Ok, niet dat ie dan sneller geblesseerd raakt tijdens die match omdat hij een pleister heeft ?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Pleister niet zolang, bovendien kan ie gewoon blijven spelen met een pleister
Nou ja, de kans op een blessure is relatief een klein beetje groter. Maar bij mij heeft het nog nooit echt gevolgen gehad (ernstigere blessure of zo).quote:Op woensdag 17 november 2010 09:42 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ok, niet dat ie dan sneller geblesseerd raakt tijdens die match omdat hij een pleister heeft ?
HO is het denk ik inderdaad, die heb ik ook wel, maar hoe ik kan zien of mijn speler beter wordt ?
De kans op een blessure is niet groter. Echter, mocht de speler met een pleister een blessure oplopen tijdens een wedstrijd, is de kans op een hogere blessure groter.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nou ja, de kans op een blessure is relatief een klein beetje groter. Maar bij mij heeft het nog nooit echt gevolgen gehad (ernstigere blessure of zo).
Dat is eigenlijk ook wat ik bedoelde ja, verwoordde het alleen even verkeerd!quote:Op woensdag 17 november 2010 09:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De kans op een blessure is niet groter. Echter, mocht de speler met een pleister een blessure oplopen tijdens een wedstrijd, is de kans op een hogere blessure groter.
Je kunt pas vergelijken als je meerdere weken gedownload hebt.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:51 schreef DutchieBre het volgende:
Ik kom er niet uit met HO !Ik kan niet vergelijken met voorgaande weken ofzo ?
Je kunt niet het verleden downloaden, dus je zult moeten wachten op elke wekelijkse trainingquote:Op woensdag 17 november 2010 09:53 schreef DutchieBre het volgende:
Dat snap ik, zou iemand me misschien een klein stappenplannetje geven wat ik precies moet doen. Zoals ik al eens eerder aangaf, ik ben niet echt een held met computers
Je bent een trendsetter... een inspirator...quote:Op woensdag 17 november 2010 17:31 schreef Flappekz het volgende:
Een dag nadat ik een uitstekend trainer met goed leiderschap heb aangesteld, doet mijn (inmiddels gedegradeerde) competitiegenoot hetzelfde...
Toeval?
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je bent een trendsetter... een inspirator...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had het niet beter kunnen verwoorden...quote:Op woensdag 17 november 2010 19:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je bent een trendsetter... een inspirator...
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:14 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Yes, ik had de visitekaartjes vandaag net opgezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
Thanks !quote:Op woensdag 17 november 2010 20:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Yes, ik had de visitekaartjes vandaag net opgezocht
Ik hoop alleen niet dat het er alleen in het Japans opstaat, maar dat zal hoop ik meevallen... ik werk de stapel nu door.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |