Het resultaat is hetzelfde, hij verwerkt geen kittens meer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat werkt op de verkeerde manier
ik heb net gebeld en vroeg het even..quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat? Zoveel was het volgensmij bij mijn katje echt niet hoor..
Jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is het maar de vraag hoe groot het handje is
Ware het niet dat Vakren een zij is..quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het resultaat is hetzelfde, hij verwerkt geen kittens meer.
het is een zijquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het resultaat is hetzelfde, hij verwerkt geen kittens meer.
Ah. Weet je dan wel zeker dat het om sterillisatie gaat? Over het algemeen laat je een mannetje steriliseren en een vrouwtje castrerenquote:
andersom!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah. Weet je dan wel zeker dat het om sterillisatie gaat? Over het algemeen laat je een mannetje steriliseren en een vrouwtje castreren
mannetjes worden gecastreerd toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah. Weet je dan wel zeker dat het om sterillisatie gaat? Over het algemeen laat je een mannetje steriliseren en een vrouwtje castreren
Volgens mij draai je het om...je zit te vaak in Engeland babyquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nopez.quote:
Bolletje!!!!!! Oe de bolletjes van Bolletjequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:31 schreef Bolletje... het volgende:
Er staat vast wel een foto van mijn tieten in mijn fobo
Tally!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Bolletje!!!!!! Oe de bolletjes van Bolletje
Ok. Straks ff spieken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:31 schreef Bolletje... het volgende:
Er staat vast wel een foto van mijn tieten in mijn fobo
Omdat ze bij een vrouwtjes echt er in moeten om spul weg te halen. Bij een mannetje is het een eenvoudig sneetje in de balzak, nog een paar sneetjes, paar knoopjes, klaar (ALS HET ZO SIMPEL IS JAPSER! WAAROM KIJK JIJ ER NOG STEEDS TEGEN OP DAN HE!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mannetjes worden gecastreerd toch?
Maar ze had het over een vrouwtje kost 119,50
mannen zijn natuurlijk veel goedkoper
Nja, iig.. een hoop geld dus.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nopez.
Castratie sowieso bij vrouwtjes, de eierstokken worden er compleet uitgehaald. Katers kan allebei, maar aangezien sterilisatie (doorsnijden) een veel eenvoudigere ingreep is, wordt dat meer gedaan dan de ballen echt weghalen.
Bij vrouwtjes ook dus. Doorsnijden that is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:32 schreef stbabylon het volgende:
Nopez.
Castratie sowieso bij vrouwtjes, de eierstokken worden er compleet uitgehaald. Katers kan allebei, maar aangezien sterilisatie (doorsnijden) een veel eenvoudigere ingreep is, wordt dat meer gedaan dan de ballen echt weghalen.
Ach, twee keien werkt ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ze bij een vrouwtjes echt er in moeten om spul weg te halen. Bij een mannetje is het een eenvoudig sneetje in de balzak, nog een paar sneetjes, paar knoopjes, klaar (ALS HET ZO SIMPEL IS JAPSER! WAAROM KIJK JIJ ER NOG STEEDS TEGEN OP DAN HE!)
Ja, waarom kijk jij er nog steeds tegen op dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ze bij een vrouwtjes echt er in moeten om spul weg te halen. Bij een mannetje is het een eenvoudig sneetje in de balzak, nog een paar sneetjes, paar knoopjes, klaar (ALS HET ZO SIMPEL IS JAPSER! WAAROM KIJK JIJ ER NOG STEEDS TEGEN OP DAN HE!)
Vrouwen zijn cheap bedoel je...quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, waarom kijk jij er nog steeds tegen op dan?
en gaat het niet om
wij vrouwen moeten juist minder kosten
Gewoon, omdat we vrouwen zijn
Wat heeft Grasje uitgespookt dan?quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij vrouwtjes ook dus. Doorsnijden that is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |