Beterschap Sarabiquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:32 schreef Sarabi het volgende:
Bedankt allemaal voor de beterschapswensen
Relatietechnisch is het wellicht handiger de eerlijkheid een beetje beter te doserenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hey! Ik ging eerlijk zijn, weet je nog?![]()
![]()
Zwaar overschat, dat eerlijkheids-gedoe in relaties!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Relatietechnisch is het wellicht handiger de eerlijkheid een beetje beter te doseren
ja schat..quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Relatietechnisch is het wellicht handiger de eerlijkheid een beetje beter te doseren
Inderdaad, mensen willen de waarheid vaak helemaal niet echt horenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zwaar overschat, dat eerlijkheids-gedoe in relaties!
Precies, levert per saldo een stuk meer ellende op dan gewoon mooi weer spelenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zwaar overschat, dat eerlijkheids-gedoe in relaties!
Je weet hoe dat bij mijn vorige relatie is afgelopen he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies, levert per saldo een stuk meer ellende op dan gewoon mooi weer spelen
Had je al eerder een relatie gehad danquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je weet hoe dat bij mijn vorige relatie is afgelopen he?
nooit meer wat van gehoordquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had je al eerder een relatie gehad dan
Nou ja, je moet weten wanneer je de waarheid spreekt en wanneer je even 'ja schat' moet zeggen, terwijl je er het jouwe van denkt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies, levert per saldo een stuk meer ellende op dan gewoon mooi weer spelen
Ja schatquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou ja, je moet weten wanneer je de waarheid spreekt en wanneer je even 'ja schat' moet zeggen, terwijl je er het jouwe van denkt.![]()
Dat is het hele eieren eten, denk ik.
(Sorry voor die eieren)
Veel plezierquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemorgenBeterschap voor allen die ziek zijn
Bedacht me net dat morgen een vriendin met me mee wou rijden dus dan moet ik al helemaal gaan....quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:32 schreef kahlie het volgende:
[..]
Beterschap SarabiWel goed van je dat je ff pauze inlast zodat je morgen hopelijk naar stage kan!
Wat heerst er veel de laatste tijd. Zit me af te vragen of de griepprik skippen wel zo slim was, maar goed, zelf zit ik nog best ok.
Mag ik komen proeven morgen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat dus
Inmiddels is er een groot gedeelte van de wijn de pan in. Straks nog de melk en dan volgen de tomaten. Dan kan het wachten beginnen
![]()
Aussie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh gister een mailtje van dinnetje + vriend gehad die al 2 weken in Aussie rond toeren.![]()
Ze hadden wel veel regen geloof ik, maar ze hebben het heel tof. Zo leuk, ze zijn nog 4 weken weg!
(en gaan nog op bezoek bij die ex van me van net![]()
)
Klinkt eng!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:57 schreef Sarabi het volgende:
Zometeen maar eens het verband bij mijn eigenwijze vader verschonen....
Zondag een heel stuk huid afgeschaaft/gesneden met een reclamebord, bij de 1e hulp laten verbinden maar hij wou gisteren niet weer terug om het door de HA te laten verschonen
Ja hij heeft het veel te druk en dan ga je niet meer opletten en gebeuren dit soort ongelukjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Klinkt eng!Nou, ook maar beterschap voor de pipa dan.
Hrmpf... gelijk acquisitie gesprek! Kennelijk wordt markplaats nu getrolled door bedrijven. "Ja, Mw. ik heb gezien dat u net een markplaatsadvertentie heeft geplaats, mag ik u vragen waarom u niet gebruik maakt van google Adwords".quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:52 schreef kahlie het volgende:
[..]
Mag ik komen proeven morgen?Ik heb net de promotie afgerond dus nu ga ik lekker lunchen!
En dan zou je denken dat ze daar van leren hè?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hij heeft het veel te druk en dan ga je niet meer opletten en gebeuren dit soort ongelukjes
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:06 schreef Duderella het volgende:
Kom op Lie, je kan het, een beetje uit je nek lullen!
Beter kun je een tentamen niet op je latere praktijksituatie laten aansluitenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:05 schreef LieLie het volgende:
Nou, misschien lul ik me er ook nog wel uit bij dit tentamen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Beter kun je een tentamen niet op je latere praktijksituatie laten aansluiten
Die hoop heb ik al lang opgegevenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
En dan zou je denken dat ze daar van leren hè?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Beter kun je een tentamen niet op je latere praktijksituatie laten aansluiten
Studeer ze, Liequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:22 schreef LieLie het volgende:
Zo, even een broodje eten en dan maar naar Grunn.
Van 16.00 tot 18.00, dat is toch geen tijd?
lekker!! en lekker!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:04 schreef Aphrodyte het volgende:
Zo maar eens boodschapjes doen, ik ga straks lekker aan de Indonesische gerechtenEn ik krijg vandaag weer fysiomassage
Succes met tentamen Liequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar, ik moet nu het tentamen maken hoor, voor het echte studeren is het te laat
Aussiequote:Op dinsdag 16 november 2010 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh gister een mailtje van dinnetje + vriend gehad die al 2 weken in Aussie rond toeren.![]()
Ze hadden wel veel regen geloof ik, maar ze hebben het heel tof. Zo leuk, ze zijn nog 4 weken weg!
(en gaan nog op bezoek bij die ex van me van net![]()
)
Ik ga een spiegel vragen zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:18 schreef Duderella het volgende:
Lijkt mij ook zo enig. Zo pittig groen glanzend kopske wat dan zo tussen je benen uit koekeloert!
Dat was toch de mooiste scène uit V, vroeger.
We hebben er gister ook 3 gekeken, dat had misschien beter andersom gekundquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Succes met tentamen LieBedenk....daarna kun je West Wing kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |