quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
merk hetquote:
Die lijstrekster van Rita toch, die had een geil fotomodel aangenomenquote:
Yeej... PGR for directorquote:
Pas maar op, voor we het weten worden we overspoeld door "ambitieuze" PVV-ersquote:
Ik heb tieten en beloof plechtig enkel V-halzen te dragenquote:
friemelquote:
Wat denk je zelf!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb tieten en beloof plechtig enkel V-halzen te dragenMag ik?
Lijsttrekkerquote:Op woensdag 17 november 2010 11:52 schreef Aarti het volgende:
Ik had het kunnen worden als ik de ambitie had!!
Inderdaad. Heel lang gedacht dat ze een lesbo was maar ze heeft gewoon een ventquote:
Viel dat mee of tegenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad. Heel lang gedacht dat ze een lesbo was maar ze heeft gewoon een vent
die van zondag?quote:
Ja... tuurlijk, anders hebben we het er hier toch niet overquote:Op woensdag 17 november 2010 11:54 schreef PeZu het volgende:
lekker freaking belangrijk ook allemaal
ja man lekker boeiend wat de seksuele voorkeur of de relatiestatus van politici isquote:Op woensdag 17 november 2010 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja... tuurlijk, anders hebben we het er hier toch niet over
Neuh, maar goed, met boeven en fraudeurs vang je boeven en fraudeurs. Ze weten precies waar ze op moeten lettenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:54 schreef PeZu het volgende:
lekker freaking belangrijk ook allemaal
smakelijk etenquote:
ooh vandaar dat de politie me zo graag wilquote:Op woensdag 17 november 2010 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh, maar goed, met boeven en fraudeurs vang je boeven en fraudeurs. Ze weten precies waar ze op moeten letten
Allebei! Het gaat tenslotte om ambitie.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Lijsttrekkerof schooldirecteur ?
Ja, dat is voor een aantal mensen van ons zeker boeiend!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man lekker boeiend wat de seksuele voorkeur of de relatiestatus van politici is_!
dan heb ik hem gezienquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
Allebei! Het gaat tenslotte om ambitie.
Heb nog NUL koffie gehad vandaag.
Ging weer lekkerquote:
hola pezuquote:
Kijk, naar de grote stadquote:Op woensdag 17 november 2010 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ging weer lekkerbeter dan vorige week... Fijn om complimenten te krijgen. En maandag naar A'dam. Eerst had ik zoiets van: 'oef... spannend' Nu denk ik... JAAA
zin in
![]()
[..]
hola pezu
Wat goedquote:Op woensdag 17 november 2010 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ging weer lekkerbeter dan vorige week... Fijn om complimenten te krijgen. En maandag naar A'dam. Eerst had ik zoiets van: 'oef... spannend' Nu denk ik... JAAA
zin in
![]()
[..]
hola pezu
superquote:Op woensdag 17 november 2010 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zin in
![]()
Wat zoek je? klachten? Ben je alweer klachtvrij?quote:
quote:
quote:
Ja het gaat ook wel goed enzoquote:
thnxquote:
Je mag ook gewoon hoi zeggen hoorquote:
klachten worden minderquote:Op woensdag 17 november 2010 12:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat zoek je? klachten? Ben je alweer klachtvrij?
ik druk liever op andere knopjesquote:
hoiquote:Op woensdag 17 november 2010 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon hoi zeggen hoor
en de boodschappen danquote:Op woensdag 17 november 2010 12:15 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ben weer helemaal frisHad nog het idee om naar de appie te gaan, maar heb totaal geen zin
wokquote:
XD Ik kan ook eten kopen op mn werk, en mn vent heeft al eten, dat staat in de vriezerquote:
lees maarquote:
dat is slim bekekenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Ik kan ook eten kopen op mn werk, en mn vent heeft al eten, dat staat in de vriezerMorgen ben ik vrij en moet ik toch naar de fysio, dan kom ik er praktisch gezien langs, dus ik doe het dan wel
XD
bipsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
hoiquote:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:
GFquote:
PeZuuquote:
Hoooi, oeh succes!quote:Op woensdag 17 november 2010 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi
broodje maken oudste en jongste zo wegbrengen
pm maar een eind heenik lees het straks wel
Nou.... moeten...quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo ben ik
dat wou ik nou niet zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo ben ik
Zeer lui persoon meld zichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* MPG geeft dit door aan de grote PreiBaas.quote:
En wat is dit?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft dit door aan de grote PreiBaas.
Da gij aartslui bentquote:
quote:
Bij mij lekker nietquote:Op woensdag 17 november 2010 12:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
bij mij is het pas de start van de werkweek
Je had het ook gewoon mij kunnen vragenquote:
Bij mij soort van ookquote:Op woensdag 17 november 2010 12:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
bij mij is het pas de start van de werkweek
hij wist nog niet waar het over gingquote:Op woensdag 17 november 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je had het ook gewoon mij kunnen vragen
ik nietquote:Op woensdag 17 november 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Klote afwasWil iemand afdrogen?
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:31 schreef Panda72 het volgende:
zo lunch weer achter de kiezen. Was lekker![]()
Ja, nu heeft wokk het zelf al gePMdquote:Op woensdag 17 november 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je had het ook gewoon mij kunnen vragen
Sorry moet zo weer aan het werkquote:Op woensdag 17 november 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
JA hoor.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
ja hier ookquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nu heeft wokk het zelf al gePMd.
Kan ik jou andere dingen vragen...
Natuurlijk mag datquote:Op woensdag 17 november 2010 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
JA hoor.
Als ik dan vanavond mag blijven eten.
Wat heb jij gegeten? Ik groentensoep, pistolet met rookvlees, krentenbol met kaas en een jus d'orangequote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief
[..]
Okee
[..]
Natuurlijk mag datKip Tandoori?
vers gebakken pistooletjes met roomboter en (r)ookvleesquote:Op woensdag 17 november 2010 12:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat heb jij gegeten? Ik groentensoep, pistolet met rookvlees, krentenbol met kaas en een jus d'orange
zonder vertraging?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, ik zit in de trein naar mn werk
mooie tijd om te beginnenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Vind ik lekkerquote:Op woensdag 17 november 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief
[..]
Okee
[..]
Natuurlijk mag datKip Tandoori?
Als je helpt afdrogen mag je ookquote:
ik ga ook zo douchenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:38 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga douche en ook lunchen, krijg honger van dat gepraat over eten.
Fijne middag![]()
Waarom heb ik hier nou niet zo'n luxe kantinequote:Op woensdag 17 november 2010 12:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat heb jij gegeten? Ik groentensoep, pistolet met rookvlees, krentenbol met kaas en een jus d'orange
Hoe laat ben je er? Dan laat ik de vaat staanquote:
De pistolet van mij was ook versgebakkenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
vers gebakken pistooletjes met roomboter en (r)ookvlees
ja de roomboter helemaal gesmoltenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
De pistolet van mij was ook versgebakken
goed planquote:
Oh nee toch niet, mams is er met een uurtje... Dus ik ga afwassenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er? Dan laat ik de vaat staan
Verkeerde werkquote:Op woensdag 17 november 2010 12:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier nou niet zo'n luxe kantine
Weet ik niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier nou niet zo'n luxe kantine
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee toch niet, mams is er met een uurtje... Dus ik ga afwassen
Laters allemaal
Ik houd niet van roomboter. Maar een vers gebakken pistolet gaat er altijd wel inquote:Op woensdag 17 november 2010 12:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja de roomboter helemaal gesmolten![]()
![]()
[..]
goed plan
en wat heb je gegeten?quote:
Succes met de vaatquote:Op woensdag 17 november 2010 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laters allemaal
ik hou niet van andere boterquote:Op woensdag 17 november 2010 12:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik houd niet van roomboter. Maar een vers gebakken pistolet gaat er altijd wel in
laters marijkequote:Op woensdag 17 november 2010 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laters allemaal
nou pasquote:Op woensdag 17 november 2010 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
zie eerdere postquote:
mompelt iets over paardjesquote:
fijne middag flippieequote:Op woensdag 17 november 2010 12:38 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga douche en ook lunchen, krijg honger van dat gepraat over eten.
Fijne middag![]()
jij bent toch ook al lang heel hard aan het werk hehquote:
heb het gelezenquote:
iddquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij bent toch ook al lang heel hard aan het werk heh
gf? Dat is bijna hetzelfde als een meet met Pheno erbij.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij bent toch ook al lang heel hard aan het werk heh
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
gf? Dat is bijna hetzelfde als een meet met Pheno erbij.
aah ja heel duidelijkquote:Op woensdag 17 november 2010 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
ik heb gehoord dat wel eens gebeurtquote:Op woensdag 17 november 2010 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
en die gebeuren de laatste tijd regelmatigquote:Op woensdag 17 november 2010 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die gebeuren de laatste tijd regelmatig
binnenkort heb je er weer 1quote:
Eind november naar het schijnt. Maar met wat van die mensen heb ik zelfs op een kamer geslapen!quote:Op woensdag 17 november 2010 12:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
binnenkort heb je er weer 1
zie je welquote:Op woensdag 17 november 2010 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eind november naar het schijnt. Maar met wat van die mensen heb ik zelfs op een kamer geslapen!
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
jij zou moeten weten dat ik hard werk
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zie je wel![]()
er is nog hoop
Nee, je werkt ook nog niet. Dag hoop.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou de hond naar de DA brengen
Picsquote:Op woensdag 17 november 2010 12:57 schreef pgrferrari het volgende:
Hoi.
Er hangen nou 2 koolmeesjes aan mijn pindaketting
Ohquote:Op woensdag 17 november 2010 13:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kan je wel een pic van de ketting geven.
Er hangt er nu nog maar 1 aan
ik doe dat tijdens het werkenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Nee, je werkt ook nog niet. Dag hoop.
quote:
Alleen tandje trekken of doen ze meer ?quote:Op woensdag 17 november 2010 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
om 5 uur even bellen hoe laat ik de hond weer kan ophalen![]()
en kan gaan dokken
Waarom noemen ze jou friemelaar?quote:Op woensdag 17 november 2010 13:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Alleen tandje trekken of doen ze meer ?
Vroeger tandsteen laten verwijderen bij mjin Labrador Dolce van Gawafwaf vond ze op zijn zachts gezegd niet fijn. Ze had sowieso geen goede relatie met de DA. Maar dat was de DA zijn eigen schuild.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
als het goed is alleen tandje trekken en tandsteen verwijderenquote:Op woensdag 17 november 2010 13:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ja hequote:
iddquote:
MI van een stuiterende GF onder de douchkopquote:Op woensdag 17 november 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
ik spring dadelijk nog even snel onder douche voordat we open gaan
van onze Benquote:Op woensdag 17 november 2010 13:21 schreef Panda72 het volgende:
van welke hond word eigenlijk het tandje getrokken?
lovelyquote:
flesquote:
Symph, halloquote:Op woensdag 17 november 2010 13:28 schreef Symphonic het volgende:
Het gaat lekker soepel allemaal vandaag
symquote:Op woensdag 17 november 2010 13:28 schreef Symphonic het volgende:
Het gaat lekker soepel allemaal vandaag
barretjequote:
Ja dat was ooit begonnen als grap wij waren namen aan het verzinnen voor mijn toen nog pup. Beste vriendin zei waarom noem je haar niet Dolce van GaWafwaf. Toen werd het Dolce van Gawafwaf. Maar ik noemde haar altijd Dolcequote:
is dat dit Jack Russel?quote:
quote:
ik las het ook al, wat een lamme strandbal ben je dan zegquote:Op woensdag 17 november 2010 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)eet-sinterklaas.html
Stoemp volk daar
quote:
idd een echte lamzakquote:Op woensdag 17 november 2010 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Stoemp volk daar
zon man met jurk en lange baard moet je niet in het gemeentehuis laten natuurlijkquote:Op woensdag 17 november 2010 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Stoemp volk daar
en hij is van oorsprong een turkquote:Op woensdag 17 november 2010 13:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zon man met jurk en lange baard moet je niet in het gemeentehuis laten natuurlijk
pgquote:
Komtie! *gooit*quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Stoemp volk daar
nee je weet maar nooitquote:Op woensdag 17 november 2010 13:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zon man met jurk en lange baard moet je niet in het gemeentehuis laten natuurlijk
neeeeequote:Op woensdag 17 november 2010 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hij is van oorsprong een turk
Hey meis!quote:Op woensdag 17 november 2010 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee je weet maar nooit
@ enfermerel: Hoi![]()
hij kwam uit turkije maar was geboren in.... wat was het ookalweer? perziê?quote:
nope myra (nu turkije) lag in lycië.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij kwam uit turkije maar was geboren in.... wat was het ookalweer? perziê?
nu in turkijequote:
Ik ookquote:
Ik ken hetquote:
Nee, geen winterdip, combi van ongesteld zijn en dingen aan mijn hoofd hebben en een vriendje met een burn outquote:
klinkt heel gezelligquote:Op woensdag 17 november 2010 13:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, geen winterdip, combi van ongesteld zijn en dingen aan mijn hoofd hebben en een vriendje met een burn out
ok jij hebt tenminste een reden om chagrijnig te zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 13:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, geen winterdip, combi van ongesteld zijn en dingen aan mijn hoofd hebben en een vriendje met een burn out
Zeg dat nou niet, nu vind ik mezelf ook nog zieligquote:Op woensdag 17 november 2010 13:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
ok jij hebt tenminste een reden om chagrijnig te zijn
maar je bent ook zielig!quote:Op woensdag 17 november 2010 13:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, nu vind ik mezelf ook nog zielig
Mag best, maar niet vandaag, moet zo nog naar een workshopquote:Op woensdag 17 november 2010 13:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
maar je bent ook zielig!
gewoon lekker even erin zwelgen. mag best wel een keer
Je wordt meestal genoemd naar wat je het beste kanquote:Op woensdag 17 november 2010 13:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarom noemen ze jou friemelaar?
Heerlijk zegquote:Op woensdag 17 november 2010 13:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En klaar voor vandaag. De rest van de middag helemaal niks, vanavond even sporten en dat was het.
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Stoemp volk daar
MPG-en is niet jouw sterkste kant geloof ikquote:Op woensdag 17 november 2010 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)schooldirecteur.html
Hoppa, weer een bedrieger. Who's next?
AARTI!quote:Op woensdag 17 november 2010 13:48 schreef Aarti het volgende:
ok jij hebt tenminste een reden om chagrijnig te zijn
Puinruimen kan altijd nog! En anders train de kleine om professioneel puinruimer te worden.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk zeg
Ik heb nu ook eventjes rust, het huis hier wel ontploft maar ik heb echt geen zin om op te ruimen
om 15.00 weer die kleine halen
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Puinruimen kan altijd nog! En anders train de kleine om professioneel puinruimer te worden.
Ik ga ook zo een ijskoude smoothie maken, DVD van Oz erop zetten en niks anders doen.
kuukskequote:
zal hem zo gaan checkenquote:
Schatteke!quote:
Goed, goed.quote:
yup R&Pquote:Op woensdag 17 november 2010 14:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed, goed.. Ik zit even te denken waar we elkaar ook alweer altijd tegenkwamen. R&P hè?
Wat moet dat worden dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De oudste kan ook goed opruimen hoor.. maar die kijkt nu lekker tv op de bank. Hij is nogal moe.. nu al sint-stress enzo
R&P is net een soap, jarenlang herhaling van grappen (Orlando etc). Maar desalnietemin grappig om eens in het half jaar hoi te zeggen.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
yup R&Pkom ik ook al jaaaaaaaren niet meer
ik weet hetquote:Op woensdag 17 november 2010 14:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat moet dat worden dan?Er is nog een 2 en halve week te gaan tot sinterklaas de pakjesavond doet en de dag ervoor, tenminste bij ons, op school komt.
orlando?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
R&P is net een soap, jarenlang herhaling van grappen (Orlando etc). Maar desalnietemin grappig om eens in het half jaar hoi te zeggen.
Bloom.quote:
Hij komt altijd pas tussen 5 en 7quote:
ik ook!quote:
Mooizoquote:Op woensdag 17 november 2010 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
pakjes zijn leuk
Ik heb EINDELIJK ook mijn spelletje binnen van Fok
Een nieuwe harddisk, mag je je oude naar mij opsturenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ook!![]()
Wat zal ik eens gaan bestellen?
een knuffeltreinquote:Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ook!![]()
Wat zal ik eens gaan bestellen?
en dan unformat uitvoeren en gaan dataminenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Een nieuwe harddisk, mag je je oude naar mij opsturen.
Serieus, weet je dat nu nog niet?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:26 schreef Barretje80 het volgende:
*zit ook te broeden op een pakjes-bestelling*
iets leuks voor m'n
wat vinden mannen leuk?????
ohja ik moet ook nog iets verzinnenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:26 schreef Barretje80 het volgende:
iets leuks voor m'n
Bestel zelf eens watquote:Op woensdag 17 november 2010 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
daar maak ik mijn vriend niet blij mee hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 14:28 schreef Aarti het volgende:
voetbalkaartjes
De mijne was als een kind zo blij!
donequote:
neuh..quote:Op woensdag 17 november 2010 14:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Serieus, weet je dat nu nog niet?
quote:
hihiquote:
een laserjet ?!?!quote:
een onbestuurbare helicopter is ook zo wat..quote:
Datadragers vernietig ik altijdquote:Op woensdag 17 november 2010 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
owquote:Op woensdag 17 november 2010 14:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een onbestuurbare helicopter is ook zo wat..
en een heli is stomik zit er zelf te vaak in..
werkte jij nou ook met die units die ons bedrijf maakt?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een onbestuurbare helicopter is ook zo wat..
en een heli is stomik zit er zelf te vaak in..
Trek gewoon je kleren voor 'm uit. Daar worden alle mannen blij van.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh..
heb er genoeg versleten.. en die hadden allemaal hun specifieke iets..
stropdassen en luchtjes zijn kadootjes voor m'n pa.. niet voor m'n lief..houdt ook niet van voetbal.. dus dat gaat em ook niet worden..
wel van muziek, maar die muziek trek ik niet echt.. ( bv underworld , thunderdome en arch enemy)
een gadget is wel leuk.. maar WAT dan??
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Trek gewoon langzaam je kleren voor 'm uit. Daar worden alle mannen blij van.
De grootste Technisch lego bouwdoos die je maar kunt verzinnenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:31 schreef Barretje80 het volgende:
een gadget is wel leuk.. maar WAT dan??
true.. maar om nou mezelf in een pakketje te stoppen.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Trek gewoon je kleren voor 'm uit. Daar worden alle mannen blij van.
Natuurlijk wel!quote:Op woensdag 17 november 2010 14:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
true.. maar om nou mezelf in een pakketje te stoppen.
bovendien krijg IK dan geen pakje!!
maak eens reclame jij ..quote:Op woensdag 17 november 2010 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
werkte jij nou ook met die units die ons bedrijf maakt?
een brievenbus is een ander soort gleuf hoor!!quote:
Van die grote multiporeuze polymeer extractie unitsquote:Op woensdag 17 november 2010 14:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maak eens reclame jij ..
welke units??
we hebben 3 laptops 1 iMac en 3 ipods..quote:
pm eens een linkjequote:Op woensdag 17 november 2010 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die grote multiporeuze polymeer extractie units
Jouquote:Op woensdag 17 november 2010 14:26 schreef Barretje80 het volgende:
iets leuks voor m'n
Ik hoef ook geen 7 tera. Ik zoek 1 of 2 keer 200 gig, met budget 0quote:Op woensdag 17 november 2010 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bestel zelf eens watMijn schijven twv 7 tera krijg je niet
dag lieffiepieffiequote:Op woensdag 17 november 2010 14:46 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben zo werken, fijne dag allemaal![]()
da kennik toch nie ruiken vrouwmensquote:Op woensdag 17 november 2010 14:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we hebben 3 laptops 1 iMac en 3 ipods..
waar heb ik in godes naam een iPad voor nodig??
Oh, die heb je al van me gehad.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen 7 tera. Ik zoek 1 of 2 keer 200 gig, met budget 0
Ik gebruik eigenlijk alleen nog de iPadquote:Op woensdag 17 november 2010 14:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we hebben 3 laptops 1 iMac en 3 ipods..
waar heb ik in godes naam een iPad voor nodig??
gestofzuigdquote:Op woensdag 17 november 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was ik weerMet mams was gezellig
Nu ben ik alleen wel moe
![]()
De vaat is gedaan, gestofzogen en het schilderij van de caafjes is bezorgd
Hoe is het hier?
Fijn dat het gezellig was. Had je dr nou de groetjes gedaanquote:Op woensdag 17 november 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was ik weerMet mams was gezellig
Nu ben ik alleen wel moe
![]()
De vaat is gedaan, gestofzogen en het schilderij van de caafjes is bezorgd
Hoe is het hier?
hihih.. ik heb zo'n verwende kerel die zelf al alles koopt wat los en vast zit..quote:Op woensdag 17 november 2010 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
da kennik toch nie ruiken vrouwmens
Kloptquote:
werk ze enferquote:Op woensdag 17 november 2010 14:46 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben zo werken, fijne dag allemaal![]()
Jeeeeej voor de pakjesmeneerquote:Op woensdag 17 november 2010 14:51 schreef Pien85 het volgende:
m'n ereader is erKwam de pakketjes meneer tegen in de super, even gevraagd of hij er zo bij kon, en dat kon
dan zoekt ie het maar uit met zijn kadootjes en koopt ie zelf maar watquote:Op woensdag 17 november 2010 14:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hihih.. ik heb zo'n verwende kerel die zelf al alles koopt wat los en vast zit..
nou wil ie weer een tv in de kueken ?!?!?
die is nie goed hoor!
XD Ga ik doen!quote:Op woensdag 17 november 2010 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dag lieffiepieffiewerkse, maak ze allemaal maar beter
![]()
Thx!quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:51 schreef Pien85 het volgende:
m'n ereader is erKwam de pakketjes meneer tegen in de super, even gevraagd of hij er zo bij kon, en dat kon
De meneerquote:Op woensdag 17 november 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de e-reader? of de pakjesbezorgmeneer?
gestofzogenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gestofzuigd
Hoi snoet![]()
fijn dat het schilderij er is
hier gaat het goed... straks die kleine uk ophalen... kijken of hij een beetje ingedimd is
hij zegt nu haajjjoooo![]()
Dus je had hem moeten uitnodigen om samen een boekje te gaan lezen!quote:
Idd. Of stofgezoogd.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
gestofzogenAls je maar weet wat ik bedoel
En hoi
JaAlleen jammer dat er geen ophangdingie standaard aan zit
dat kon er niet af blijkbaar
Dus ophangen kan helaas vandaag nog niet
Moet dan ook eerst weer een boormachine regelen die in mijn betonnen muur kan
En hajjooo voor de kleine uk![]()
Heb 'm al eerder op de koffie gehad hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je had hem moeten uitnodigen om samen een boekje te gaan lezen!
Neequote:Op woensdag 17 november 2010 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Fijn dat het gezellig was. Had je dr nou de groetjes gedaan?
En mooi dat de klusjes gedaan zijn!
Pic van schilderij?
Ja ik weet wat je bedoeldquote:Op woensdag 17 november 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
gestofzogenAls je maar weet wat ik bedoel
En hoi
JaAlleen jammer dat er geen ophangdingie standaard aan zit
dat kon er niet af blijkbaar
Dus ophangen kan helaas vandaag nog niet
Moet dan ook eerst weer een boormachine regelen die in mijn betonnen muur kan
En hajjooo voor de kleine uk![]()
Pics van de meneerquote:
mja maar Ik wilde een pakje!quote:Op woensdag 17 november 2010 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan zoekt ie het maar uit met zijn kadootjes en koopt ie zelf maar wat![]()
quote:
WAUWquote:Op woensdag 17 november 2010 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee![]()
En ja, ben blij dat het af is
[ afbeelding ]
Cooooool.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee![]()
[ afbeelding ]
quote:
Willen we niet allemaal de pakjes meneer van Pien?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja maar Ik wilde een pakje!
graag bezorgd door de leuke pakjes meneer van Pien!
Pics heb ik nietquote:Op woensdag 17 november 2010 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pics van de meneerEn vraag de volgende keer meteen even of ie em thuis komt brengen
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je bedoeld
Bij al mijn canvassen zaten geen ophangdingies volgens mij... ik ga mijn cavasjes ook weer eens ophangen dit weekend
tsja.. hopelijk heeft ie heel nederland als bezorg gebiedquote:Op woensdag 17 november 2010 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Willen we niet allemaal de pakjes meneer van Pien?
Ja he?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WAUWwat gaaaaaaaaaaaaaf zeg
Hihiquote:Op woensdag 17 november 2010 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pics heb ik nietNormaal brengt ie dingen thuis
Maar vandaag vond ik de reader belangrijker dan de meneer
dat denk ik niet, ik heb heul geen leuk pakjesbezorgmeneerquote:Op woensdag 17 november 2010 14:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. hopelijk heeft ie heel nederland als bezorg gebied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |