SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvdDoe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
Bedankt! Heb een mailtje gestuurd want heb vorig seizoen een spelling fout gemaakt in me team naam, hopelijk wordt het aangepast.quote:Ik vroeg er ook 1x om, omdat ik 1 woord fout had getikt. Dat werd verholpenHet blijft zonde die 50 man
Zeker wanneer je straks seizoenskaarten etc krijgt.
www.alltid.orgquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:31 schreef Armageddon het volgende:
Kan je al ergens zien in welke competitie je terecht gaat komen?
Done.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:22 schreef Gijs_ het volgende:
Kan iemand (lees: Koekje of Possie) de OP weer even aanpassen?
Dank!quote:
Asjequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:32 schreef klootzzz het volgende:
Op maandag 15 november 2010 23:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bedankt! Heb een mailtje gestuurd want heb vorig seizoen een spelling fout gemaakt in me team naam, hopelijk wordt het aangepast.
Oh en middag!
Graag gedaan.quote:
Ah toch niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Spelhervatten is NIET in de sterren zichtbaar.
quote:Job Hellendoorn (306141157)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 08-03-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 16-11-2010 (15/43), )
Total Skill Index (TSI): 940
Loon: 390 ¤/week
6 240 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden:
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:13 schreef Outpost76 het volgende:
Oh en ik heb Job net gepromoveerd. Jammer van zn keepen, vleugel en positiespel maar ja je kan niet alles hebben.
[..]
Zwak leiderquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:13 schreef Outpost76 het volgende:
Oh en ik heb Job net gepromoveerd. Jammer van zn keepen, vleugel en positiespel maar ja je kan niet alles hebben.
[..]
quote:
Mja dat weet ik nog niet. Nixx zegt dat ik m vanavond al op de TL moet zetten (omdat 17j 0d veel oplevert) maar ik weet niet of dat het verstandigst is. Hij krijgt morgen verdedigen training. Dus als ik m er nu op zet en hij stijgt heb je grote kans dat hij bij het zoekopdrachten resultaat gewoon als goed verdedigen blijft staan en niet als uitstekend..... Pas op zn spelers pagina zie je dan dat ie uitstekend is en dat bevoordert zijn verkoop niet. Stel hij stijgt kan ik m natuurlijk ook nog verkopen met 17j en 6d...... Mja ik kan m ook zelf verder trainen. Ik ga iig passen trainen in t tussen seizoen dus als ie nou goed goed is met 17j en 17d is ie natuurlijk ook nog veel geld waard. Ohhh twijfel twijfel twijfel............quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wel erg lekker verder!
Gaat ie de lijst op, of ga je hem zelf optrainen? (had ik even gemist)
quote:
Dat eerste hoef je niet zo heel erg bang voor te zijn denk ik. Kun je niet nu al zien of ie gaat stijgen vrijdag?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dat weet ik nog niet. Nixx zegt dat ik m vanavond al op de TL moet zetten (omdat 17j 0d veel oplevert) maar ik weet niet of dat het verstandigst is. Hij krijgt morgen verdedigen training. Dus als ik m er nu op zet en hij stijgt heb je grote kans dat hij bij het zoekopdrachten resultaat gewoon als goed verdedigen blijft staan en niet als uitstekend..... Pas op zn spelers pagina zie je dan dat ie uitstekend is en dat bevoordert zijn verkoop niet. Stel hij stijgt kan ik m natuurlijk ook nog verkopen met 17j en 6d...... Mja ik kan m ook zelf verder trainen. Ik ga iig passen trainen in t tussen seizoen dus als ie nou goed goed is met 17j en 17d is ie natuurlijk ook nog veel geld waard. Ohhh twijfel twijfel twijfel............
[..]
Dat gebeurt met regelmaat dus ik zou niet weten waarom ik daar niet bang voor hoef te zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat eerste hoef je niet zo heel erg bang voor te zijn denk ik. Kun je niet nu al zien of ie gaat stijgen vrijdag?
Ik heb hem iig even gebookmarked!
Met PsicoTSI zou je een goede indicatie hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat gebeurt met regelmaat dus ik zou niet weten waarom ik daar niet bang voor hoef te zijn.
Hoe moet ik dat zien dan?
Erop zetten, hij popt echt niet vrijdag... 390 euro salaris met een redelijk bijstat, dan is ie praktisch net gestegen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dat weet ik nog niet. Nixx zegt dat ik m vanavond al op de TL moet zetten (omdat 17j 0d veel oplevert) maar ik weet niet of dat het verstandigst is. Hij krijgt morgen verdedigen training. Dus als ik m er nu op zet en hij stijgt heb je grote kans dat hij bij het zoekopdrachten resultaat gewoon als goed verdedigen blijft staan en niet als uitstekend..... Pas op zn spelers pagina zie je dan dat ie uitstekend is en dat bevoordert zijn verkoop niet. Stel hij stijgt kan ik m natuurlijk ook nog verkopen met 17j en 6d...... Mja ik kan m ook zelf verder trainen. Ik ga iig passen trainen in t tussen seizoen dus als ie nou goed goed is met 17j en 17d is ie natuurlijk ook nog veel geld waard. Ohhh twijfel twijfel twijfel............
[..]
Ik wist dat er zo iets zou komen.
Hijquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:58 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb mn vinger op de knop om 1 van mn spelers om te toveren naar een uitstekend/goed trainer voor 4,2M. Wie houdt me tegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je meer geld heb kan je volgend seizoen ook een jeugdspeler voor U-20 trainen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:58 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb mn vinger op de knop om 1 van mn spelers om te toveren naar een uitstekend/goed trainer voor 4,2M. Wie houdt me tegen?
Ik zit al stampvol met ubertalentenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:04 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als je meer geld heb kan je volgend seizoen ook een jeugdspeler voor U-20 trainen?
Je zal er wel een hoop seizoenen (11 had ik ergens gelezen) profijt van hebben?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:09 schreef Flappekz het volgende:
Ik zit al stampvol met ubertalenten
* Flappekz gaat het gewoon doen. Gewoon, omdat het kan
Hoeveel geld heb jij eigenlijk nog verder? Als ik vragen magquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zit al stampvol met ubertalenten
* Flappekz gaat het gewoon doen. Gewoon, omdat het kan
Nog maar 2,2M.... met name door hele dure trainees en mn nieuwe trainerquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb jij eigenlijk nog verder? Als ik vragen mag
Ach, dat betaald zich dan ook wel weer uit!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nog maar 2,2M.... met name door hele dure trainees en mn nieuwe trainer
Precies! En daar gaat het om, het is tenslotte maar een spelletjequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, dat betaald zich dan ook wel weer uit!Sowieso in plezier, als dat dingen zijn die het leuk houden!
Klopt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Erop zetten, hij popt echt niet vrijdag... 390 euro salaris met een redelijk bijstat, dan is ie praktisch net gestegen!
Best wel tevreden mee, had misschien ook wel eerder uitgetraind kunnen zijn (rond 18j0d), training van andere talenten heeft/had echter meer prio. Gaat morgen training meekrijgen en dan hopelijk vrijdag naar uitstekend Verdedigen. Grens voor een kale 17-jarige ligt iets lager, dus hopelijk is ¤590 voldoende i.c.m. redelijk PM/matig Scorenquote:Sjefke van Adelsberg [playerid=306165312]
18 jier en 38 dagen, folgjende jierdei: 29-01-2011
Berne yn: Netherlands
Yn aardich foarm, swak kondysje
In oangename spiler dy't kalm en rjochtfeardich is.
Hat jammerdearlik ûnderfining en matich liederskipskwaliteiten.
Eigner: SC diepFries (sûnt 16-11-2010 (15/32), )
Total Skill Index (TSI): 1 720
Lean: 590 ¤/wike
Warskôgings: 0
Blessueren: Sûn
Kondysje: swak Doelferdigenjen: jammerdearlik
Posysjespul: aardich Oerspyljen: min
Wjukspul: swak Ferdigenjen: bęst
Skoaren: matich Dea Spul: min
je hebt het er dus lekker doorheen gejaagdquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nog maar 2,2M.... met name door hele dure trainees en mn nieuwe trainer
best = goed?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Klopt.
Bij ondergetekende vandaag jeugdspelertje ook (eindelijk) uitgetraind:
[..]
Best wel tevreden mee, had misschien ook wel eerder uitgetraind kunnen zijn (rond 18j0d), training van andere talenten heeft/had echter meer prio. Gaat morgen training meekrijgen en dan hopelijk vrijdag naar uitstekend Verdedigen. Grens voor een kale 17-jarige ligt iets lager, dus hopelijk is âŦ590 voldoende i.c.m. redelijk PM/matig Scoren
Pleister niet zolang, bovendien kan ie gewoon blijven spelen met een pleisterquote:Op woensdag 17 november 2010 09:31 schreef DutchieBre het volgende:
Ik heb een keeper van 17j16d, hij heeft gister tijdens een oefen match in mijn hoofdelftal een pleister opgelopen. Hoelang duurt het over het algemeen voordat dat is hersteld ?
Ik denk dat je Hattrick Organizer bedoelt, die wordt hier veel gebruikt!quote:Op woensdag 17 november 2010 09:38 schreef DutchieBre het volgende:
Jullie hadden het laatst over een programma waar je de vooruitgang van je spelers kon bekijken (als je geen supporter bent), hoe heet dat ook alweer ?
(ben ondertussen idd ook een ander elftalletje begonnen)
Ok, niet dat ie dan sneller geblesseerd raakt tijdens die match omdat hij een pleister heeft ?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Pleister niet zolang, bovendien kan ie gewoon blijven spelen met een pleister
Nou ja, de kans op een blessure is relatief een klein beetje groter. Maar bij mij heeft het nog nooit echt gevolgen gehad (ernstigere blessure of zo).quote:Op woensdag 17 november 2010 09:42 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ok, niet dat ie dan sneller geblesseerd raakt tijdens die match omdat hij een pleister heeft ?
HO is het denk ik inderdaad, die heb ik ook wel, maar hoe ik kan zien of mijn speler beter wordt ?
De kans op een blessure is niet groter. Echter, mocht de speler met een pleister een blessure oplopen tijdens een wedstrijd, is de kans op een hogere blessure groter.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nou ja, de kans op een blessure is relatief een klein beetje groter. Maar bij mij heeft het nog nooit echt gevolgen gehad (ernstigere blessure of zo).
Dat is eigenlijk ook wat ik bedoelde ja, verwoordde het alleen even verkeerd!quote:Op woensdag 17 november 2010 09:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De kans op een blessure is niet groter. Echter, mocht de speler met een pleister een blessure oplopen tijdens een wedstrijd, is de kans op een hogere blessure groter.
Je kunt pas vergelijken als je meerdere weken gedownload hebt.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:51 schreef DutchieBre het volgende:
Ik kom er niet uit met HO !Ik kan niet vergelijken met voorgaande weken ofzo ?
Je kunt niet het verleden downloaden, dus je zult moeten wachten op elke wekelijkse trainingquote:Op woensdag 17 november 2010 09:53 schreef DutchieBre het volgende:
Dat snap ik, zou iemand me misschien een klein stappenplannetje geven wat ik precies moet doen. Zoals ik al eens eerder aangaf, ik ben niet echt een held met computers
Je bent een trendsetter... een inspirator...quote:Op woensdag 17 november 2010 17:31 schreef Flappekz het volgende:
Een dag nadat ik een uitstekend trainer met goed leiderschap heb aangesteld, doet mijn (inmiddels gedegradeerde) competitiegenoot hetzelfde...
Toeval?
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je bent een trendsetter... een inspirator...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had het niet beter kunnen verwoorden...quote:Op woensdag 17 november 2010 19:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je bent een trendsetter... een inspirator...
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:14 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Yes, ik had de visitekaartjes vandaag net opgezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
Thanks !quote:Op woensdag 17 november 2010 20:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Yes, ik had de visitekaartjes vandaag net opgezocht
Ik hoop alleen niet dat het er alleen in het Japans opstaat, maar dat zal hoop ik meevallen... ik werk de stapel nu door.quote:
mja ik ook.. het is de laatste weken ook niet echt gelukt, daarom zet ik het maar even op een wat lager pitje..quote:Op woensdag 17 november 2010 20:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vlaggetjes ben ik ook weer zat. Dat gaan we de komende weken niet meer doen hehe.
precies.. dat is ook wel leuk natuurlijk..quote:Op woensdag 17 november 2010 21:07 schreef Drassss het volgende:
Gewoon lekker ballen tegen wat bekende. Straks weer de beker en dan de Fok cup
ik hoop in ieder geval de eerste ronde te overlevenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:11 schreef Drassss het volgende:
Misschien ga ik dit seizoen wel eens ronde 4 van de beker halen.... nah zal wel niet
Ohja, je zal een VI ploegen krijgen of niet? Ellendig is dat.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik hoop in ieder geval de eerste ronde te overleven
zoals het nu lijkt, krijg ik een ploeg uit VII...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ohja, je zal een VI ploegen krijgen of niet? Ellendig is dat.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:25 schreef MrMoon het volgende:
De naam van dit stadion (150265)
hij zal vast wel al bekend zijn..
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:25 schreef MrMoon het volgende:
Is een vriend/oud huisgenoot van mij.. Ben ook zn supporterquote:Op woensdag 17 november 2010 21:25 schreef MrMoon het volgende:
Dank je ! Ik kijk er naar uitquote:Op woensdag 17 november 2010 20:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat het er alleen in het Japans opstaat, maar dat zal hoop ik meevallen... ik werk de stapel nu door.
edit: Je krijgt morgen mail!![]()
17 jarige trainee? Altijd kopen als het mogelijk is.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:22 schreef MrMoon het volgende:
Verdikke.. heb ik net mn selectie compleet.. kom ik een 17 jarige speler tegen die beter is dan sommige andere spelers in mn trainingslinie.. wat zal ik eens doen..
Je lijkt mijn vrouw wel joh ..quote:Op woensdag 17 november 2010 22:22 schreef MrMoon het volgende:
Verdikke.. heb ik net mn selectie compleet.. kom ik een 17 jarige speler tegen die beter is dan sommige andere spelers in mn trainingslinie.. wat zal ik eens doen..
hij heeft slecht verdedigen, maar wel redelijk passen en koppen als specialiteit.. en ik heb slechtere trainees op dit momentquote:Op woensdag 17 november 2010 22:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
17 jarige trainee? Altijd kopen als het mogelijk is.
Kopen kan altijd denk ik, want zo gewild zal hij niet zijn gok ik?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij heeft slecht verdedigen, maar wel redelijk passen en koppen als specialiteit..
dat is ook zo en ik heb nog wel een bijna 19 jarige die net gepopt is naar goed verdedigen die ik zou kunnen verkopen (begin volgend seizoen)...quote:Op woensdag 17 november 2010 22:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kopen kan altijd denk ik, want zo gewild zal hij niet zijn gok ik?
Gewoon binnen halen die gastquote:Op woensdag 17 november 2010 23:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is ook zo en ik heb nog wel een bijna 19 jarige die net gepopt is naar goed verdedigen die ik zou kunnen verkopen (begin volgend seizoen)...
Die 19-jarige met goed Verdedigen is sowieso 'niets' waard. Kun je dus mooi als reserve-trainee/opvulling gebruiken..quote:
ik heb hem voor minder gekocht.. dus winst maak ik er sowieso op.. daarom gaat ie begin volgend seizoen in de verkoop..quote:Op woensdag 17 november 2010 23:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die 19-jarige met goed Verdedigen is sowieso 'niets' waard. Kun je dus mooi als reserve-trainee/opvulling gebruiken..
Die pleister is na 1 dag al verdwenen :-). Dus geen probleem meerquote:Op woensdag 17 november 2010 09:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De kans op een blessure is niet groter. Echter, mocht de speler met een pleister een blessure oplopen tijdens een wedstrijd, is de kans op een hogere blessure groter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |