lol, blij zijn met gratis xbox livequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:31 schreef Dudeweiser het volgende:
dit weekend gratis xbox live, dus dat wordt gamen! De GT is Epicdude1258, mocht je de drang voelen me toe te voegen
ja idd, vind je dat erg?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:18 schreef Xblister het volgende:
[..]
lol, blij zijn met gratis xbox live
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:35 schreef deepart het volgende:
Is het aan te raden deze game te kopen als je net GT5 hebt aangeschaft?
maar ik zou ff een paar maanden wachten jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:35 schreef deepart het volgende:
Is het aan te raden deze game te kopen als je net GT5 hebt aangeschaft?
Dat moet je uitvinden tijdens de trainingen, ik denk wel dat het verschil maakt per circuit. Ik kies altijd voor Low-High-Stable of voor High-Low-Slight Oversteer (mits het niet regent).quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:24 schreef roelofjan het volgende:
Die standaard car setups.... is dat steeds dezelfde setup, of is verschilt dat per circuit?
Misschien niet voldaan aan de eisen in kwalificatie en de race? Ik moet 3de in de kwalificiatie eindigen en 2de in de race, hoger mag uiteraard ook.quote:Op maandag 29 november 2010 00:29 schreef Bluurgh het volgende:
Zat bij Mercedes, zegt die trailerslet 3 races voor het eind van het seizoen iets van 'sorry de baas kwam me net vertellen dat je niet meer nodig bent, je moet op zoek naar een nieuw team'.. de race erna gewonnen en kampioen![]()
Ik kreeg het ook niet voor elkaar in Catalunya, ik was nog 5de in de kwalificatie maar in de race slechts 8ste, totdat ik spinde. Toen ben ik die race maar gaan rijden met de Al op Amateur, toen won ik tenminste met een ruime voorsprong van achttiende op Button.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:42 schreef WEST het volgende:
Wat is Barcelona toch een baggerbaan. Kan er totaal niet op snelheid komen (en dus de targets niet gehaald), gelukkig dat me concurrenten ook niet scoren zodat ik nog gedeeld tweede sta. Nu komt Monaco en daar heb ik een iets wat harder hoofd in.
Onder de 1:20 is in Monaco normaalgesproken wel voldoende om Q3 te halen, wel lastig al die auto's in één sessie. Ik had dat probleem in Singapore, lekker aan het rijden kom ik in de laatste sector twee coureurs tegen, ik ben er voorbij gekomen via corner cutting dus meteen invaled lap melding, was ik met veertienduizendste verschil toch nog door naar Q2.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef WEST het volgende:
Monaco ook een drama kon niet eens binnen de top 20 kwalificeren en de race was niet veel beter. Dus die uit frustratie keihard laten crashen bij het uitkomen van de tunnel134G
![]()
Turkije had ik een dominant weekend waarbij ik de triple had. de AI zit op pro bij mij.
Nu eerste in het kampioenschap na de overwinningen van Australie, China en Turkije. In Kuala Lumpur 4e geworden en 10e in Bahrain en buiten de punten in Spanje en DNF in Monaco.
Niet onaardig
Je zegt het zelf al... ''veel uitdagende bochten'' en vervolgens ''al hadden ze wat mij betreft die laatste chicane er wel uit kunnen laten''quote:Op woensdag 1 december 2010 00:15 schreef Ferry_76 het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Barcelona? ik vind het echt een geweldige baan, al hadden ze wat mij betreft die laatste chicane er wel uit kunnen laten, de oude situatie was veel leuker.
Verder is het een echte rijdersbaan met veel uitdagende bochten waar een goede balans in de auto een vereiste is.
Mijn AI staat op legend en rijdt tijden van 1:22.9, ik rij (Met tractiecontrole op medium en tire simulation uit) met redelijk gemak 1:21.4 en die chicane is naatje maar wel cruciaal voor een goede rondetijd.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:28 schreef Nober het volgende:
Ik heb opzich geen moeite met Catalunya, maar op Legend is het gewoon niet te doen.
Is dat zo? Ik zag wel het motor icoontje in de status van de auto geel worden maar ik heb nog nooit een motor zo ver versleten dat deze het begaf.quote:Op maandag 6 december 2010 01:32 schreef Bluurgh het volgende:
kijkend naar de motor; waarom zou je langzamer gaan rijden als het spel toch geen engine failures bevat
Het enige wat je kan overkomen is een lekke band, verder helemaal niets..quote:Op maandag 6 december 2010 23:18 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zag wel het motor icoontje in de status van de auto geel worden maar ik heb nog nooit een motor zo ver versleten dat deze het begaf.
Weer wat voor de 2011 versie dan.. Overigens heb ik in de eerste twee oefensessies in Monaco wel bijna voor een heel seizoen aan voorvleugels achtergelaten, en ook een stukje moeten proberen te rijden met twee lekke voorbanden. Rijdt echt voor geen meter maar het heen en weer bewegen van de banden is wel goed geanimeerd.quote:Op maandag 6 december 2010 23:35 schreef Bluurgh het volgende:
Het enige wat je kan overkomen is een lekke band, verder helemaal niets..
Je kan je motor vervangen, je hebt er 8 per seizoen en als je motor geel aangeeft dan zit 'ie al onder de 90%. Als je in de pits staat en je laptop aanklikt daar zit een optie voor een nieuwe motor (bij set-up).quote:Op maandag 6 december 2010 23:18 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zag wel het motor icoontje in de status van de auto geel worden maar ik heb nog nooit een motor zo ver versleten dat deze het begaf.
Waarom zou je als een gek door gaan rijden met 15 seconden voorsprong met het risico dat je je voorvleugel verliest en dus een pitstop moet maken? Of je nou met ééntiende of met 26 ronde's voorsprong wint, je krijgt niet meer dan 25 punten.quote:Op maandag 6 december 2010 01:32 schreef Bluurgh het volgende:
kijkend naar de motor; waarom zou je langzamer gaan rijden als het spel toch geen engine failures bevat, en de achteruitgang van de motor je echt geen 15 seconden scheelt en je dus in dat opzicht nog steeds geen concurrentie hebt?
Bij GT5 draait het toch ook om baankennis, als je de weg niet weet dan kom je niet als eerste aan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:44 schreef Temlin het volgende:
Wat een fantastisch spelMaar baankennis is wel echt alles bij deze game.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |