ik heb ook altijd veel moeite met de langzame slaom gehad, zelfs vanochtend nog voor mijn examen, ging er niet 1 keer lekker doorheen, had de neiging om met de koppeling te gaan regelen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ja, mijn instructeur geeft aan dat ik pas ga beginnen met stapvoets rijden zodra ik ga slalommen en op dat moment moet ik al beginnen met sturen en dergelijke en ben ik dus met teveel dingen tegelijk bezig en heb ik dus niet door dat ik met de koppeling aan het klooien ben.
Dus; van tevoren al de juiste snelheid hebben.
Alleen dat het niet lang gaat durenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:15 schreef daantje1044 het volgende:
ik heb geloof ik wel 20 uur voor AVB gehad, maar goed ik heb het.
voor AVD heb ik 14 uur ongeveer nodig zei de instructeur.
heb jij geen indicatie gekregen van de instructeur?
Gefeliciteeeerdquote:Op woensdag 17 november 2010 19:15 schreef beantsje het volgende:
Jippie, ik heb vandaag mijn AVB gehaald!!! Het was mijn 2e poging en ik heb er 23 klokuren opzitten. maar goed, ik ben 40+ dus dan ben je wat trager... De noodstop moest ik herkansen (kwam veel te hard aan en stond daarom niet op tijd stil) en het wegrijden uit parkeervak moest ook over (niet vloeiend genoeg) maar uiteindelijk zijn alle oefeningen goedgekeurd. Gelukkig zat de 8 en de halve draai er niet in, want die kan ik nog steeds niet, maar ik wist dat de langzame slalom feilloos ging en de rest beheers ik ook en ach...'t papiertje is binnen!!!
Op naar de AVD!
gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:15 schreef beantsje het volgende:
Jippie, ik heb vandaag mijn AVB gehaald!!! Het was mijn 2e poging en ik heb er 23 klokuren opzitten. maar goed, ik ben 40+ dus dan ben je wat trager... De noodstop moest ik herkansen (kwam veel te hard aan en stond daarom niet op tijd stil) en het wegrijden uit parkeervak moest ook over (niet vloeiend genoeg) maar uiteindelijk zijn alle oefeningen goedgekeurd. Gelukkig zat de 8 en de halve draai er niet in, want die kan ik nog steeds niet, maar ik wist dat de langzame slalom feilloos ging en de rest beheers ik ook en ach...'t papiertje is binnen!!!
Op naar de AVD!
@densmee
Gewoon even heel stevig remmen in die vertragingsoefening, dan creeer je voldoende tijd om terug te schakelen.
Nee... maar rationeel- calculerende risicomijdende individuen rijden gewoon geen motor.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:08 schreef beantsje het volgende:
Wow, dat is kicken zeg, smaakt echt naar meer! Ik heb gewoon vannacht liggen nastuiteren van de adrenaline...
klinkt dit nog wel naar een evenwichtige volwassen vrouw van 45?![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:26 schreef daantje1044 het volgende:
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar ben alweer gezakt voor de theorie!
Oh jezus, jij hebt 'm ook gehadquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:34 schreef daantje1044 het volgende:
9 fout, en kan iemand me uitleggen wat positieve wegverkanting is? heb het al proberen te zoeken in me boek, maar kan het niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |