abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88839976
quote:
19s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:34 schreef L.no het volgende:
Qua meeste stemmen met de collega's die hier wel aan storen is een goede oplossing trouwens. :)
Rot toch op , je collega's nemen je maar zoals je bent en als het ze echt niet zint gaan ze maar naar de Manager / Baas.

Als mijn collega's gaan zeiken om het feit dat ik turken / marokkaantjes/ negers / surinamers af loopt te zeiken hebben ze flink pech want dat doe ik de hele dag in volle overtuiging .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_88840010
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:44 schreef Joene het volgende:

[..]

Rot toch op , je collega's nemen je maar zoals je bent en als het ze echt niet zint gaan ze maar naar de Manager / Baas.

Als mijn collega's gaan zeiken om het feit dat ik turken / marokkaantjes/ negers / surinamers af loopt te zeiken hebben ze flink pech want dat doe ik de hele dag in volle overtuiging .
^O^
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 17 november 2010 @ 21:45:04 #178
137556 L.no
Midlife crisis
pi_88840040
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:40 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg . Als TS nou zelf Marokkaans is, of een Marokkaanse vriend/man zou hebben en de rest van haar collega's zijn autochtone Nederlanders a la Henk en Ingrid . Dan is het logisch dat dergelijke uitspraken haar meer kwetsen dan de rest . Omdat de meerderheid er dan geen bezwaar tegen hebt zou TS opeens geen recht van spreken hebben ?

Vrij kansloze redenatie als je het mij vraagt .
Het was nog aanvulling op mijn vorige post. Dat was de reactie op dit:
quote:
Als het je collega's wel stoort, is dat eigenlijk al gewoon de oplossing. Meeste stemmen gelden.
En waar héb jij het over? Je verdraait dingen en maakt dit verhaal complexer dan het is. Het is geen pesterij ofzo. Het is niet dat als iemand beledigd voelt, dat die dan stemmen gaat vragen van andere collega's.
Dit gaat om iemand die opmerkingen geeft op veel rassen in het algemeen en met stemmen kan je misschien die persoon overtuigen dat zijn manier niet echt goed is. Ze hoeven hem niet officieel te dwingen dat hij geen recht meer van spreken heeft ofzo.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_88840062
quote:

[..]

Wat een grote jongen ben jij zeg . :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 17 november 2010 @ 21:45:49 #180
137556 L.no
Midlife crisis
pi_88840071
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:41 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Helaas is het wel zo dat als je collega's het niet erg vinden, je geen poot hebt om op te staan. Ook al heb je volgens de huisregels het volste recht om die collega het zwijgen op te leggen. Je legt dan gelijk een bom onder je eigen positie en het zou me dan ook niet verbazen als de TS dan het lijdend voorwerp van veel plagerijen wordt.
Dat is wel het nadeel helaas.
  woensdag 17 november 2010 @ 21:46:16 #181
137556 L.no
Midlife crisis
pi_88840097
quote:

[..]

Rot toch op
Sorry, hier las ik niet verder. Ga maar normaal reageren.
pi_88840105
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:45 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wat een grote jongen ben jij zeg . :')
Nee je moet lekker de sociale kneus op je werk gaan uithangen :')
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_88840190
quote:
19s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:45 schreef L.no het volgende:

[..]

Het was nog aanvulling op mijn vorige post. Dat was de reactie op dit:

[..]

En waar héb jij het over? Je verdraait dingen en maakt dit verhaal complexer dan het is. Het is geen pesterij ofzo. Het is niet dat als iemand beledigd voelt, dat die dan stemmen gaat vragen van andere collega's.
Dit gaat om iemand die opmerkingen geeft op veel rassen in het algemeen en met stemmen kan je misschien die persoon overtuigen dat zijn manier niet echt goed is. Ze hoeven hem niet officieel te dwingen dat hij geen recht meer van spreken heeft ofzo.
Waar heb je het allemaal over joh ? :?
Meeste stemmen gelden is gewoon een kul-argument in een discussie waar een individu zich kennelijk stoort aan het gedrag van een ander individu .

Of TS werkt in de Tweede Kamer, dan zou dat verhaal nog enigszins op gaan :P
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88840252
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:46 schreef Joene het volgende:

[..]

Nee je moet lekker de sociale kneus op je werk gaan uithangen :')
Sociale werkplaats in jouw geval .
Groetjes, Ezio.
  woensdag 17 november 2010 @ 21:49:14 #185
137556 L.no
Midlife crisis
pi_88840255
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:48 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Waar heb je het allemaal over joh ? :?
Meeste stemmen gelden is gewoon een kul-argument in een discussie waar een individu zich kennelijk stoort aan het gedrag van een ander individu .

Of TS werkt in de Tweede Kamer, dan zou dat verhaal nog enigszins op gaan :P
Voordeel is wel dat het die kerel kan laten realiseren waar hij mee bezig is. Het nadeel is nu al genoemd.
pi_88840303
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Sociale werkplaats in jouw geval .
Zo noem ik het idd regelmatig !
pi_88840356
quote:
19s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:45 schreef L.no het volgende:
Dat is wel het nadeel helaas.
Daarom heb ik het over een meerderheid onder je collega's. Dat maakt het niet ingewikkelder maar juist makkelijker. Of hij nu goed of fout bezig is, is in dit geval even irrelevent. In een perfecte wereld is het relevant maar daar leven wij niet in. Als ze gewoon even wat praat met bevriende collega's, of let op de reacties van anderen als hij racistisch bezig is, dan weet je snel genoeg of het verstandig is om er een punt van te maken. Tuurlijk is het geen verbod maar ik kan je wel verklappen dat een uitbrander van je gehele sociale omgeving harder aankomt dan die van één enkel burgertrutje. (Ik zeg even burgertrutje, niet dat TS dat is maar omdat hij dat zo zal zien.)
pi_88840391
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:51 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Daarom heb ik het over een meerderheid onder je collega's. Dat maakt het niet ingewikkelder maar juist makkelijker. Of hij nu goed of fout bezig is, is in dit geval even irrelevent. In een perfecte wereld is het relevant maar daar leven wij niet in. Als ze gewoon even wat praat met bevriende collega's, of let op de reacties van anderen als hij racistisch bezig is, dan weet je snel genoeg of het verstandig is om er een punt van te maken. Tuurlijk is het geen verbod maar ik kan je wel verklappen dat een uitbrander van je gehele sociale omgeving harder aankomt dan die van één enkel burgertrutje. (Ik zeg even burgertrutje, niet dat TS dat is maar omdat hij dat zo zal zien.)

Wat kan mij het schelen wat mn collega's vinden ?
pi_88840398
quote:
19s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:49 schreef L.no het volgende:

[..]

Voordeel is wel dat het die kerel kan laten realiseren waar hij mee bezig is. Het nadeel is nu al genoemd.
Ze kan het bijvoorbeeld eens tijdens werkoverleg noemen . Maar dan ben ik van mening dat je altijd sterker staat als je de persoon in kwestie éérst persoonlijk aanspreekt op zijn gedrag . En als er lacherig gedaan mocht worden, duidelijk maken dat je bloedserieus bent .
Collega's posten over het gedrag van een andere collega waar deze niet bij aanwezig is, komt op mij nogal laag over . Daarbij verziekt het de onderlinge verhoudingen alleen maar . :N
Groetjes, Ezio.
  woensdag 17 november 2010 @ 21:53:17 #190
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_88840477
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar volgens TS zijn het geen grappen.
Zie dan het tweede puntje van mijn betoog ;)
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_88840668
quote:
19s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:20 schreef L.no het volgende:

[..]

Ze kan hier niet mee omgaan, daarom zoekt ze tips lijkt me.
Ik wil jou wel vragen wat jij dan gezegd zou hebben, maar jij hebt genoeg tijd om hierover na te denken. Op dat moment wanneer het gebeurde is het soms moeilijk om iets terug te zeggen als je versteld bent van de reactie.
Dat dus. Maar zoals gezegd, de volgende keer (hij was er vandaag niet) ga ik hem vriendelijk doch dringend verzoeken om dit soort dingen in mijn bijzijn voortaan voor zich te houden.

Ik heb al vaak zat nonverbaal laten merken wat ik ervan vind, pakt hij niet op. Volgende stap was dus om te vragen waar een bepaalde opmerking op sloeg, pakt hij niet op. Dus nu maar directe confrontatie. Dat vind ik alleen best lastig, mede door het onderwerp en doordat ik hem sowieso al een lastige man vind om mee om te gaan.
pi_88840747
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ze kan het bijvoorbeeld eens tijdens werkoverleg noemen . Maar dan ben ik van mening dat je altijd sterker staat als je de persoon in kwestie éérst persoonlijk aanspreekt op zijn gedrag . En als er lacherig gedaan mocht worden, duidelijk maken dat je bloedserieus bent .
Collega's posten over het gedrag van een andere collega waar deze niet bij aanwezig is, komt op mij nogal laag over . Daarbij verziekt het de onderlinge verhoudingen alleen maar . :N
Ze heeft het toch al gezegd tegen hem. Nu moet ze gewoon kijken of er meer mensen hetzelfde vinden. Misschien is die man het zo gewend om thuis op de bank te fulmineren op alles wat zonder een zonnebank een kleurtje heeft, dat hij niet inziet dat dit niet netjes is in het openbaar.
pi_88840773
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat weet je niet maar je bent toch niet bij de eerste zin van hem uitgeluld? Het was ook nog eens een hele slechte comeback van hem. Zeg dan gewoon dat het jou en je collega's stoort. Overigens, als het je collega's niet stoort dan ligt het waarschijnlijk aan je eigen lage incasseringsvermogen en moet je naar jezelf kijken. Als het je collega's wel stoort, is dat eigenlijk al gewoon de oplossing. Meeste stemmen gelden.
Het stoort mijn collega's wel degelijk, heb het er vandaag nog uitgebreid met ze over gehad en ze ergeren zich er ook aan. Ze hebben het alleen opgegeven maak ik op uit hun reacties.
  woensdag 17 november 2010 @ 21:57:38 #194
137556 L.no
Midlife crisis
pi_88840785
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:51 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Daar geef ik je gelijk in hoor.
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Er hoeft niet één antwoord goed te zijn eh. :)
Ik vind beide oplossingen prima eigenlijk. En ze hebben beiden nadelen. De nadeel van jouw oplossing is dat die vent ook kan negeren en gewoon doorgaat.
Trouwens, discrimineren achter de rug vind ik ook laf.
pi_88840819
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:51 schreef Joene het volgende:

[..]

Jij bent dan ook gewoon een autistische kneus.
  woensdag 17 november 2010 @ 21:58:07 #196
137556 L.no
Midlife crisis
pi_88840821
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:51 schreef Joene het volgende:

[..]

Jou misschien niet, gelukkig gaat het niet om jou.
pi_88840893
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat dus. Maar zoals gezegd, de volgende keer (hij was er vandaag niet) ga ik hem vriendelijk doch dringend verzoeken om dit soort dingen in mijn bijzijn voortaan voor zich te houden.

Ik heb al vaak zat nonverbaal laten merken wat ik ervan vind, pakt hij niet op. Volgende stap was dus om te vragen waar een bepaalde opmerking op sloeg, pakt hij niet op. Dus nu maar directe confrontatie. Dat vind ik alleen best lastig, mede door het onderwerp en doordat ik hem sowieso al een lastige man vind om mee om te gaan.
Kom op zeg dat zal hem lekker boeien :D Alsof hij zn gedrag gaat aanpassen omdat jij er toevallig niet tegen kan ?
pi_88840950
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het tegen je gaat werken . En misschien weet je dat zelf ook wel .
Maar toch dapper als je gewoon je smoel op een niets verhullende manier open trekt . Ook goed voor je persoonlijke groei een stukje assertiviteit ontwikkelen . ^O^
Groetjes, Ezio.
pi_88841066
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Het stoort mijn collega's wel degelijk, heb het er vandaag nog uitgebreid met ze over gehad en ze ergeren zich er ook aan. Ze hebben het alleen opgegeven maak ik op uit hun reacties.
Leg zijn uitspraken digitaal vast en vervolgens vraag je je leidinggevende om advies.
pi_88841070
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:58 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Jij bent dan ook gewoon een autistische kneus.
Neehoor een doodnormale iteejer :) , met een hekel aan marokkanen, turken, negers ,surinamers :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')