quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Kane treedt aan het begin van de avond en later met Ilse de Lange op, dus ik hoop dat je je DVR niet te lang van te voren hebt geprogrammeerd
Laat Nigel het maar niet horen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:20 schreef iBenny het volgende:
Aanstaande vrijdag hebben we The Baseballs(Umbrella) en Cee Lo Green(Fuck you)
Js, het was vrijdag ernstig saai met artiesten. Gelukkig had ik vat dat betreft vorige week een beter avondje.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:20 schreef iBenny het volgende:
Aanstaande vrijdag hebben we The Baseballs(Umbrella) en Cee Lo Green(Fuck you)
Ahh nee, Ilse is best leuk. Maar Duffy iets spannender om mee te zingen, denk ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
En Duffy. Dat lijkt me iets interessanter dan die Almeloser.
Nja, eerlijk is eerlijk er zijn toch wel een paar grote namen voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gadverdamme
Grote namen voor gastoptredensYeah right
bij grote namen denk ik niet aan nederlandse artiestenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:06 schreef Bos81 het volgende:
@C_A BLof is toch best wel een grote naam in Nederland toch? Ja je moet er van houden, maar een kleintje is het zeker niet.
ja de eerste weken... daarna was het overquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, eerlijk is eerlijk er zijn toch wel een paar grote namen voorbij gekomen.
En Phil Collins zou ook nog een keer langs komen, die is nog niet geweest
Wanneer niet dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja de eerste weken... daarna was het over
ik bedoelde en nu is het overquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wanneer niet dan?
Er is elke week wel iemand uit het buitenland in komen vliegen
Overigens komt waarschijnlijk Adele ook vrijdag
Nee, dat is Frank Boeijenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
Blof? Zeg me dat het niet zo is
Zeker ook nog 2 keer die avond?
Ja ook zo geweldigquote:
Phil Collins was toch doof ofzo en kon daardoor niet meer zingen of moet hij nog doof worden?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:40 schreef iBenny het volgende:
Vrijdag hebben we Jan Smit
Adele en Phil Collins zouden nog langskomen. Lijkt me niet dat ze die in de finale proppen![]()
Ze doen niet aan thema's, ed.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:11 schreef Balisto het volgende:
[..]
Er komt toch hopelijk geen Nederlandstalige show?
Das ook toevallig...quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef iBenny het volgende:
In de finale komt Adele dus optreden. Diezelfde dag komt dr nieuwe album uit
Finally!!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef iBenny het volgende:
In de finale komt Adele dus optreden. Diezelfde dag komt dr nieuwe album uit
Oh van die Nigel R&Bquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:51 schreef miep63 het volgende:
Ik hoorde zonet bij rtl boulevard dat Leonie samen met Marco Borsato een duet zingt.
Zou wel heel kansloos zijn als de anderen met een internationale artiest mogen. Oneerlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:51 schreef miep63 het volgende:
Ik hoorde zonet bij rtl boulevard dat Leonie samen met Marco Borsato een duet zingt.
Ik noem Jennifer Ewbank.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij grote namen denk ik niet aan nederlandse artiesten
Denk ook wel dat het dat zal worden... use somebodyquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben en Adele zou wel heel tof zijn trouwens
Adele zal toch wel een nummer van haarzelf doen neem ik aan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef iBenny het volgende:
Denk ook wel dat het dat zal worden... use somebody
Dat is idd ook zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:18 schreef Lily1987 het volgende:
Kim gaf duidelijk aan dat ze met Adele wilde zingen dus lijkt me dan dat zij ook met haar een duet mag doen.
Kloptquote:Wie was dat toen die eigenlijk een duet zou doen met Duffy maar dat Duffy te laat was? Was dat ook niet Kim?
Ben gaat ook een duet doen met VanVelzen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:18 schreef tdrone het volgende:
vanmorgen zei Giel:
Leonie: Marco Borsato (zal wel eerst phil collins zijn geweest)
Ben: Ben l'oncle soul
Kim: Adèle
Pearl: Bruno mars
vanmorgen zei Giel weer dat Ben met Trijntje zou zingen (dat hij eerst eens zijn feiten goed heeft voordat hij iets roept)quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:22 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Maar Ben l'oncle soul komt toch helemaal niet?.
Hij staat der iig niet bij op de TVOH site...
En ik vind het dan ook niet logisch dat hij dan Ben ooknog uitnodigt voor zijn show in februari, ofzo.
Én ik dacht dat Pearls voorkeur bij Trijntje lag?
Marco, Trijntje, Bruno Mars (wie?) grote namen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:07 schreef iBenny het volgende:
Duffy, Adele, Bruno Mars, Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis zijn de grote namen
2 duetten dan?
Phil werd blijkbaar direct daarna ontkent door RTL.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marco, Trijntje, Bruno Mars (wie?) grote namen?
En geen Phil Collins?
Pearl met Duffyquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
Morgen dus, Kim met Adele
Ben met Trijntje oosterhuis
Leonie met Marco Borsato
Pearl met ...?
En als ik alles een beetje gevolgd heb afgelopen week gaat Bruno Mars de show openen?
O,Tof pearl met Duffy. Hopen dat duffy nu wel op tijd komt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Pearl met Duffy
Klopt voor de rest
Hij heeft gezegd iets met Roel te zullen doen, omdat hij dat graag wilde.. als in 'hij noemde hem als beste artiest en zou er graag nog mee willen optreden'.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Kim met Adele is bevestigd, Leonie met Borsato is bevestigd, Pearl met Trijntje is bevestigd.
Dus die drie kunnen alledrie al niet meer met Ben, hou je Bruno, Duffy (of Roel..?) open.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |