Ligt eraan over welke eigenschap je het precies hebt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Slecht? Dat is juist een van de betere eigenschappen die iemand kan hebben!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat is het toch een vies mannetje eigenlijk he
WAT IS ER, IJVERIGE OUWE VROUW?quote:
Ik zit te eten man, come on.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Slecht? Dat is juist een van de betere eigenschappen die iemand kan hebben!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zit te eten man, come on.
Alsof jij dat vies vindtquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zit te eten man, come on.
Dat heb ik nergens gezegd,quote:
Wie heb je laten koken? Volgens mij kan jij helemaal niet kokenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd,maar jouw eeuwige drang om het over het uitwisselen van lichaamssappen te hebben is niet het meest ideale onderwerp voor als je je heerlijk gekookte eten op je bordje hebt liggen.
Hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wie heb je laten koken? Volgens mij kan jij helemaal niet koken
Dat denk ik gewoonquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij.
Ik ben niet zunne mongol als jij.quote:
Ik kan wel koken hoor. Toen m'n ouders een week op vakantie waren heb ik de hele week mais met tonijn gegetenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben niet zunne mongol als jij.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan wel koken hoor. Toen m'n ouders een week op vakantie waren heb ik de hele week mais met tonijn gegeten
Was nog best lekkerquote:
Maar je gaat toch niet een hele week hetzelfde eten.quote:
Ik at het koud of warm. Dat wisselde ik afquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet een hele week hetzelfde eten.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik at het koud of warm. Dat wisselde ik af
Waarom denk je dat ik niet op kamers gaquote:
Dan kan je voor altijd dat eten, voor jou geen probleem toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet op kamers ga
Na een jaar ofzo gaat dat vervelen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan kan je voor altijd dat eten, voor jou geen probleem toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |