Als je dat doet en je post toch in het topic kun je een ban krijgenquote:
Als ik "ga eens dood" (tegen de verkeerde persoon) zeg toch ook?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je dat doet en je post toch in het topic kun je een ban krijgen
Je kan om wel meer een ban krijgenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je dat doet en je post toch in het topic kun je een ban krijgen
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:41 schreef nectarientje het volgende:
Euh ja, maandag inderdaad LCJammer maar in vergelijking met 3 kilo is 4 ons niets inderdaad.
Ik kom net terug van de sportschoolErg lekker maar ik heb nu wel echt ontzettende trek zeg! *pakt boterham*
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:30 schreef Flappekz het volgende:
Wat een dag![]()
Vraagje aan iedereen: zoeken ze bij jullie bedrijven nog mensen in de administratieve/secretaresse/klantcontacten-hoek? Zeg maar, een beginnende functie voor een jonge mbo-er?
Je moet er een paar kwijt?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:30 schreef Flappekz het volgende:
Wat een dag![]()
Vraagje aan iedereen: zoeken ze bij jullie bedrijven nog mensen in de administratieve/secretaresse/klantcontacten-hoek? Zeg maar, een beginnende functie voor een jonge mbo-er?
Ooh dacht dat het exit was voor jouquote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, we zijn een baan aan het zoeken voor GotC
Gelukkig niet zegquote:Op woensdag 17 november 2010 12:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooh dacht dat het exit was voor jou
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooh dacht dat het exit was voor jou
Kan jullie helaas niet helpenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, we zijn een baan aan het zoeken voor GotC
Geen voorkeur voor een bepaalde branche...vrij weinig eisen ook. Zolang het maar gaat om een ondersteunende (kantoor)functie.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dacht al.....Flap wil secretaresse worden![]()
![]()
Maar das mooi kut voor GotC. Nog een bepaalde branche als voorkeur? Zal wat lijntjes uitgooien, misschien dat ik ergens beet heb
Doe maar !quote:Op woensdag 17 november 2010 13:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zal ik alvast broodjes voor je smeren?
Yeah feessie bij Jill!quote:Op woensdag 17 november 2010 13:53 schreef Jill-RMC het volgende:
Doe je goed!
Mijn werkdag zit er al weer op voor vandaagNu naar huis LOPEN, echt ik ga vrijdag een 'Welcome home' feestje geven voor mijn auto
Tot 2x toe A_Aquote:Op woensdag 17 november 2010 14:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kheb er vast over heen gelezen Jill maar was er nou al bekend wat het probleem is/was?
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:42 schreef WheeleE het volgende:
Wieeee....bijna klaar! Vandaag vroeg weg voor het tweewekelijkse periodieke onderhoud bij de fysio.![]()
Mijn kantoor kijkt uit op het schoolplein van een middelbare school, en mijn collega's en ik zijn het er vandaag over eens geworden dat een camera daarop hele interessante documentaires kan opleveren. Een soort van Serengeti-docu in stedelijk gebied. Inclusief alfamannetjes, pikorde, familieruzies en jonkies die de gevestigde orde willen verstoren.
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:12 schreef Civilian het volgende:
Over een maandje ben ik geen Hagenees meer![]()
maar maar maar..quote:Op woensdag 17 november 2010 12:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gelukkig niet zegMaar wel voor GotC per 1 januari
Heul ver weg!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:07 schreef Civilian het volgende:
Heul ver weg!Ooh, ik vreesde al dat je je had laten overhalen door de Rotterdammaffia maar Rijswijk is primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn huisje gevonden?Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
No, Rotterdam zal ik niet zo heel snel naartoe gaan. Heb niks met die stad.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ooh, ik vreesde al dat je je had laten overhalen door de Rotterdammaffia maar Rijswijk is prima![]()
Fijn huisje gevonden?
Altijd handig, een kattenoppas in de buurt!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:15 schreef Civilian het volgende:
No, Rotterdam zal ik niet zo heel snel naartoe gaan. Heb niks met die stad.
Zeker een fijn huisje geworden! Een stuk groter en betere woonkwaliteit.
En die 2 vrienden die mij vorig jaar opgevangen hebben worden nu mijn onderburen
16 december krijg ik de sleutel. Dan ga ik samen met moeders en mn zus de boel schoonmaken en dan 18/19 december verhuizen.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Altijd handig, een kattenoppas in de buurt!![]()
Per 1 januari?
Klopt! En nog steeds! Maar dan wel tot 1 januari...quote:Op woensdag 17 november 2010 15:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar maar maar..
GotC was toch zuster!! ??
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Heul ver weg!nieuwe buurman!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
wrom niet meer daarna??quote:Op woensdag 17 november 2010 16:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt! En nog steeds! Maar dan wel tot 1 januari...
die niet op een online forum gepost dienen te wordenquote:Op woensdag 17 november 2010 16:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Om verschillende ingewikkelde uiteenlopende redenen
Exactlyquote:Op woensdag 17 november 2010 17:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die niet op een online forum gepost dienen te worden
Gaat nog best lastig worden denk ik.. vooral als je geen afgeronde opleiding hebt..quote:Op woensdag 17 november 2010 17:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Exactly
En uiteindelijk is het allemaal ook niet echt belangrijk. Veel belangrijker is nu het vinden van een nieuwe baan
Ja, MBO Marketing & Communicatie (Internationaal, volledig engelstalig)quote:Op woensdag 17 november 2010 17:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Gaat nog best lastig worden denk ik.. vooral als je geen afgeronde opleiding hebt..
Of had GotC al een andere opleiding gedaan voor het verpleeg-traject?
en wat kan je daar mee??quote:Op woensdag 17 november 2010 17:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, MBO Marketing & Communicatie (Internationaal, volledig engelstalig)
Euh....internationaal marketen en communiceren?quote:
is wel handig om te weten hequote:Op woensdag 17 november 2010 17:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Euh....internationaal marketen en communiceren?
van alles, denk ik...maar weet t ook niet precies
Een vaste kracht is veul goedkoperquote:Op woensdag 17 november 2010 17:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is wel handig om te weten he![]()
ze zoeken hier ook nog een secretaresse.. maar dat doen ze via een uitzend buro geloof ik.
verhoudingsgewijs wel, maar als beginnend MBOer is dat voor een bedrijf niet de moeite waard om iemand meteen in (vaste of tijdelijke) dienst te nemen.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een vaste kracht is veul goedkoper
Dat weet ik ook wel. Was onderdeel van mn verkooppraatjequote:Op woensdag 17 november 2010 17:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
verhoudingsgewijs wel, maar als beginnend MBOer is dat voor een bedrijf niet de moeite waard om iemand meteen in (vaste of tijdelijke) dienst te nemen.
via een uitzendbureau is het makkelijker voor bedrijven qua wegschoppen enzo
Die moet je sowieso bij de aldi halenquote:Op woensdag 17 november 2010 16:40 schreef nectarientje het volgende:
Tof Civje![]()
De boerenkool was op bij de appieEn daar had ik nu net zin in
Niet?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:43 schreef CaLeX het volgende:
je vriendin goedkoper van de hand willen doen lijkt mij niet bevoordelijk voor je relatie
Wat goed dat je niets hoeft te doen behalve schoonmakenquote:Op woensdag 17 november 2010 16:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
16 december krijg ik de sleutel. Dan ga ik samen met moeders en mn zus de boel schoonmaken en dan 18/19 december verhuizen.
De woning ziet er netjes uit en heeft een goede vloer en zooi op de muur. Dus ik hoef er niks aan te doen
De huur van mn oude woning loopt idd nog door tot 1 januari
je had het gewoon te drukquote:Op woensdag 17 november 2010 17:45 schreef Flappekz het volgende:
Hmmm, ik lees nu pas goed terug...
Gefeliciteerd Civ![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Civ; ik heb gewoon niet terug gelezen. Van harte!Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Ik was al genoeg de hort op geweest vandaagquote:Op woensdag 17 november 2010 17:43 schreef MissMSX het volgende:
Die moet je sowieso bij de aldi halen
*had ook niet goed terug gelezen*quote:Op woensdag 17 november 2010 16:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
16 december krijg ik de sleutel. Dan ga ik samen met moeders en mn zus de boel schoonmaken en dan 18/19 december verhuizen.
De woning ziet er netjes uit en heeft een goede vloer en zooi op de muur. Dus ik hoef er niks aan te doen
De huur van mn oude woning loopt idd nog door tot 1 januari
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hmmm ik zal eens vragen hier.... de kans zit er best in dat we een nieuwe medewerkster nodig hebben voor tikwerk hier.
Liefquote:Op woensdag 17 november 2010 12:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dacht al.....Flap wil secretaresse worden![]()
![]()
Maar das mooi kut voor GotC. Nog een bepaalde branche als voorkeur? Zal wat lijntjes uitgooien, misschien dat ik ergens beet heb
Jij snuiverd! Maar fijn dat je geholpen wordt!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:16 schreef GotC het volgende:
Oh ja, vandaag gehoord dat ik een kleine operatie aan m'n neus krijgZodat ik misschien eindelijk voor t eerst sinds..ooit normaal kan ademen
Dit dus: https://www.knocare.nl/item.html&objID=301
EN! M'n neus wordt verdoofd dmv cocaïne
Vraag nog even na of je je eigen spiegeltje en rietje mag gebruiken.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:16 schreef GotC het volgende:
EN! M'n neus wordt verdoofd dmv cocaïne
Ah, onze kennerquote:Op woensdag 17 november 2010 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag nog even na of je je eigen spiegeltje en rietje mag gebruiken.
Ik heb goed bestudeerd hoe jij dat allemaal deed op Lowlands.quote:
Ik geef dan ook echt alleen les aan snelle leerlingenquote:Op woensdag 17 november 2010 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb goed bestudeerd hoe jij dat allemaal deed op Lowlands.
The memories.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:08 schreef nectarientje het volgende:
aah, the little Urban Achievers
oh no, he has healthproblemsquote:
voedselbom?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:04 schreef Lovechild het volgende:
Aaargh er is een bom in mijn huis ontploft! En ik maakte alleen maar eten
Ben je stiekem mn broertje?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:04 schreef Lovechild het volgende:
Aaargh er is een bom in mijn huis ontploft! En ik maakte alleen maar eten
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:10 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ben je stiekem mn broertje?
Net ook de hele keuken moeten ontsmetten want meneer had gekookt....was wel heel lekker, alleen hij ruimt echt niets achter zn reet op.
Dat klopt!quote:
Even een paar ondergeschikten een schop onder hun hol geven en je voelt je meteen een stuk beterquote:Op donderdag 18 november 2010 07:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat klopt!
En het is een tijd geleden dat ik zo slecht wakker ben geworden...pfff... een kop vol hamers en een strot van schuurpapier.
Maar dat werken we er vast wel weer uit
Het heerst, heb het vorige week gehad. Leuk verkoudheidje. De hoestsiroop van vicks werkt heel verzachtend voor je keel, tis verder niet te zuipen - maar het helptquote:Op donderdag 18 november 2010 07:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat klopt!
En het is een tijd geleden dat ik zo slecht wakker ben geworden...pfff... een kop vol hamers en een strot van schuurpapier.
Maar dat werken we er vast wel weer uit
Natterman helpt ook en die isquote:Op donderdag 18 november 2010 10:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Het heerst, heb het vorige week gehad. Leuk verkoudheidje. De hoestsiroop van vicks werkt heel verzachtend voor je keel, tis verder niet te zuipen - maar het helpt
serieus ? op andere afdelingen hebben ze er juist een paar "afgekocht"van het uitzendbureau...quote:Op donderdag 18 november 2010 09:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben weer hard aan het werk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GotC... ik heb het hier even nagevraagd maar er werd aangegeven dat ze toch ook voor de uitzendkrachten gaan...
Jammer, maar toch bedanktquote:Op donderdag 18 november 2010 09:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben weer hard aan het werk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GotC... ik heb het hier even nagevraagd maar er werd aangegeven dat ze toch ook voor de uitzendkrachten gaan...
Tsja, het liefste tussen de 32-40 uurquote:Op donderdag 18 november 2010 10:44 schreef tuintegel het volgende:
[..]
serieus ? op andere afdelingen hebben ze er juist een paar "afgekocht"van het uitzendbureau...
Voor hoeveel uur zoek je werk Gotc?
Liefquote:Op donderdag 18 november 2010 10:52 schreef tuintegel het volgende:
Ik ga het maandag gewoon vragen voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |