Als je dat doet en je post toch in het topic kun je een ban krijgenquote:
Als ik "ga eens dood" (tegen de verkeerde persoon) zeg toch ook?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je dat doet en je post toch in het topic kun je een ban krijgen
Je kan om wel meer een ban krijgenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je dat doet en je post toch in het topic kun je een ban krijgen
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:41 schreef nectarientje het volgende:
Euh ja, maandag inderdaad LCJammer maar in vergelijking met 3 kilo is 4 ons niets inderdaad.
Ik kom net terug van de sportschoolErg lekker maar ik heb nu wel echt ontzettende trek zeg! *pakt boterham*
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:30 schreef Flappekz het volgende:
Wat een dag![]()
Vraagje aan iedereen: zoeken ze bij jullie bedrijven nog mensen in de administratieve/secretaresse/klantcontacten-hoek? Zeg maar, een beginnende functie voor een jonge mbo-er?
Je moet er een paar kwijt?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:30 schreef Flappekz het volgende:
Wat een dag![]()
Vraagje aan iedereen: zoeken ze bij jullie bedrijven nog mensen in de administratieve/secretaresse/klantcontacten-hoek? Zeg maar, een beginnende functie voor een jonge mbo-er?
Ooh dacht dat het exit was voor jouquote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, we zijn een baan aan het zoeken voor GotC
Gelukkig niet zegquote:Op woensdag 17 november 2010 12:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooh dacht dat het exit was voor jou
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooh dacht dat het exit was voor jou
Kan jullie helaas niet helpenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, we zijn een baan aan het zoeken voor GotC
Geen voorkeur voor een bepaalde branche...vrij weinig eisen ook. Zolang het maar gaat om een ondersteunende (kantoor)functie.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dacht al.....Flap wil secretaresse worden![]()
![]()
Maar das mooi kut voor GotC. Nog een bepaalde branche als voorkeur? Zal wat lijntjes uitgooien, misschien dat ik ergens beet heb
Doe maar !quote:Op woensdag 17 november 2010 13:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zal ik alvast broodjes voor je smeren?
Yeah feessie bij Jill!quote:Op woensdag 17 november 2010 13:53 schreef Jill-RMC het volgende:
Doe je goed!
Mijn werkdag zit er al weer op voor vandaagNu naar huis LOPEN, echt ik ga vrijdag een 'Welcome home' feestje geven voor mijn auto
Tot 2x toe A_Aquote:Op woensdag 17 november 2010 14:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kheb er vast over heen gelezen Jill maar was er nou al bekend wat het probleem is/was?
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:42 schreef WheeleE het volgende:
Wieeee....bijna klaar! Vandaag vroeg weg voor het tweewekelijkse periodieke onderhoud bij de fysio.![]()
Mijn kantoor kijkt uit op het schoolplein van een middelbare school, en mijn collega's en ik zijn het er vandaag over eens geworden dat een camera daarop hele interessante documentaires kan opleveren. Een soort van Serengeti-docu in stedelijk gebied. Inclusief alfamannetjes, pikorde, familieruzies en jonkies die de gevestigde orde willen verstoren.
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:12 schreef Civilian het volgende:
Over een maandje ben ik geen Hagenees meer![]()
maar maar maar..quote:Op woensdag 17 november 2010 12:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gelukkig niet zegMaar wel voor GotC per 1 januari
Heul ver weg!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:07 schreef Civilian het volgende:
Heul ver weg!Ooh, ik vreesde al dat je je had laten overhalen door de Rotterdammaffia maar Rijswijk is primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn huisje gevonden?Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
No, Rotterdam zal ik niet zo heel snel naartoe gaan. Heb niks met die stad.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ooh, ik vreesde al dat je je had laten overhalen door de Rotterdammaffia maar Rijswijk is prima![]()
Fijn huisje gevonden?
Altijd handig, een kattenoppas in de buurt!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:15 schreef Civilian het volgende:
No, Rotterdam zal ik niet zo heel snel naartoe gaan. Heb niks met die stad.
Zeker een fijn huisje geworden! Een stuk groter en betere woonkwaliteit.
En die 2 vrienden die mij vorig jaar opgevangen hebben worden nu mijn onderburen
16 december krijg ik de sleutel. Dan ga ik samen met moeders en mn zus de boel schoonmaken en dan 18/19 december verhuizen.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Altijd handig, een kattenoppas in de buurt!![]()
Per 1 januari?
Klopt! En nog steeds! Maar dan wel tot 1 januari...quote:Op woensdag 17 november 2010 15:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar maar maar..
GotC was toch zuster!! ??
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Heul ver weg!nieuwe buurman!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |