Wat vond je van die andere?quote:Op [url= 11 december 2010 12:34[/url] schreef najazeg het volgende:
[..]
PS: Die man bedoelt Lassie, maar zegt Skippy. En die andere man verwart Skippy weer met Flipper.quote:Op [url= 11 december 2010 00:07[/url] schreef Giester het volgende:
2 kerels zitten in het park op een bankje actief te zijn tijdens het uitlaten van hun honden.
Dus een van de honden duwt per ongeluk een kindje het water in.
De andere hond ziet dit aan, springt erachteraan en helpt het kindje het water uit.
Zegt de eigenaar van de reddende hond: "Brave hond! Hij lijkt net op Skippy uit die tv-serie."
De andere man begint hard te lachen.
"Wat valt er te lachen?" Vraagt de man.
Zegt de andere man: "Skippy was een dolfijn sukkel."
Haha, Nice.quote:Op [url= 11 december 2010 16:50[/url] schreef Federer-fan het volgende:
Bob en Wim hebben zin om te winkelen, maar ze hebben nauwelijks geld. Dus ze besluiten met een briefje van tien euro naar de copyshop te gaan en wat kleurenkopieën te maken dus zo gezegd zo gedaan en als ze driehonderd euro bij elkaar hebben gekopieerd gaan ze winkelen. Het valse geld is niet van echt te onderscheiden. Dus ze komen bij een kledingwinkel en Bob koopt een hele dure spijkerbroek, van zestig euro.
Hij geeft de caissière zes briefjes van tien euro en zegt: "Het is vals geld!"
Zegt Wim geirriteerd: "Waarom zeg je dat nou!"
Zegt Bob: "Ach, het is toch niet van echt te onderscheiden."
quote:
Voor mij is 60 euro niet duur voor een spijkerbroek. Maar er zit wat in.quote:Ik zou alleen een tussengrap maken van: "koopt een dure spijkerbroek, van 60 euro."
Als je het bedrag verandert in 10 euro, vind ik hem grappiger. 10 euro is niet duur en ze hadden voor die broek dus geen nep geld nodig gehad. Haha
Klopt, maar 60 euro is normaal, met nog lager onderstreep je de grapquote:Op [url= 11 december 2010 17:37[/url] schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Voor mij is 60 euro niet duur voor een spijkerbroek. Maar er zit wat in.
Dan is het niet meer subtiel. Het is juist een steek onder water naar mensen die 60 euro een normale prijs voor een spijkerbroek vinden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:10 schreef Giester het volgende:
[..]
Klopt, maar 60 euro is normaal, met nog lager onderstreep je de grap
Dus jij vind 60 euro goedkoop voor een simpele broek?quote:Op [url= 11 december 2010 23:43[/url] schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan is het niet meer subtiel. Het is juist een steek onder water naar mensen die 60 euro een normale prijs voor een spijkerbroek vinden.
Ik hou van mooie kleren. De spijkerbroeken die ik koop zijn de laatste tijd van PRPS.quote:Op zondag 12 december 2010 00:36 schreef Giester het volgende:
[..]
Dus jij vind 60 euro goedkoop voor een simpele broek?
Geld teveel? Of ben je gewoon decadent?
ook erg leuk!quote:
een hele beste!quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:50 schreef Federer-fan het volgende:
Bob en Wim hebben zin om te winkelen, maar ze hebben nauwelijks geld. Dus ze besluiten met een briefje van tien euro naar de copyshop te gaan en wat kleurenkopieën te maken dus zo gezegd zo gedaan en als ze driehonderd euro bij elkaar hebben gekopieerd gaan ze winkelen. Het valse geld is niet van echt te onderscheiden. Dus ze komen bij een kledingwinkel en Bob koopt een hele dure spijkerbroek, van zestig euro.
Hij geeft de caissière zes briefjes van tien euro en zegt: "Het is vals geld!"
Zegt Wim geirriteerd: "Waarom zeg je dat nou!"
Zegt Bob: "Ach, het is toch niet van echt te onderscheiden."
quote:
Bezig!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:22 schreef Federer-fan het volgende:
Twee mannen, die allebei houden van lekker eten, zitten te eten in een sterrenrestaurant. Intussen is de kok in de keuken bezig met het eten. Hij dacht een stuk peterselie te pakken maar het bleekselderij.
Zegt de ene man later tegen de andere: "Nou, je kunt wel proeven dat ze die ster zijn kwijtgeraakt."
Zegt de andere man tegen de ene: "Oh, je bedoelt dat stukje in het blad Wining & Dining? Nee, dat hebben ze gerectificeerd."
Dus die andere man neemt nog een hap, proef het en zegt: "Voortreffelijk!"
quote:maar het bleekselderij.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:22 schreef Federer-fan het volgende:
Twee mannen, die allebei houden van lekker eten, zitten te eten in een sterrenrestaurant. Intussen is de kok in de keuken bezig met het eten. Hij dacht een stuk peterselie te pakken maar het bleekselderij.
Zegt de ene man later tegen de andere: "Nou, je kunt wel proeven dat ze die ster zijn kwijtgeraakt."
Zegt de andere man tegen de ene: "Oh, je bedoelt dat stukje in het blad Wining & Dining? Nee, dat hebben ze gerectificeerd."
Dus die andere man neemt nog een hap, proef het en zegt: "Voortreffelijk!"
Op één of andere manier moest ik er toch om lachenquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:58 schreef Hondenbrokken het volgende:
Een baas heeft een hond en is daar heel blij mee enzo, alleen wil de hond niet luisteren als je hem roept. Dus de man kijkt zijn hond een beetje streng aan en zegt: "Als je nou niet heel snel hier komt, krijg jij een maand lang kattenbrokken te eten."
Geweldig!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:34 schreef Federer-fan het volgende:
Een rijke vrouw loopt met haar nieuwe bontjas over straat, die gemaakt is van echt nertsenbont. Dan komt er een enthousiaste dierenactivist aanrennen, die met een spuitbus met groene ver haar jas onherstelbaar beschadigd, terwijl hij roept: "Fur is for beautiful people and ugly animals!"
Zegt die vrouw boos: "Nou, bedankt hè. Moet ik wéér een nieuwe kopen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |