Zo lang?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:46 schreef Marco001 het volgende:
Vanochtend zelf de auto gewassen, 22 uur enn 2 immers SOP verder was hij weer superglimmend
Nou, mijn moeder is de makkelijkste moeder die er is. Ook 'vroeger' al. M'n pa is wel moeilijk en hij bemoeit zich graag overal mee. Was vanmiddag bezig met m'n telefoon, die kuren vertoonde, en dan denkt hij het wel even op te kunnen lossen. Ter vergelijk: Ik heb een Blackberry, en hij een Nokia 3310quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:32 schreef Piles het volgende:
Heb ik nou echt zulke makkelijke ouders, of doen die van jullie zo moeilijk
Als ik mijn auto niet zelf was, dan gebeurd het ook nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, mijn moeder is de makkelijkste moeder die er is. Ook 'vroeger' al. M'n pa is wel moeilijk en hij bemoeit zich graag overal mee. Was vanmiddag bezig met m'n telefoon, die kuren vertoonde, en dan denkt hij het wel even op te kunnen lossen. Ter vergelijk: Ik heb een Blackberry, en hij een Nokia 3310Dus ook met m'n auto wassen denk ik nu snel: Als je het allemaal beter weet, doe jij het voortaan maar lekker. Scheelt mij m'n nagels weer
neequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:15 schreef Purdey het volgende:
Ahhhh, wat lief! Een egeltjeHeb je 'm iets te eten/drinken gegeven?
Gaat dat ook op voor de deelnemers aan de meeting?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:22 schreef Purdey het volgende:
Hoeft ook niet hoor. Het zit gewoon in mij om iedereen te voeren![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gaat dat ook op voor de deelnemers aan de meeting?
Hahaha, toen ik het teruglas wist ik dat het tegen me gebruikt zou wordenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gaat dat ook op voor de deelnemers aan de meeting?
Ja, dat doe ik normaal ook altijd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:10 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
wasstraat? wasda? echte mannen wassen zelf hun auto![]()
En hoe oud zijn je buurkinderen dan ?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:04 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb ook m'n auto gewassen vandaag, toch zeker een kwartier mee bezig geweest. Droogzemen is voor mietjes, nergens voor nodig
Nou heb ik alleen een stukje vergeten, hij is verder blinkend schoon alleen het rechter zijscherm achter is nog half vies
Purdey: dat over die brandstof is al langer bekend, het verbaast me dat dat nu pas in de publiciteit komt. Dat veruit het grootste deel van de in Nederlandse benzine uit één en hetzelfde depot in Amsterdam komt is geen nieuws
Monsterd: ik ben anders een ontzettend leuke zwarte piet, althans, de buurkinderen vinden van wel nu ze uitgevonden hebben dat ik het stiekem al die tijd al was
Welkom.quote:Op zondag 21 november 2010 07:37 schreef De_Groentenboer het volgende:
Tof topic, ik voel me verwant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |