Doe ik ook niet, even checken dat hij dat ook niet bedoeldequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou dan, niet miepen als het een keer om een vluggertje op kantoor gaat, ipv een uitgebreide 'voorlees'-sessie op bed...
quote:
Blufquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sinds ik er ook wel eens gepost heb![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef pgrferrari het volgende:
Zo stagegesprek is ook weer geregeld.
Weer verder Xboxen.
Maar dan nog, waarom moet ik daar opeens in kunnen?quote:
veel plezierquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef pgrferrari het volgende:
Weer verder Xboxen.
Neequote:
mooi vrouwelijk schoon aanschouwen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dan nog, waarom moet ik daar opeens in kunnen?
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooi vrouwelijk schoon aanschouwen?
[..]
Fappen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dan nog, waarom moet ik daar opeens in kunnen?
J-j-j-jaquote:
voorzichtig met je moeder he!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef pgrferrari het volgende:
Weer verder Xboxen.
Oh ja? Ik zie alleen maar topics van mensen die nergens materiaal van truusje of miepje kunnen vinden zonder in te moeten loggen. En foto's van kutten dat je denkt "okee, ik ga liever een avondje schaken in de kroegquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooi vrouwelijk schoon aanschouwen?
[..]
een dame in de kroeg schakenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? Ik zie alleen maar topics van mensen die nergens materiaal van truusje of miepje kunnen vinden zonder in te moeten loggen. En foto's van kutten dat je denkt "okee, ik ga liever een avondje schaken in de kroeg" zullen we maar zeggen. Oh en how-to's met apparaten waar ik nog nooit aan gedacht zou hebben.
Mooi vrouwelijk schoon aanschouwen daar zijn andere plekken voor op internet
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? Ik zie alleen maar topics van mensen die nergens materiaal van truusje of miepje kunnen vinden zonder in te moeten loggen. En foto's van kutten dat je denkt "okee, ik ga liever een avondje schakenzuipen in de kroeg" zullen we maar zeggen. Oh en how-to's met apparaten waar ik nog nooit aan gedacht zou hebben.
niet dat ik weetquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar serieus, is KPD opengegooid voor alle abohouders of zo? Omdat het te veel werk werd om iedereen apart toe te laten of wat?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? Ik zie alleen maar topics van mensen die nergens materiaal van truusje of miepje kunnen vinden zonder in te moeten loggen. En foto's van kutten dat je denkt "okee, ik ga liever een avondje schaken in de kroeg" zullen we maar zeggen. Oh en how-to's met apparaten waar ik nog nooit aan gedacht zou hebben.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:26 schreef wel.o.k het volgende:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
dus
Ach, hij probeer nu in het admin forum te komen. Die geile rakkert is hidden moderator daar in KPD!quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, hij probeer nu in het admin forum te komen. Die geile rakkert is hidden moderator daar in KPD!
De PM's die ik krijg. "Mijn eerste keer foto's" en zoquote:
Geen idee. Kan ook met je user-id te maken hebben.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar serieus, is KPD opengegooid voor alle abohouders of zo? Omdat het te veel werk werd om iedereen apart toe te laten of wat?
nouja zegquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ik geband worden voor dat forum? IK wil daar nooit meer ook maar per ongeluk kunnen komen. Dank u wel
Vergeet die mailtjes met uitnodigingen voor die swingersfeestjes nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
De PM's die ik krijg. "Mijn eerste keer foto's" en zo
Ik krijg toch heel erg andere aanbiedingen hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet die mailtjes met uitnodigingen voor die swingersfeestjes niet...
Of jezelf posten met een buttplug rennend door het Ajax stadion. Dan word je ook wel geband.quote:
Oh ja, die heb ik ook. Het was een hoax, er was niemand.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet die mailtjes met uitnodigingen voor die swingersfeestjes niet...
Wat? Ik ben jouw foto's niet tegengekomen hoorquote:
Ik welquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat? Ik ben jouw foto's niet tegengekomen hoor
En dat is maar goed ook he? Bah tietenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan heb je niet goed gekekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoeken.fok.nl dan maarquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, is het meer iets voor jouw interesses ja?quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, is het meer iets voor jouw interesses ja?OKee
[ afbeelding ]
Weet je hoe mooi tieten (kunnen) zijn?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, is het meer iets voor jouw interesses ja?OKee
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |