Hijquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:58 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb mn vinger op de knop om 1 van mn spelers om te toveren naar een uitstekend/goed trainer voor 4,2M. Wie houdt me tegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je meer geld heb kan je volgend seizoen ook een jeugdspeler voor U-20 trainen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:58 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb mn vinger op de knop om 1 van mn spelers om te toveren naar een uitstekend/goed trainer voor 4,2M. Wie houdt me tegen?
Ik zit al stampvol met ubertalentenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:04 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als je meer geld heb kan je volgend seizoen ook een jeugdspeler voor U-20 trainen?
Je zal er wel een hoop seizoenen (11 had ik ergens gelezen) profijt van hebben?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:09 schreef Flappekz het volgende:
Ik zit al stampvol met ubertalenten
* Flappekz gaat het gewoon doen. Gewoon, omdat het kan
Hoeveel geld heb jij eigenlijk nog verder? Als ik vragen magquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zit al stampvol met ubertalenten
* Flappekz gaat het gewoon doen. Gewoon, omdat het kan
Nog maar 2,2M.... met name door hele dure trainees en mn nieuwe trainerquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb jij eigenlijk nog verder? Als ik vragen mag
Ach, dat betaald zich dan ook wel weer uit!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nog maar 2,2M.... met name door hele dure trainees en mn nieuwe trainer
Precies! En daar gaat het om, het is tenslotte maar een spelletjequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, dat betaald zich dan ook wel weer uit!Sowieso in plezier, als dat dingen zijn die het leuk houden!
Klopt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Erop zetten, hij popt echt niet vrijdag... 390 euro salaris met een redelijk bijstat, dan is ie praktisch net gestegen!
Best wel tevreden mee, had misschien ook wel eerder uitgetraind kunnen zijn (rond 18j0d), training van andere talenten heeft/had echter meer prio. Gaat morgen training meekrijgen en dan hopelijk vrijdag naar uitstekend Verdedigen. Grens voor een kale 17-jarige ligt iets lager, dus hopelijk is ¤590 voldoende i.c.m. redelijk PM/matig Scorenquote:Sjefke van Adelsberg [playerid=306165312]
18 jier en 38 dagen, folgjende jierdei: 29-01-2011
Berne yn: Netherlands
Yn aardich foarm, swak kondysje
In oangename spiler dy't kalm en rjochtfeardich is.
Hat jammerdearlik ûnderfining en matich liederskipskwaliteiten.
Eigner: SC diepFries (sûnt 16-11-2010 (15/32), )
Total Skill Index (TSI): 1 720
Lean: 590 ¤/wike
Warskôgings: 0
Blessueren: Sûn
Kondysje: swak Doelferdigenjen: jammerdearlik
Posysjespul: aardich Oerspyljen: min
Wjukspul: swak Ferdigenjen: bêst
Skoaren: matich Dea Spul: min
je hebt het er dus lekker doorheen gejaagdquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nog maar 2,2M.... met name door hele dure trainees en mn nieuwe trainer
best = goed?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Klopt.
Bij ondergetekende vandaag jeugdspelertje ook (eindelijk) uitgetraind:
[..]
Best wel tevreden mee, had misschien ook wel eerder uitgetraind kunnen zijn (rond 18j0d), training van andere talenten heeft/had echter meer prio. Gaat morgen training meekrijgen en dan hopelijk vrijdag naar uitstekend Verdedigen. Grens voor een kale 17-jarige ligt iets lager, dus hopelijk is €590 voldoende i.c.m. redelijk PM/matig Scoren
Pleister niet zolang, bovendien kan ie gewoon blijven spelen met een pleisterquote:Op woensdag 17 november 2010 09:31 schreef DutchieBre het volgende:
Ik heb een keeper van 17j16d, hij heeft gister tijdens een oefen match in mijn hoofdelftal een pleister opgelopen. Hoelang duurt het over het algemeen voordat dat is hersteld ?
Ik denk dat je Hattrick Organizer bedoelt, die wordt hier veel gebruikt!quote:Op woensdag 17 november 2010 09:38 schreef DutchieBre het volgende:
Jullie hadden het laatst over een programma waar je de vooruitgang van je spelers kon bekijken (als je geen supporter bent), hoe heet dat ook alweer ?
(ben ondertussen idd ook een ander elftalletje begonnen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |