Zo formuleerde hij het anders niet. Kwestie van de juiste zin uittypenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat het niet kan om hem zomaar uit de PVV te zetten.
Ik snap jouw reactie nu niet meer
Was het één en ander niet aan het licht gebracht door Powned? Of is dat ook een links bolwerk?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:34 schreef MdMa98 het volgende:
Dat nu de PVV zo in het kwade licht word gezet, komt puur voort uit de irriatie en jaloezie van de linkse partijen.
Tip voor jou., duidelijker formuleren.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:30 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Volgens mij begint het in te kicken man. Ik zou maar even wat anders gaan doen.
Kijk ik en ken ik niet Powned.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Was het één en ander niet aan het licht gebracht door Powned? Of is dat ook een links bolwerk?
nee die wilde ze niet, want hij had het verzwegen... maar dat is idd voor het andere topic.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:32 schreef Perox het volgende:
Volkert van der G. mag ook gewoon zich verkiesbaar stellen voor de 2e kamer als ie vrij komt, en als ie dan wordt gekozen dan mag hij gewoon het volk vertegenwoordigen.
Dus het gaat hier alleen om de naam en faam van de PVV.
Willen ze een voor ontucht veroordeelde meneer in de fractie? Antwoord: ja.
Duidelijker kan niet.
Dus je roept maar wat? Kleur je met net zoveel kennis van zaken de vakjes in op het stemformulier?quote:
Ach ja het leek me logisch dat "het" ging over de mogelijkheid voor Wilders om die mensen uit zijn partij te gooien. Dat jij kan reageren lijkt me nogal logisch, maar ik zal het voortaan voor je verduidelijken hoor.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:33 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Tip voor jou., duidelijker formuleren.
Waar haal jij zulke stompzinnige opmerkingen nou eigenlijk vandaan? Meteen de stempel op mijn voorhofd dat ik maar wat roep. Nee van jou hebben we er echt nog meer nodig op dit forumquote:Op woensdag 17 november 2010 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus je roept maar wat? Kleur je met net zoveel kennis van zaken de vakjes in op het stemformulier?
Je moet juist niets verduidelijken, dat is toch de PPV logica van lieg en bedrieg maar wat en draai maar om de hete brij heen zodat het lijkt alsof je iets doet maar uiteindelijk toch niets bereikt hebt.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ach ja het leek me logisch dat "het" ging over de mogelijkheid voor Wilders om die mensen uit zijn partij te gooien. Dat jij kan reageren lijkt me nogal logisch, maar ik zal het voortaan voor je verduidelijken hoor.
Jij roept dat het een links complot is. Iemand reageert door te zeggen dat Powned toch echt een rechtse stempel heeft. Vervolgens meld jij dat je die zender nooit kijkt.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:40 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Waar haal jij zulke stompzinnige opmerkingen nou eigenlijk vandaan? Meteen de stempel op mijn voorhofd dat ik maar wat roep. Nee van jou hebben we er echt nog meer nodig op dit forum
Precies, je zegt het goed, iedereen roept hier maar wat.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij roept dat het een links complot is. Iemand reageert door te zeggen dat Powned toch echt een rechtse stempel heeft. Vervolgens meld jij dat je die zender nooit kijkt.
In dat geval roep je dus maar wat.
M.a.w. eerst zegt hij dat jij maar wat roept, dit ontken jij. Vervolgens legt hij onomstotelijk vast dat je maar wat roept en verandert jouw standpunt in "iedereen hier roept maar wat". Misschien moet je Wilders even een belletje geven, want als je niks op je kerfstok hebt kan hij je goed gebruiken lijkt me.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:45 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Precies, je zegt het goed, iedereen roept hier maar wat.
Ik hoef mijn bevindingen niet weg te halen bij Powned.
Jouw bewering dat het een links complot is is dus ook gewoon niet waar. Vervolgens beweren dat anderen ook maar wat roepen is als de pot die de ketel verwijt.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:45 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Welke media volg je dan uberhaubt om een beetje nieuws mee te krijgen?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:45 schreef MdMa98 het volgende:
Bestaat het nieuws dan alleen maar uit Powned?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Welke media volg je dan uberhaubt om een beetje nieuws mee te krijgen?
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:19 schreef MdMa98 het volgende:
Wat boeit het nou of iemand liegt op zijn CV. Hoeveel nederlanders doen dat ook..
Hoe lief is links nederland dan wel niet altijd geweest?
quote:Het zal vaak genoeg voor komen dat men liegt op het CV. Hoe groot is de kans dat je er bewust op gecontroleerd word? Meestal zeer klein. Dat nu de PVV zo in het kwade licht word gezet, komt puur voort uit de irriatie en jaloezie van de linkse partijen. Want oh ja, zij zijn niet aan de macht. Alsof ze het zelf allemaal beter weten.
Lijkt me heerlijk, dik salaris krijgen en een relletje in de media creëren door in mijn cv te liegen. En maar geld vangen van de burger. Waar mag ik solliciteren?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:48 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
M.a.w. eerst zegt hij dat jij maar wat roept, dit ontken jij. Vervolgens legt hij onomstotelijk vast dat je maar wat roept en verandert jouw standpunt in "iedereen hier roept maar wat". Misschien moet je Wilders even een belletje geven, want als je niks op je kerfstok hebt kan hij je goed gebruiken lijkt me.
www.pvv.nlquote:Op woensdag 17 november 2010 12:57 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, dik salaris krijgen en een relletje in de media creëren door in mijn cv te liegen. En maar geld vangen van de burger. Waar mag ik solliciteren?
thanks, ik ga gelijk een sollicitatiebrief mailen:)quote:Op woensdag 17 november 2010 12:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
www.pvv.nl
Die gun ik zo'n goede discussieurder met alle feiten op een rij wel.
Amen!!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:41 schreef Scorpie het volgende:
Ik wou dat men eens het land ging regeren ipv elkaars CV / achtergrond uit te pluizen. We hebben wel betere dingen te doen dan elkaar`s vuile was buiten te hangen.
Moeten wij je nog helpen om je CV wat te pimpen.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:00 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
thanks, ik ga gelijk een sollicitatiebrief mailen:)
Ja is goed!quote:Op woensdag 17 november 2010 13:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Moeten wij je nog helpen om je CV wat te pimpen.
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:56 schreef MdMa98 het volgende:
jullie doe nu precies hetzelfde wat er in de politiek nu gaande is. Dingen zoeken bij mensen om ze te pakken. Al met al zijn jullie geen haar beter.
Ehm... wat zei je?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:05 schreef MdMa98 het volgende:
Iemand met de naam "Rechtse Hippie"die mij simpel noemt. Dit meen je toch niet serieus man?
Waar draai ik dan omheen? En dan zoek je toch lekker een andere discussiepartnerquote:Op woensdag 17 november 2010 13:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
[..]
Ehm... wat zei je?![]()
Je kan trouwens wel gaan zeggen dat anderen OT moeten gaan, maar ik heb het hier 2 keer zien gebeuren dat jij om de argumenten heen draait zodat wanneer we eindelijk op het punt zijn dat jij ongelijk hebt, jij het zo verdraait dat de ander ongelijk heeft. Niet echt een fijne discussiepartner dus.
Ga je je naam dan ook in scheringa veranderen. Zelf geert zal niet zo dom zijn om te weten dat MDMA98 nooit die functies heeft bekleed. Wanneer je fraudeert moet je het wel een beetje realistisch houden.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:05 schreef MdMa98 het volgende:
Ja is goed!
Hoe klinkt dat? Directeur DSB bank 2006 t.m 2009/eigenaar voetbalclub AZ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |