, maar machtige foto's van fokkers zouden best bewaard kunnen worden denk ik?
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:15:45 #62
34663 SpeedyGJ
pi_88901497
Daar ben ik het wel mee eens ;) dan zou ik dit even moeten uitzoeken hoe ik dit kan omzetten in bft :)

Das een goeie maar of dat haalbaar is? Ik denk dat het makkelijker is om een aparte website te maken zodat de users hun foto's / weerkaarten e.d kunnen uploaden :) zie het als Weerwoord.
pi_88901630
Tja ik heb geen idee hoe dat moet :P Misschien hebben andere nog tips..
pi_88901791
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens ;) dan zou ik dit even moeten uitzoeken hoe ik dit kan omzetten in bft :)

Das een goeie maar of dat haalbaar is? Ik denk dat het makkelijker is om een aparte website te maken zodat de users hun foto's / weerkaarten e.d kunnen uploaden :) zie het als Weerwoord.
Jouw website is een .nl domein met redelijk wat ruimte.....
Als je nu een aparte map maakt (eventueel met wachtwoord) verborgen in je domein.
Dan kunnen daar misschien een hoop foto's op?
Als je daarvoor je het geheugen van je domein moet uitbreiden wil ik eventueel wel een kleine donatie doen :)
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:27:45 #65
34663 SpeedyGJ
pi_88902005
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:18 schreef Drassss het volgende:
Tja ik heb geen idee hoe dat moet :P Misschien hebben andere nog tips..
Ik heb het al op HWA gemeld, dus dat wacht ik even af.

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:22 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Jouw website is een .nl domein met redelijk wat ruimte.....
Als je nu een aparte map maakt (eventueel met wachtwoord) verborgen in je domein.
Dan kunnen daar misschien een hoop foto's op?
Als je daarvoor je het geheugen van je domein moet uitbreiden wil ik eventueel wel een kleine donatie doen :)
En die optie had ik nou net in gedachten :D
Of het geheugen dan moet worden uitgebreid is nog even de vraag. Ik zal bij die map een upload functie moeten door voeren, maar ook de optie dat maar max ****kb per foto kan uploaden. + een htacces met alleen een toelating voor dit forum, geen zin dat de foto's ook elders worden geplaatst want dat is natuurlijk niet de bedoeling :)

Ik ga hier mee aan de gang!
pi_88902625
Ja of anders kan je iets maken als mijn fotoalbum.nl en daar voor 500mb foto's opknallen.
pi_88905048
saai weer zo, het is gewoon donker. :O
pi_88906258
Lekker weer nu, zonder jas naar buiten, niks geen wind en niet koud.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_88906887
Ieder jaar weer heb je een periode eind november - begin december dat je dit soort dagen hebt, volgens mij noemen ze het ook wel de donkere dagen voor kerst...

En saaaiiii dat het is..
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:01:26 #70
46106 dimage
Beroeps levensgenieter
pi_88908375
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:15 schreef SpeedyGJ het volgende:

als je even in direct admin kijkt zie je helemaal onderaan een optie staan "Maak je eigen website Applications Installer " klik daar op en installeer gewoon coppermine. kunnen leden een accountje aanmaken en daar de boel uploaden. ruimte zat op de server. en maak je over het dataverkeer ook maar geen zorgen .

het mooiste is een subdomein te maken. bv fok.weerstationholwerdpier.nl
pi_88910511
quote:

Goed bezig, heb hem gelijk tussen mijn favorieten gezet.
Life is Music
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 19 november 2010 @ 18:10:13 #72
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_88910903
quote:
Vet! Super. Nieuwleusen of Zwolle mag wel toegevoegd worden :Y
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:08:10 #73
46106 dimage
Beroeps levensgenieter
pi_88912818
hmm weet je wat, ik fix wel even een domeintje waar de fokkers hun zooi kunnen uploaden kwa foto's/afbeeldingen enzo.

misschien vanavond nog anders morgen draait www.upim.nl (upload images) en je mag van mij gewoon onbeperkt uploaden ruimte zat op de server.

Maar alleen spul uploaden voor hier en verder niets.

[ Bericht 55% gewijzigd door dimage op 19-11-2010 19:30:13 ]
pi_88915816
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:08 schreef dimage het volgende:
hmm weet je wat, ik fix wel even een domeintje waar de fokkers hun zooi kunnen uploaden kwa foto's/afbeeldingen enzo.

misschien vanavond nog anders morgen draait (upload images) en je mag van mij gewoon onbeperkt uploaden ruimte zat op de server.

Maar alleen spul uploaden voor hier en verder niets.
Dimage. Anders stuur je gewoon een pm naar alle mensen die op de " fok-weerkaart staan ". Daar mag je iets meer vertrouwen in hebben en hun zullen hoogstwaarschijnlijk het vaakst foto's bekijken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Drassss op 19-11-2010 20:36:18 ]
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:34:16 #75
46106 dimage
Beroeps levensgenieter
pi_88916777
ook een heel goed idee. Zal dat doen, wacht nu nog dat het domein up is. Dan snel even coppermine erop en jullie kunnen je uitgaan leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')