Ja sla de ruit in van een rijdende trein en spring eruitquote:Op woensdag 17 november 2010 14:53 schreef henkzijlstra het volgende:
ik had gewoon een raam doorgeslagen en was uit die trein gegaan. zou de tijd en zin niet hebben gehad om hierop te wachten
Hysterisch op de ramen bonken met zijn allen zeker? Laatste-kans-testamentjes op een stuk Spits gekrabbeld?quote:
In die nieuwe sprinters wel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:35 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nou die was er dus blijkbaar niet. Of hij zat in de voorste trein, want hij bestond uit 2 treinen geloof ik. Dus dan kan je niet van trein 1 naar de 2e lopen.
Dit blijf ik inderdaad bijzonder raadselachtig vinden.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:17 schreef tdrone het volgende:
er was dus aan de noodrem getrokken maar de machinist dacht dat de trein leeg was en dat het met het defect te maken had
In de SLT kan je tijdens de reis ook niet van treinstel wisselen. Het kon vroeger wel bij de Koplopers, maar ook dat hebben ze helaas afgeschaft.quote:
Had je plannen?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
In de SLT kan je tijdens de reis ook niet van treinstel wisselen. Het kon vroeger wel bij de Koplopers, maar ook dat hebben ze helaas afgeschaft.
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan wanneer een vrachtwagen tegen het viaduct aanrijdt?Natuurlijk gaan ze eerst controleren of het viaduct nog goed is.
Hij bedoelt dat 'aanrijding met viaduct' natuurlijk niet specifiek een trein hoeft te zijn geweest.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Er heeft een trein een viaduct aangereden. Het viaduct staat er al zeker 20 jaar en de afmetingen ervan zijn bekend. Je weet toch godverdomme wel of je daar met je trein doorheen kan?
hoe saai is je leven dat je blij bent met elk stukje afleidingquote:Op woensdag 17 november 2010 17:11 schreef Nitrouz het volgende:
Tering, dat had ik wel willen meemaken
het waar hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 17:25 schreef Hyundai het volgende:
Er staat niks over dit verhaal op de website van SBS Hart van Nederland, derhalve verzonnen.
http://www.hartvannederla(...)iers-dolle-treinrit/quote:Op woensdag 17 november 2010 17:25 schreef Hyundai het volgende:
Er staat niks over dit verhaal op de website van SBS Hart van Nederland, derhalve verzonnen.
mooie trein en mooi van binnenquote:Op woensdag 17 november 2010 18:09 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was er zo één.
Ik bied mijn excuses aan voor het in twijfel brengen van jouw verhaal.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:09 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was er zo één.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |