abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88816738
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:10 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ga je je naam dan ook in scheringa veranderen. Zelf geert zal niet zo dom zijn om te weten dat MDMA98 nooit die functies heeft bekleed. Wanneer je fraudeert moet je het wel een beetje realistisch houden. :D

We kennen het spreekwoord ook al is de leugen zo snel de waarheid achterhaald hem wel.
Haha nee inderdaad nogal logisch :Y
pi_88816756
Liever een PVV'er die liegt over zijn ceeveetje dan een CDA'er die liegt over een oorlog of een PVDA'er die liegt over de kredietcrisis.

Maarja, links heeft nu even wat kruit. Lekker laten brallen. :)
  woensdag 17 november 2010 @ 13:12:26 #128
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88816775
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

[..]

Ehm... wat zei je? :{

Je kan trouwens wel gaan zeggen dat anderen OT moeten gaan, maar ik heb het hier 2 keer zien gebeuren dat jij om de argumenten heen draait zodat wanneer we eindelijk op het punt zijn dat jij ongelijk hebt, jij het zo verdraait dat de ander ongelijk heeft. Niet echt een fijne discussiepartner dus.
Ik zou deze trol verder niet meer voeren. Heel vervelend inderdaad, maar ik schat dat zo'n 90% van de mensen die hier meeleest ook wel doorheeft dat dit gewoon een enorm vervelende trol is.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  woensdag 17 november 2010 @ 13:13:28 #129
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88816801
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:11 schreef Wijze_appel het volgende:
Liever een PVV'er die liegt over zijn ceeveetje dan een CDA'er die liegt over een oorlog of een PVDA'er die liegt over de kredietcrisis.

En verder vindt je het wel prima dat juist de partij die zo tegen asocialen en criminelen was nu, eenmaal aan de macht, asocialen en criminelen beschermt?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_88816849
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:13 schreef Viajero het volgende:

[..]

En verder vindt je het wel prima dat juist de partij die zo tegen asocialen en criminelen was nu, eenmaal aan de macht, asocialen en criminelen beschermt?
Hefboom techniek. Ik haal ergere zaken aan, dus moet ik dit wel ok vinden. Lekker simpel volk ook weer.

Nee dus. Niet goed. Maar als anderen met erger (veel erger) wegkomen, is deze cv-commotie een opgeklopte circus. Klaar.
  woensdag 17 november 2010 @ 13:17:26 #131
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_88816960
quote:

Maar vind je het nou echt niet erg, dat de partij die juist een einde wilde maken aan dit soort dingen, nu voor 1/3 blijkt te bestaan uit leugenachtig tuig? Ik dacht dat zoveel mensen juist PVV hadden gestemd omdat ze verandering wilden en niet omdat ze moslims zo haatten. Nu blijkt dat PVV helemaal geen vernieuwing is en het lijkt of alle PVV-stemmers gewoon achter ze blijven staan. Gaat het dan toch alleen om een hekel hebben aan moslims?
pi_88816989
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:12 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ik zou deze trol verder niet meer voeren. Heel vervelend inderdaad, maar ik schat dat zo'n 90% van de mensen die hier meeleest ook wel doorheeft dat dit gewoon een enorm vervelende trol is.
Geef het een naam _O-
  woensdag 17 november 2010 @ 13:18:50 #133
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88817013
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:14 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Hefboom techniek. Ik haal ergere zaken aan, dus moet ik dit wel ok vinden. Lekker simpel volk ook weer.

Nee dus. Niet goed. Maar als anderen met erger (veel erger) wegkomen, is deze cv-commotie een opgeklopte circus. Klaar.
Je geeft niet uit jezelf aan dat je het erg vind, je begint meteen huilend naar iemand anders te wijzen.

Geef gewoon toe dat je Marokkanen haat en daarom Geert een held vindt, want om het bestrijden van buurtterreur kan het niet gaan nu een buurtterrorist alle ruimte krijgt om op het pluche te blijven zitten.

Daarnaast ben ik net zo fel op corruptie en wangedrag bij alle partijen, zonder dat ik dan naar de PVV ga lopen wijzen. Ik was net zo fel tegen Duyvendak als ik nu tegen Lucassen ben.
Met het verschil dat Duyvendak uiteindelijk wel opstapte.
pi_88817031
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:14 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Je haalt dingen door elkaar. Om beleid te maken moet er soms een andere visie verteld worden die iets afwijkt van de werkelijkheid.
Om jezelf personelijk te profileren moeten we ervan uitgaan dat mensen niet liggen.
pi_88817115
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Je haalt dingen door elkaar. Om beleid te maken moet er soms een andere visie verteld worden die iets afwijkt van de werkelijkheid.
Om jezelf personelijk te profileren moeten we ervan uitgaan dat mensen niet liggen.
Zelfde laken en pak. Balkenende/Bos/Donner hebben duidelijk gelogen. En veel schandaliger.
Dat jij ze niet naast elkaar wilt zien is gewoon omdat dat je gebash op de PVV niet uitkomt.

Ik vind het goed hoor. Maar ook erg simpel.
Bash lekker door. Dit waait wel over.
pi_88817186
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:18 schreef Viajero het volgende:

[..]

Je geeft niet uit jezelf aan dat je het erg vind, je begint meteen huilend naar iemand anders te wijzen.

Geef gewoon toe dat je Marokkanen haat en daarom Geert een held vindt, want om het bestrijden van buurtterreur kan het niet gaan nu een buurtterrorist alle ruimte krijgt om op het pluche te blijven zitten.

:')
pi_88817285
Zou de Mos aan het taqiyya-syndroom lijden?
Dus dat je zodanig gefixeerd bent op dit concept dat je je ongewild zelf ook weleens schuldig maakt aan een leugentje.
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:34 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Prima dat jij niet liegt. Doe ik ook niet.

Het zal vaak genoeg voor komen dat men liegt op het CV. Hoe groot is de kans dat je er bewust op gecontroleerd word? Meestal zeer klein. Dat nu de PVV zo in het kwade licht word gezet, komt puur voort uit de irriatie en jaloezie van de linkse partijen. Want oh ja, zij zijn niet aan de macht. Alsof ze het zelf allemaal beter weten.
Dat jij en ik wellicht wat zaken verbloemen of opsmeuren op een CV is heel wat anders dan een gekozen volksvertegenwoordiger. Hierbij nog het feit dat dat niet iets is uit een ver verleden toen hij nog als 20-er in de horeca een bijbaantje had maar dat het recent is en op zijn CV staat om zichzelf als PVV-kandidaat te presenteren. Dat snap je toch wel hoop ik?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  woensdag 17 november 2010 @ 13:26:32 #138
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88817288
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:21 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Zelfde laken en pak. Balkenende/Bos/Donner hebben duidelijk gelogen. En veel schandaliger.
Dat jij ze niet naast elkaar wilt zien is gewoon omdat dat je gebash op de PVV niet uitkomt.

Dit topic gaat echter over de PVV.

Moeilijk is dat he, als je helden van hun sokkel vallen?
pi_88817289
Ik zal mezelf nogmaals quoten zodat anderen het niet missen en diegenen met enig denkvermogen bij zichzelf denken:
"God ja, das waar ook. Dat was veeeeeele malen erger. Waar hebben we het hier eigenlijk over?"

quote:

woensdag 17 november 2010 @ 13:27:12 #140
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88817314
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:23 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Geef eens aan waarom je de PVV steunt dan?
  woensdag 17 november 2010 @ 13:28:09 #141
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88817343
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:26 schreef Wijze_appel het volgende:
Ik zal mezelf nogmaals quoten zodat anderen het niet missen en diegenen met enig denkvermogen bij zichzelf denken:
"God ja, das waar ook. Dat was veeeeeele malen erger. Waar hebben we het hier eigenlijk over?"

[..]

Het gaat hier om een partij die beloofd heeft niet zo te zijn als die andere partijen. En nu blijken ze precies hetzelfde.
pi_88817349
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:21 schreef Wijze_appel het volgende:

Dit zal niet over waaien alleen al door de stromen die de PVV gekweekt heeft de afgelopen jaren en nu hebbern ze ook nog eens een stel hoge bomen gekweekt en kun je dus wel ervan uitgaan dat dat niet gaat gebeuren.

Verder blijft het uitermate bizarre situatie als je als PVV roept dat je alle gelieg en bedrieg gaat aanpakken maar het zelfs niet in je eigen partij voor elkaar kan krijgen. _O-
  woensdag 17 november 2010 @ 13:28:27 #143
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88817356
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:26 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

appels en peren maar dat weet je zelf ook wel, toch... lief trolletje van me O+
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_88817385
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:23 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

inderdaad :')

Mensen die uit wanhoop iemand een stempel opdrukken. Vreselijk :Y

Word je ook nog even opgerdrukt dat het meteen een links complot is. Van mij geen wanhoopsdaad hoor. Puur het fenomeen links en rechts in Nederland wat altijd al niet kon samenwerken.
pi_88817410
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:27 schreef Viajero het volgende:

[..]

Geef eens aan waarom je de PVV steunt dan?
Steun ik de PVV ja?

Zo leuk dit altijd. Je ageert tegen PVV kritiek en gelijk ben je een PVV'er. (en straks een nazi)
Al diverse malen aangehaald maar het blijft gewoon komen. Nu heb ik al niet zo'n hoge pet op van de intelligentie van de linkse kant, maar dit is lachwekkend.
pi_88817485
"Het gaat hier om een partij die beloofd heeft niet zo te zijn als die andere partijen. En nu blijken ze precies hetzelfde"

Geloof me, dat had je toch wel kunnen verwachten. Zo gaat het altijd al..
pi_88817604
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:32 schreef MdMa98 het volgende:
"Het gaat hier om een partij die beloofd heeft niet zo te zijn als die andere partijen. En nu blijken ze precies hetzelfde"

Geloof me, dat had je toch wel kunnen verwachten. Zo gaat het altijd al..
Ik verbaas me erover dat andere mensen daarover verbaasd zijn.
  † In Memoriam † woensdag 17 november 2010 @ 13:36:54 #148
230491 Zith
pls tip
pi_88817657
CV fraude is reden voor ontslag op staande voet in het bedrijfsleven.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 17 november 2010 @ 13:38:27 #149
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88817716
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:30 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Steun ik de PVV ja?

Zo leuk dit altijd. Je ageert tegen PVV kritiek en gelijk ben je een PVV'er. (en straks een nazi)
Al diverse malen aangehaald maar het blijft gewoon komen. Nu heb ik al niet zo'n hoge pet op van de intelligentie van de linkse kant, maar dit is lachwekkend.
De linkse kant. Natuurlijk. Ik kan duizend keer zeggen dat ik Duyvendak net zo veroordeel als die PVV leden, en dat het mij om integriteit gaat, maar goed, ik heb kritiek op de geblondeerde god en zijn profeten, dus ben ik links.

En dan mij verwijten dat ik jou een PVVer noem. (edit: dat komt omdat je het altijd voor de PVV opneemt en meteen begint te schreeuwen dat links nog veel erger is)
pi_88817757
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:36 schreef Zith het volgende:
CV fraude is reden voor ontslag op staande voet in het bedrijfsleven.
Liegen op zich is al een reden.
Toch komen daar telkens kabinetleden mee weg. B.v Balkenende/Bos/Donner. Dat was toen geen probleem?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')