abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 november 2010 @ 16:18:31 #31
296894 Xblister
Simply the best..
pi_89227086
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:31 schreef Dudeweiser het volgende:
dit weekend gratis xbox live, dus dat wordt gamen! De GT is Epicdude1258, mocht je de drang voelen me toe te voegen *O*
lol, blij zijn met gratis xbox live :')
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_89233325
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 16:18 schreef Xblister het volgende:

[..]

lol, blij zijn met gratis xbox live :')
ja idd, vind je dat erg?
pi_89233413
Is het aan te raden deze game te kopen als je net GT5 hebt aangeschaft? :P
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_89236919
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:35 schreef deepart het volgende:
Is het aan te raden deze game te kopen als je net GT5 hebt aangeschaft? :P
:')
pi_89236935
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:35 schreef deepart het volgende:
Is het aan te raden deze game te kopen als je net GT5 hebt aangeschaft? :P
maar ik zou ff een paar maanden wachten ja :P
pi_89237106
Die standaard car setups.... is dat steeds dezelfde setup, of is verschilt dat per circuit?
pi_89250564
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:24 schreef roelofjan het volgende:
Die standaard car setups.... is dat steeds dezelfde setup, of is verschilt dat per circuit?
Dat moet je uitvinden tijdens de trainingen, ik denk wel dat het verschil maakt per circuit. Ik kies altijd voor Low-High-Stable of voor High-Low-Slight Oversteer (mits het niet regent).

Ik snap er overigens niets van, ik kon totaal niet mee in Spanje met een motor die op 96% stond. Maar gisteren reed ik de snelste tijd in Turkije (1:28.287) tijdens de training met een motor die op 89% functioneert.

Nou zit ik dus te twijfelen of ik met een nieuwe motor de kwalificatie moet beginnen of met een oude, heb er namelijk ook nog een die op 92% zit. Ik heb inmiddels al drie motors die niet meer 100% zijn en ik zit pas in de zevende GP.
  zondag 28 november 2010 @ 13:11:50 #38
296894 Xblister
Simply the best..
pi_89253481
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:32 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ja idd, vind je dat erg?
nee zielig..
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_89281398
quote:
Op zondag 28 november 2010 13:11 schreef Xblister het volgende:

[..]

nee zielig..
Hoeft niet hoor, ik red me prima zonder xbox live :)
pi_89283277
Zat bij Mercedes, zegt die trailerslet 3 races voor het eind van het seizoen iets van 'sorry de baas kwam me net vertellen dat je niet meer nodig bent, je moet op zoek naar een nieuw team'.. de race erna gewonnen en kampioen :') Nu het derde seizoen beginnen bij Red Bull (en raad eens wie m'n opvolger bij Mercedes is). Echt, slaat weer helemaal nergens op (het hele seizoen waren ze blij met me).. Maargoed niet te vaak en te lang achter elkaar spelen en het blijft toch vermakelijk :)
pi_89284067
Dit weekend de Spaanse GP gereden; in elke sessie de snelste geweest, pole position met 1.3 seconden voorsprong gepakt, maar voor de race werdt er 59% kans op regen voorspeld dus maar zolang mogelijk op de zachte banden proberen door te rijden.
In ronde vijf begint het te regenen en in ronde acht ga ik naar binnen voor intermediates omdat het toch redelijk hard regent nu. Blijkt het druk in de pits en moet ik 15 seconden stil staan..
Kom terug op de baan op positie 16 en ik kon niet echt het tempo van de rest meer bijhouden. Vijf ronden later lig ik weer aan de leiding omdat het hele veld nog een keer binnen is geweest! Blijken ze dus tijdens de eerste stop gewoon slicks gepakt te hebben ondanks dat het al regende, en binnen een paar ronden moesten ze alsnog weer voor intermediates stoppen.. :')
pi_89301888
Favorieten circuits:
1 Suzuka
2 Spa-Francorchamps
3 Turkije
4 Bahrein
5 Korea

quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 00:29 schreef Bluurgh het volgende:
Zat bij Mercedes, zegt die trailerslet 3 races voor het eind van het seizoen iets van 'sorry de baas kwam me net vertellen dat je niet meer nodig bent, je moet op zoek naar een nieuw team'.. de race erna gewonnen en kampioen :')
Misschien niet voldaan aan de eisen in kwalificatie en de race? Ik moet 3de in de kwalificiatie eindigen en 2de in de race, hoger mag uiteraard ook.

Het is mij pas één keer gelukt om aan die kwalificatie-eis te voldoen (2de, Bahrein) en het is mij één keer niet gelukt om 2de (of hoger) te eindigen in de race (5de, Maleisië).

Maar misschien doe je iets verkeerd bij de interviews aangezien je 'gewoon' kampioen bent geworden.
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:42:17 #43
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_89343493
Wat is Barcelona toch een baggerbaan. Kan er totaal niet op snelheid komen (en dus de targets niet gehaald), gelukkig dat me concurrenten ook niet scoren zodat ik nog gedeeld tweede sta. Nu komt Monaco en daar heb ik een iets wat harder hoofd in.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_89354641
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:42 schreef WEST het volgende:
Wat is Barcelona toch een baggerbaan. Kan er totaal niet op snelheid komen (en dus de targets niet gehaald), gelukkig dat me concurrenten ook niet scoren zodat ik nog gedeeld tweede sta. Nu komt Monaco en daar heb ik een iets wat harder hoofd in.
Ik kreeg het ook niet voor elkaar in Catalunya, ik was nog 5de in de kwalificatie maar in de race slechts 8ste, totdat ik spinde. Toen ben ik die race maar gaan rijden met de Al op Amateur, toen won ik tenminste met een ruime voorsprong van achttiende op Button. :(

Op Silverstone was het nóg erger, ik kwalificeerde op 16 en ik werd gediskwalificeerd nadat ik spinde en terug de baan op wilde rijden. :? (Wel blij dat ik er vanaf was want punten had ik sowieso niet gehaald.)

En ik snap het niet want ik win wel in Canada en op Hockenheim vanaf pole, dan kan je toch niet ineens niet meer competatief zijn terwijl je teamgenoot het wel is?

En in Hongarije werd het ook al niets, slechts als 9de gekwalificeerd en uit frustratie mijn auto gecrasht, op naar België... en als ik zó door ga naar een ander team! :7
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:59:39 #45
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_89362154
Monaco ook een drama kon niet eens binnen de top 20 kwalificeren en de race was niet veel beter. Dus die uit frustratie keihard laten crashen bij het uitkomen van de tunnel O-) 134G oO/

Turkije had ik een dominant weekend waarbij ik de triple had. de AI zit op pro bij mij.

Nu eerste in het kampioenschap na de overwinningen van Australie, China en Turkije. In Kuala Lumpur 4e geworden en 10e in Bahrain en buiten de punten in Spanje en DNF in Monaco.

Niet onaardig <O)
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_89369363
Wat heeft iedereen toch tegen Barcelona? ik vind het echt een geweldige baan, al hadden ze wat mij betreft die laatste chicane er wel uit kunnen laten, de oude situatie was veel leuker.
Verder is het een echte rijdersbaan met veel uitdagende bochten waar een goede balans in de auto een vereiste is.
pi_89415920
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef WEST het volgende:
Monaco ook een drama kon niet eens binnen de top 20 kwalificeren en de race was niet veel beter. Dus die uit frustratie keihard laten crashen bij het uitkomen van de tunnel O-) 134G oO/

Turkije had ik een dominant weekend waarbij ik de triple had. de AI zit op pro bij mij.

Nu eerste in het kampioenschap na de overwinningen van Australie, China en Turkije. In Kuala Lumpur 4e geworden en 10e in Bahrain en buiten de punten in Spanje en DNF in Monaco.

Niet onaardig <O)
Onder de 1:20 is in Monaco normaalgesproken wel voldoende om Q3 te halen, wel lastig al die auto's in één sessie. Ik had dat probleem in Singapore, lekker aan het rijden kom ik in de laatste sector twee coureurs tegen, ik ben er voorbij gekomen via corner cutting dus meteen invaled lap melding, was ik met veertienduizendste verschil toch nog door naar Q2. *O*

In welk seizoen zit je?

quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:15 schreef Ferry_76 het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Barcelona? ik vind het echt een geweldige baan, al hadden ze wat mij betreft die laatste chicane er wel uit kunnen laten, de oude situatie was veel leuker.
Verder is het een echte rijdersbaan met veel uitdagende bochten waar een goede balans in de auto een vereiste is.
Je zegt het zelf al... ''veel uitdagende bochten'' en vervolgens ''al hadden ze wat mij betreft die laatste chicane er wel uit kunnen laten''

Ik heb opzich geen moeite met Catalunya, maar op Legend is het gewoon niet te doen. Beetje vergelijkbaar met Hongarije, da's ook al zo'n baan waar ik niet wil rijden, verder is de kalender wel oké.

[ Bericht 44% gewijzigd door Nober op 02-12-2010 01:35:26 ]
pi_89430160
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:28 schreef Nober het volgende:
Ik heb opzich geen moeite met Catalunya, maar op Legend is het gewoon niet te doen.
Mijn AI staat op legend en rijdt tijden van 1:22.9, ik rij (Met tractiecontrole op medium en tire simulation uit) met redelijk gemak 1:21.4 en die chicane is naatje maar wel cruciaal voor een goede rondetijd.
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:30:25 #49
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_89472967
Ik had gisteren trouwens nog een vervelende bug... Ik was aan het racen op suzuka en raakte bij een inhaalactie Kubica, die daardoor van de baan afstuiterde en in de muur eindigde. Ik kreeg toen een 20 seconden penalty.

Het was echter in de tweede ronde van de race, dus ik besloot de race opnieuw te doen (restart race). Deze race verliep perfect en ik eindigde als eerste.
Alleen direct na het finishen kreeg ik alsnog een 20 seconden penalty. Dat terwijl dat in de voorgaande race was, die ik dus gerestart had...

En toen was ik ineens zevende... (en de leiderschap in het kampioenschap kwijt)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_89573042
Dit weekend Monaco gereden, Pole position gepakt in 1:15.440, maar liefst 1,712 seconden voor mijn teamgenoot op P2. :')

Redelijk makkelijke race, gewonnen met 14 seconden voorsprong op teamgenoot Vettel en dan deed ik het aan het eind nog rustig aan omdat de harde bandjes en de motor wat te warm werden.
Nu vijf van de zes races gewonnen en met 39 punten voorsprong op nummer twee aan de leiding.

:)
pi_89575227
kijkend naar de motor; waarom zou je langzamer gaan rijden als het spel toch geen engine failures bevat, en de achteruitgang van de motor je echt geen 15 seconden scheelt en je dus in dat opzicht nog steeds geen concurrentie hebt? :')
  maandag 6 december 2010 @ 07:56:41 #52
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_89576756
Ik blijf Monaco een moeilijke baan vinden om te rijden, monaco en de nachtrace in singapore kan ik bijna nooit winnen. Ik kwak altijd wel ergens tegen de vangrail :N
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_89615058
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 01:32 schreef Bluurgh het volgende:
kijkend naar de motor; waarom zou je langzamer gaan rijden als het spel toch geen engine failures bevat
Is dat zo? Ik zag wel het motor icoontje in de status van de auto geel worden maar ik heb nog nooit een motor zo ver versleten dat deze het begaf.
Overigens doe ik het in Monaco graag wat rustiger als het mogelijk is, dat maakt het net iets makkelijker de auto uit de vangrails te houden. :)
pi_89615962
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 23:18 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik zag wel het motor icoontje in de status van de auto geel worden maar ik heb nog nooit een motor zo ver versleten dat deze het begaf.
Het enige wat je kan overkomen is een lekke band, verder helemaal niets..
pi_89629132
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 23:35 schreef Bluurgh het volgende:
Het enige wat je kan overkomen is een lekke band, verder helemaal niets..
Weer wat voor de 2011 versie dan.. Overigens heb ik in de eerste twee oefensessies in Monaco wel bijna voor een heel seizoen aan voorvleugels achtergelaten, en ook een stukje moeten proberen te rijden met twee lekke voorbanden. Rijdt echt voor geen meter maar het heen en weer bewegen van de banden is wel goed geanimeerd.
pi_89706517
Ik ben tweevoudig wereldkampioen en zit in het derde seizoen bij Ferrari maar heb nog geen race gereden. Ik heb namelijk het online racing gedeelte ontdekt en wil graag rank 50 halen, ik sta al rond plek 3500 op de leaderboard maar zit pas in rank 39. :s

quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 23:18 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik zag wel het motor icoontje in de status van de auto geel worden maar ik heb nog nooit een motor zo ver versleten dat deze het begaf.
Je kan je motor vervangen, je hebt er 8 per seizoen en als je motor geel aangeeft dan zit 'ie al onder de 90%. Als je in de pits staat en je laptop aanklikt daar zit een optie voor een nieuwe motor (bij set-up).

quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 01:32 schreef Bluurgh het volgende:
kijkend naar de motor; waarom zou je langzamer gaan rijden als het spel toch geen engine failures bevat, en de achteruitgang van de motor je echt geen 15 seconden scheelt en je dus in dat opzicht nog steeds geen concurrentie hebt? :')
Waarom zou je als een gek door gaan rijden met 15 seconden voorsprong met het risico dat je je voorvleugel verliest en dus een pitstop moet maken? Of je nou met ééntiende of met 26 ronde's voorsprong wint, je krijgt niet meer dan 25 punten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nober op 09-12-2010 02:15:20 ]
  donderdag 9 december 2010 @ 18:24:34 #57
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_89728863
Oow GT5 heeft F12010 inmiddels verdreven uit de PS3 hahaha
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_89772169
krasje op de disc nu is die kapot ;(
pi_89781990
Wat een fantastisch spel _O_ Maar baankennis is wel echt alles bij deze game.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_89795689
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:44 schreef Temlin het volgende:
Wat een fantastisch spel _O_ Maar baankennis is wel echt alles bij deze game.
Bij GT5 draait het toch ook om baankennis, als je de weg niet weet dan kom je niet als eerste aan. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')