Dus? Dat is niet op FOK!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat om het lastig vallen van mensen via Skype.
Ze snijden, zonder algehele verdoving/narcose, met een loeischerp mes in mijn zak!!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, waarom kijk jij er nog steeds tegen op dan?
en gaat het niet om
wij vrouwen moeten juist minder kosten
Gewoon, omdat we vrouwen zijn
Van wie zou ik dan een kloon moeten zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, ik kan Netje nog een keer laten posten:
naatje_1 kloon van een gebande
Oh, ik dacht dat je aangaf dat je Gras was.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van wie zou ik dan een kloon moeten zijn
Nee, ik gaf aan dat er geen rust op het forum wasquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je aangaf dat je Gras was.
Kunnen ze er geen getrainde haai voor gebruiken om het zaakie af te bijten? Net zo handig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze snijden, zonder algehele verdoving/narcose, met een loeischerp mes in mijn zak!!!!
Heb je het liever met een bot mes dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze snijden, zonder algehele verdoving/narcose, met een loeischerp mes in mijn zak!!!!
Castratie = verwijderen van spulquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef Bolletje... het volgende:
Nou castratie is volgens mij echt alleen bij mannetjes..maar ik zal wel gek zijn.
*brrrr* neequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Heb je het liever met een bot mes dan?
Agussiequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:38 schreef missbehavin het volgende:
Bluh, al 4 pakjes zakdoeken weggewerkt
Ja ik ben heul zielig. En besmettelijkquote:
Dat zeg ik toch!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
Sterillisatie:
Bij mensen gebeurt dit als methode voor anticonceptie en wel:
Bij de man door het dichtbij de teelballen onderbreken van de beide zaadleiders, de doorgang voor zaadcellen. Dit heet vasectomie. De vasectomie is een relatief kleine ingreep die poliklinisch met lokale verdoving kan plaatsvinden. De wond/litteken in de balzak kan enkele dagen gevoelig zijn en dan is het klaar.
Bij de vrouw door het verbreken (of blokkeren) van beide eileiders. Sterilisatie van de vrouw is vergeleken met een vasectomie een relatief zware buikoperatie onder narcose, de eileiders liggen namelijk in de buik. Na de operatie moet de vrouw ook vele dagen tot weken rustig aan doen en duurt het veel langer voor alles genezen is en weer normaal aanvoelt.
Castratie:
Castratie is het bij een man of jongen of mannelijk dier verwijderen van de teelballen. Ook de verwijdering bij vrouwen van de eierstokken wordt wel castratie genoemd.
Beterschapquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben heul zielig. En besmettelijkik lijk nu wel wat op die smiley, met zo'n verkouden neus
I'm a risk takerquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben heul zielig. En besmettelijkik lijk nu wel wat op die smiley, met zo'n verkouden neus
Ik snap hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
moet ik ze er afbijten voor je?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, het moet er wel allemaal blijven zitten, het moet alleen niet meer werken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moet ik ze er afbijten voor je?
dan heb ik wel iets stoers te vertellen aan mn kleinkinderen later:
'Toen oma nog een jong omaatje was, heeft ze iemands ballen eraf gebeten'
Ik dacht dat jij zo van katten hield??quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Kunnen ze er geen getrainde haai voor gebruiken om het zaakie af te bijten? Net zo handig.
beterschapquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Weet ik niet, maar dan heeft iedereen het ten minste helder, het kan dus én bij mannen én bij vrouwenquote:
partypooperquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, het moet er wel allemaal blijven zitten, het moet alleen niet meer werken.
Hij heeft het over mijn zaakie. Ik zit al een jaar tegen een vasectomie aan te hikken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:41 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo van katten hield??.
Daar krijg je geen ban voor op FOK! hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat om het lastig vallen van mensen via Skype.
Misschien wel als ze FOK! ermee in verband hebben gebracht?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar krijg je geen ban voor op FOK! hoor
Pff.. je hebt al haar teveel, nergens voor nodigquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij heeft het over mijn zaakie. Ik zit al een jaar tegen een vasectomie aan te hikken.
Maar nogmaals, ik heb wel nog graag mijn ballen voor hormoonproducite GvsE/Q!
Ik ken dus een gozer die zonder ballen geboren is, en dus siliconenballen heeft en hormonen moet slikken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij heeft het over mijn zaakie. Ik zit al een jaar tegen een vasectomie aan te hikken.
Sorry.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:39 schreef missbehavin het volgende:
Oh joh, is zooo gebeurd, ff *knip* en klaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ie alleen maar lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin hoest rochelend in babsjes nek
Ja, en ik had allang de praktijk aangegeven voor dieren. Sterilisatie kan wel bij vrouwtjes katten, maar dat wordt tegenwoordig nauwelijks meer gedaan, want met castratie zorg je ervoor dat ze ook niet meer krols etc. worden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar dan heeft iedereen het ten minste helder, het kan dus én bij mannen én bij vrouwen
Dat vroeg ik me nog af ja, of je het al gedaan had. Maar niet dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zonder ballen heb je geen zin meer in seks!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Pff.. je hebt al haar teveel, nergens voor nodig
is misschien ook maar beter voor jequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zonder ballen heb je geen zin meer in seks!
Jan of Feb, mrs. stbabylon is dan toch in Oostenrijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nog af ja, of je het al gedaan had. Maar niet dus
Misschien. Maar wat moeten al die vrouwen dan als ik ze niet meer kan bevredigenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is misschien ook maar beter voor je
Getver, seks , dat wil je toch ook niet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zonder ballen heb je geen zin meer in seks!
ik ben er nogquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien. Maar wat moeten al die vrouwen dan als ik ze niet meer kan bevredigen![]()
Tuurlijk wel, om voor te planten enzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:45 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Getver, seks , dat wil je toch ook niet?.
een lekkere kerel zoekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien. Maar wat moeten al die vrouwen dan als ik ze niet meer kan bevredigen![]()
Ja oke, eenmalig, daarna nooit meerquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:45 schreef STING het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, om voor te planten enzo
Maar 1 kind? Rebelquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:46 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja oke, eenmalig, daarna nooit meer.
mij helpen? waarmee?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vraag Evie anders of ze je helpen kan.
van varken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
suddervlees
mja. misschien dat ik volgende week sudderhamlapjes maak
Ok, dat klinkt fout.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:47 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen kinderen, dus ook geen sex.
tuurlijk.. die castratie (dus) moet er toch uitquote:
Yeah, all that. And 20 years of my life. That too.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:47 schreef STING het volgende:
Been there, done that, got all kind of t-shirts?
huh?quote:
Dat ga je niet zelf doen hoor!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk.. die castratie (dus) moet er toch uit![]()
Ze is bevriend met een dierenarts.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
huh?
*is het nu compleet kwijt*
Ik wel, jij dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:45 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Getver, seks , dat wil je toch ook niet?.
Uhuhquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:49 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
ik bedoelde natuurlijk EN geen sex.
nee joh, ik snij alleen dr billetjes eraf zodat ik hamlapjessuddervleesch kan makenquote:
Ja. ik ga wel gewoon naar de dierenartsquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze is bevriend met een dierenarts.
oja. Ik stel wel eisen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De gem. vrouw vindt mij een lekkere kerel
Ah, ben je er zo een.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:51 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
geen sex voor t huwelijk enzo
Om daarna vrolijk rond te neuken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:51 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
geen sex voor t huwelijk enzo
Behalve op zondagquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Om daarna vrolijk rond te neuken?
rustdagquote:
Wanneer je eenmaal 16 jaar bent, ben je wettelijk oud genoeg om seks te hebben, behalve met personen in een vertrouwenspositie, zoals leraren, zorgverleners en dokters.quote:
Na deze post:quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:50 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nee, alleen om voort te planten.
Jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, ben je er zo een.
Al eens getrouwd geweest dan?
dus die mensen hebben nooit seks?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wanneer je eenmaal 16 jaar bent, ben je wettelijk oud genoeg om seks te hebben, behalve met personen in een vertrouwenspositie, zoals leraren, zorgverleners en dokters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |