Ik dacht van iets andersquote:
Ja dat jij altijd aan sex denkt kan ik niks aan doen.quote:
Nee soms denk ik aan grof geweld enzo. Ik ben een man. Dan heb ik maar 3 dingen in m'n hoofd. Wapens, tieten en auto's. Voetbal is voor mietjes...quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat jij altijd aan sex denkt kan ik niks aan doen.
Ik moet nog steeds beginnen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
Hoe was het nog gegaan met je opdracht
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds beginnen.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds beginnen.
Ach, als die deadlines net zo vast staan als op de middelbare dan komt het vast wel goedquote:
LACH ME NIET UIT.quote:
Ik lach je niet uit maar het is een feest van herkenning!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
LACH ME NIET UIT.
Ik ben een heel ijverige studente hoor.
Ja was deadline van m'n projectgroepje. Heb nu wel ruzie met ze maarja, komt wel af voordat het project zelf ingeleverd moet worden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ach, als die deadlines net zo vast staan als op de middelbare dan komt het vast wel goed
Hee ik zie het woord feest staan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit maar het is een feest van herkenning!!
PARTYTIME!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hee ik zie het woord feest staan.
Yeahh.
Schijt aan je groepje. Ik zal ze later niet aannemen als werknemer puur om jou te wrekenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja was deadline van m'n projectgroepje. Heb nu wel ruzie met ze maarja, komt wel af voordat het project zelf ingeleverd moet worden.
Ja dat merken we.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
LACH ME NIET UIT.
Ik ben een heel ijverige studente hoor.
haha okeequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja was deadline van m'n projectgroepje. Heb nu wel ruzie met ze maarja, komt wel af voordat het project zelf ingeleverd moet worden.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hee ik zie het woord feest staan.
Yeahh.
Ze bedoelt vast niet ijverig in de studie maar in iets anders.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze bedoelt vast niet ijverig in de studie maar in iets anders.
Ooooh noooooo.......quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze bedoelt vast niet ijverig in de studie maar in iets anders.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat is het toch een vies mannetje eigenlijk he
Slecht? Dat is juist een van de betere eigenschappen die iemand kan hebben!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:52 schreef fairytalessuck het volgende:
Denk niet meteen zo slecht over me, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |