Ik ook niet, heb de airco ook helemaal niet gemist in deze auto.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:23 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Schuifmans. Ideaal. Wil eigenlijk niet meer zonder.
Mijn leasebak zit standaard airco in.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:32 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn volgende auto krijgt zéker airco.
Wtf.. frans staalquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:17 schreef Goddelijker het volgende:
En toen sloopte m'n vader voor de 2e keer m'n wielsleutel, zwakke kutdingen.
Iets teveel kracht zetten om een wielbout los te krijgen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:48 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Wtf.. frans staal![]()
Op wat voor manier gesloopt dan?
Ik heb 't al snel warm, dus met +- 25 graden vind ik het niet echt prettig meer om met een kletsnatte rug in de auto te zitten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:35 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Mijn leasebak zit standaard airco in.
Maar ik loop in de zomer ook gewoon in pak, en dan kan je eigenlijk niet zonder airco in de auto.....
Maar als ik gewoon een polo aan heb en ik rijd in de stad vind ik de warmte niet erg.
Het is hier toch nooit superwarm.
Ik zat gisteravond in de auto in te dutten, ik voelde m'n ogen steeds langzamer knipperen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:54 schreef Purdey het volgende:
Ik heb ook een airco in m'n micra zitten. Een keer gebruikt toen het nog flink warm was buiten
Nu probeer ik vooral de verwarming uit. Maar niet te warm, zeker niet 's morgens vroeg. Die warmte zorgt er toch voor dat weer soezelig slaperig wordt.
Ik ben altijd wat angstig voor Sinterklaasquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:54 schreef Piles het volgende:
Net ff naar Goes geweest, eerst 10 minuten rondrijden voor een parkeerplaats. Toen ik terug kwam kwam Sinterklaas net aan
Moeders die hun kinderen zonder te kijken de straat oversleuren omdat ze te laat zijn
En de brug stond natuurlijk open
Dat heeft 'ie snel gedaan! Hij was een uur geleden nog hier in Utrecht!quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:54 schreef Piles het volgende:
Net ff naar Goes geweest, eerst 10 minuten rondrijden voor een parkeerplaats. Toen ik terug kwam kwam Sinterklaas net aan
Moeders die hun kinderen zonder te kijken de straat oversleuren omdat ze te laat zijn
En de brug stond natuurlijk open
Ook bang voor clowns zeker?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik ben altijd wat angstig voor Sinterklaas![]()
Geen idee wat het is, maar als er zwarte pieten/sinterklaas of iets anders is wat verkleed is, smeer ik 'm
Ja!quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ook bang voor clowns zeker?
quote:
Ik vond zelfs mijn inmiddels ex eng toen ie zwarte piet wasquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er niet bang voor, heb er wel een hekel aan en ontwijk ze ook liever. Ik kan niet mee gaan in dat grappige 'een rol spelen' gedoe
Hmm, ik vond Heath Ledger als The Joker dan wel weer iets hebbenquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je lijdt aan Coulrofobie.
Verborgen verlangen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:59 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hmm, ik vond Heath Ledger als The Joker dan wel weer iets hebben
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Oke, welke grappenmaker gaat zich verkleden als Sinterklaas op de meet?
Haha, ik zat er al op te wachtenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Oke, welke grappenmaker gaat zich verkleden als Sinterklaas op de meet?
Elektronische schuifdak EN climatecontrol..quote:
Ook leuk als je de dag erna je neus snuit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:02 schreef Bargehassus het volgende:
Ik heb ooit eens voor zwarte piet gespeeld op kantoor. Die zwarte smeer zat dagen later nog in m'n oor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |