Begaafd spreker volgens mij.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hitler was nou ook niet echt een studmuffin heur.
Met enkel de linkerhand op het bureauquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dan zit hij zelf achter de monitors om het in de gaten te houden
Zouden we dit topic volkrijgen zonder dat het debat zelfs maar een aanvang neemt??quote:
Nee, al een paar jaar niet meer. Zo rook ik een stuk minder en blijft het tenminste binnen fris ruikenquote:
Ik twijfel...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zouden we dit topic volkrijgen zonder dat het debat zelfs maar een aanvang neemt??
Politiek commentator van De Pers. Kustaw.quote:
a, zo'n linkse lutser dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Politiek commentator van De Pers. Kustaw.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met enkel de linkerhand op het bureau
Same here.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee, al een paar jaar niet meer. Zo rook ik een stuk minder en blijft het tenminste binnen fris ruiken.
Hij is inhoudelijk prima maar ik vind hem om de een of andere reden heel irritant. En ik snap maar niet waaromquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Politiek commentator van De Pers. Kustaw.
2 minuten met Gerdi... Ergo, een kwartiertje rustquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:20 schreef remlof het volgende:
Twee minuten schorsing. Dan wordt heel snel pissen voor de parlementariërs
Of jij snapt het grapje nietquote:
Rtl via de websitequote:
Hij heeft een beetje een arrogant toontje. Verder is hij wel aardig geinformeerd ja.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:21 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hij is inhoudelijk prima maar ik vind hem om de een of andere reden heel irritant. En ik snap maar niet waarom
Haags Kwartiertje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
2 minuten met Gerdi... Ergo, een kwartiertje rust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |