ik las het!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef Barretje80 het volgende:
*schrikt wakker uit de FOK!soap *
wat een dom gedoe zeg
( en genieten!!! )
That would be the bestest present everquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
Zou ik nou ook nog een gevallen kabinet krijgen voor mijn verjaardag?
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij ziet zoenen met mij staan, dan komt ie wel terug hoor
Mijn ex zit ook op FOK!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef Barretje80 het volgende:
*schrikt wakker uit de FOK!soap *
wat een dom gedoe zeg
( en genieten!!! )
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
LL!quote:
Leuk he, poezenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Vijf minuten na die foto beet hij in mijn onderarm, tot bloedens toe
Absoluutquote:
Ja wel oke.. brakke nacht gehad... Dus ik ben eigenlijk kapot.Draai deze week noodopvang voor een vriendin die een kaakontsteking heeft dus een kind extra dus drukquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LL!Ja
Hoe is het daar dan?
Je hebt de mist overleeft?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
spammertjes
ik ben weer veilig teug gekomen van het boodschappen doen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel oke.. brakke nacht gehad... Dus ik ben eigenlijk kapot.Draai deze week noodopvang voor een vriendin die een kaakontsteking heeft dus een kind extra dus druk
En ben zo moe
Nee, ik zat mobiel te internetten, en dan laden foto's niet zo lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AbsoluutHad je de foto van m'n muur gezien
Feliquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
spammertjes
ik ben weer veilig teug gekomen van het boodschappen doen
Ik had een enkel zo dik als mijn bovenbeen en een kapotte hakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |