Ik heb geen van beidequote:Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Elektronische schuifdak EN climatecontrol..
/patsmode
Elektrisch bedienbaar schuif/kanteldak en climatecontrol.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
/patsmode
Laat m maar. wij zijn stoer want wij hebben enkel ramenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb geen van beide
/zieligmodus
Hm, jammer. Ik heb nog iets leuks liggen van een Halloween gig dit jaar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, ik zat er al op te wachtenHouse, je kunt je pakje in Raalte laten
Arko.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:04 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Laat m maar. wij zijn stoer want wij hebben enkel ramen
4 versnellingen hierquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:07 schreef Bargehassus het volgende:
Ach, ik ben ook begonnen met een auto zonder al die elektrische toestanden, geen airco, zelfs nog een vierversnellingsbakje. Het komt allemaal vanzelf een keertje en zo niet, ook dan kun je gelukkig worden.
Ik ga er misschien wel op achteruit bij de volgende autoquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:07 schreef Bargehassus het volgende:
Ach, ik ben ook begonnen met een auto zonder al die elektrische toestanden, geen airco, zelfs nog een vierversnellingsbakje. Het komt allemaal vanzelf een keertje en zo niet, ook dan kun je gelukkig worden.
Oja, mijn kacn ook kantelen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:03 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Elektrisch bedienbaar schuif/kanteldak en climatecontrol.
Ja, dat doe ik wel regelmatig, nadeel is echter dat ik de hele omgeving nu wel gehad heb, en dan lang niet altijd meer zin heb om dezelfde stukjes te moeten rijden totdat ik in een "nieuw" gebied ben. Behalve mijn "vaste" route dan, maar dan gaat het ook meer om het cruisen en naar de muziek luisteren.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:54 schreef Bargehassus het volgende:
Doen jullie dat ook wel eens? Gewoon rijden zonder echt ergens naar toe te hoeven? Een rondje Nederland, even lekker een stuk Duitsland in... Gewoon omdat je het leuk vindt. Of zit er aan mij een steekje los? (Jahaa...)
Elektronisch panoramadak EN dual-zone climatecontrol.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
/patsmode
omg, chillquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Edit: dit is een van mijn favoriete nummers tijdens het "nachtelijke cruisen":
Zal wel los lopen in mn 50 pk Polo hahaquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar ga je toch veel te hard door rijden![]()
wasstraat? wasda? echte mannen wassen zelf hun autoquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:57 schreef Goddelijker het volgende:
Hmm, zal ik de auto even door de wasstraat gooien of niet?
M'n vader was het net aan het doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:10 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
wasstraat? wasda? echte mannen wassen zelf hun auto![]()
Ik heb niet precies hetzelfde, maar wel iets wat erop lijkt. Soms duurt het even totdat het nummer tot volle wasdom komt, maar dan hakken ze er ook lekker in.quote:
Heb afgelopen maand mijn auto eens een complete beurt gegeven, dus wassen (ja, wasstraat, is anders niet te doen), met de hand de velgen compleet uitgewassen (pleuriswerk), echt elke naad in de auto gezogen zodat nergens meer een puntje te zien was, het leer met speciaal spul van BMW een behandeling gegeven, echt elk hoekje van het interieur afgenomen en natuurlijk de ramen van binnen schoongemaakt (+ glas van het panoramadak). Zeker 3 uur bezig geweest, maar daarna straalde hij ook weer als nieuw.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:10 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
wasstraat? wasda? echte mannen wassen zelf hun auto![]()
Tube & Bergerquote:
Ahhhh, das lief!quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:21 schreef Piles het volgende:
[..]
M'n vader was het net aan het doenDie van mij ja
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ahhhh, das lief!De eerste keer heeft ook mijn vader m'n micraatje gedaan. En vorige week ik voor het eerst. De volgende keer mag hij het weer doen. Ten eerste kreeg ik een waslijst aan commentaar: 'Ben je nu van onderen begonnen?! Je moet niet zo'n prop van je zeem maken! Er zit nog allemaal sop onder je ruitenwissers
' enz enz.. De volgende keer mag hij het weer doen, hij is toch de hele dag thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |