Zij heeft het enkel over "in opspraak", niet over criminelen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef Monidique het volgende:
Overigens vind ik het niet correct van Halsema, wat ze zegt.

quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef ChickenTonight het volgende:
Halsema legt Wilders' hypocrisie mooi bloot.

Gaat allemaal om de beeldvorming rondom de PVV. Het wordt een soort RTL Boulavard op deze manier, waarbij "roddels" als argument gebruikt worden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef Monidique het volgende:

True. Er worden weer zijpaden bewandeld die van Lucassen afleiden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef Monidique het volgende:

, het was het wachten waard. Damn
, het was het wachten waard. Damn  

Het blijft onnodig en, eerlijk gezegd, laag.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zij heeft het enkel over "in opspraak", niet over criminelen.

Heel erg!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:37 schreef KoosVogels het volgende:
Je meet wel met twee maten, Geert.

Dat heet heet populair: Gleequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:33 schreef Doc het volgende:
Wat me ook verwonderd is dat juist anti-PVV-ers verbaasd zijn over de hypocrisie van Wilders. Hadden jullie iets anders verwacht?

Nee, het geeft het dubbele moraal van Wilders aan. Daar gaat het oa om in dit debat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het blijft onnodig en, eerlijk gezegd, laag.

Mijn god, je bent af en toe ook echt een vmbo'ertje hequote:

Ze gaat ook snel naar 'm terug.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
True. Er worden weer zijpaden bewandeld die van Lucassen afleiden.

Halsema had niets terug.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn god, je bent af en toe ook echt een vmbo'ertje he

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |