Nee, het is ook niet eerlijk. I know.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je moet niet voor hem denken.![]()
Dat weet je immers helemaal niet.
Daarom bellen. En ik denk dat hij bij zn moeder isquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:25 schreef vencodark het volgende:
Mja, langsgaan is ff geen optie denk ik. Ik denk dan al beetje van: blijkbaar geen zin in bezoek van mij.
Daarbij, weet niet of hij thuis is of bij zijn vader ofzo.
Daar kan niemand mij in overtuigen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We kunnen je allemaal zeggen dat het helemaal niet nodig is om onzeker te zijn, kans is alleen klein dat je het van ons aanneemt
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom bellen. En ik denk dat hij bij zn moeder is
Nee, want hij komt net van het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom bellen. En ik denk dat hij bij zn moeder is
Dan maak je jezelf gek en bot gezegd is dat ergens een keuze.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rationeel weet ik dat je gelijk hebt. Ik ben gewoon teleurgesteld dat afspraak niet doorgaat. En ik ben soms allejezus onzeker ineens.
Bel hem gewoonquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar kan niemand mij in overtuigen.Behalve hij misschien.
Geen zin om terug te lezen; waarom zie ik mijn naam?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar nu heb je flips en huppel en yuki en en en en missb enz op fok
Ik blijf mezelf niet herhalenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, want hij komt net van het ziekenhuis.
Waar ik niet wil zeggen dat je niet mag balen maar gelijk onzeker worden lijkt me zo zonde.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan maak je jezelf gek en bot gezegd is dat ergens een keuze.
Misschien een keuze die sterker is als je bewustzijn maar toch.
Je weet beter maar toch....
Dat is op zich niet zo raar, maar laat de onzekerheid niet overwinnen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:28 schreef vencodark het volgende:
Bah, ik baal dan weer zo dat ik gelijk onzeker wordt. Like...wtf!
Jaaa, kweet het! Als ik indd. niet oppas, kan ik mezelf zo de put inpraten. Naar trekje soms, zeker met periodes.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan maak je jezelf gek en bot gezegd is dat ergens een keuze.
Misschien een keuze die sterker is als je bewustzijn maar toch.
Je weet beter maar toch....
Omdat er werd gezegd dat het vroeger beter was op FOK!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen zin om terug te lezen; waarom zie ik mijn naam?
Hou het gewoon bij balen want dat is een positieve energie in dit geval. Dat onzeker is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa, kweet het! Als ik indd. niet oppas, kan ik mezelf zo de put inpraten. Naar trekje soms, zeker met periodes.
Zelfs KLB was nog leuk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat er werd gezegd dat het vroeger beter was op FOK!
Onmogelijk natuurlijk toen waren wij er nog niet
Niet onzeker zijn. Waarschijnlijk vindt hij dat zn moeder nu wat verzorging nodig heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rationeel weet ik dat je gelijk hebt. Ik ben gewoon teleurgesteld dat afspraak niet doorgaat. En ik ben soms allejezus onzeker ineens.
Oh hoe durven ze!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat er werd gezegd dat het vroeger beter was op FOK!
Onmogelijk natuurlijk toen waren wij er nog niet
Het zou ook niet nodig moeten zijn. Als we samen zijn zit het gewoon helemaal goed. Maar ik ben eerder gedumpt na amper anderhalve maand, out of the blue, en dat heeft er toch aardig ingehakt voor me. Zal daar vandaan komen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hou het gewoon bij balen want dat is een positieve energie in dit geval. Dat onzeker is nergens voor nodig.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |