Beterschap Sarabiquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:32 schreef Sarabi het volgende:
Bedankt allemaal voor de beterschapswensen
Relatietechnisch is het wellicht handiger de eerlijkheid een beetje beter te doserenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hey! Ik ging eerlijk zijn, weet je nog?![]()
![]()
Zwaar overschat, dat eerlijkheids-gedoe in relaties!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Relatietechnisch is het wellicht handiger de eerlijkheid een beetje beter te doseren
ja schat..quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Relatietechnisch is het wellicht handiger de eerlijkheid een beetje beter te doseren
Inderdaad, mensen willen de waarheid vaak helemaal niet echt horenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zwaar overschat, dat eerlijkheids-gedoe in relaties!
Precies, levert per saldo een stuk meer ellende op dan gewoon mooi weer spelenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zwaar overschat, dat eerlijkheids-gedoe in relaties!
Je weet hoe dat bij mijn vorige relatie is afgelopen he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies, levert per saldo een stuk meer ellende op dan gewoon mooi weer spelen
Had je al eerder een relatie gehad danquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je weet hoe dat bij mijn vorige relatie is afgelopen he?
nooit meer wat van gehoordquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had je al eerder een relatie gehad dan
Nou ja, je moet weten wanneer je de waarheid spreekt en wanneer je even 'ja schat' moet zeggen, terwijl je er het jouwe van denkt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies, levert per saldo een stuk meer ellende op dan gewoon mooi weer spelen
Ja schatquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou ja, je moet weten wanneer je de waarheid spreekt en wanneer je even 'ja schat' moet zeggen, terwijl je er het jouwe van denkt.![]()
Dat is het hele eieren eten, denk ik.
(Sorry voor die eieren)
Veel plezierquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemorgenBeterschap voor allen die ziek zijn
Bedacht me net dat morgen een vriendin met me mee wou rijden dus dan moet ik al helemaal gaan....quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:32 schreef kahlie het volgende:
[..]
Beterschap SarabiWel goed van je dat je ff pauze inlast zodat je morgen hopelijk naar stage kan!
Wat heerst er veel de laatste tijd. Zit me af te vragen of de griepprik skippen wel zo slim was, maar goed, zelf zit ik nog best ok.
Mag ik komen proeven morgen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat dus
Inmiddels is er een groot gedeelte van de wijn de pan in. Straks nog de melk en dan volgen de tomaten. Dan kan het wachten beginnen
![]()
Aussie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh gister een mailtje van dinnetje + vriend gehad die al 2 weken in Aussie rond toeren.![]()
Ze hadden wel veel regen geloof ik, maar ze hebben het heel tof. Zo leuk, ze zijn nog 4 weken weg!
(en gaan nog op bezoek bij die ex van me van net![]()
)
Klinkt eng!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:57 schreef Sarabi het volgende:
Zometeen maar eens het verband bij mijn eigenwijze vader verschonen....
Zondag een heel stuk huid afgeschaaft/gesneden met een reclamebord, bij de 1e hulp laten verbinden maar hij wou gisteren niet weer terug om het door de HA te laten verschonen
Ja hij heeft het veel te druk en dan ga je niet meer opletten en gebeuren dit soort ongelukjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Klinkt eng!Nou, ook maar beterschap voor de pipa dan.
Hrmpf... gelijk acquisitie gesprek! Kennelijk wordt markplaats nu getrolled door bedrijven. "Ja, Mw. ik heb gezien dat u net een markplaatsadvertentie heeft geplaats, mag ik u vragen waarom u niet gebruik maakt van google Adwords".quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:52 schreef kahlie het volgende:
[..]
Mag ik komen proeven morgen?Ik heb net de promotie afgerond dus nu ga ik lekker lunchen!
En dan zou je denken dat ze daar van leren hè?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hij heeft het veel te druk en dan ga je niet meer opletten en gebeuren dit soort ongelukjes
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:06 schreef Duderella het volgende:
Kom op Lie, je kan het, een beetje uit je nek lullen!
Beter kun je een tentamen niet op je latere praktijksituatie laten aansluitenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:05 schreef LieLie het volgende:
Nou, misschien lul ik me er ook nog wel uit bij dit tentamen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Beter kun je een tentamen niet op je latere praktijksituatie laten aansluiten
Die hoop heb ik al lang opgegevenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
En dan zou je denken dat ze daar van leren hè?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Beter kun je een tentamen niet op je latere praktijksituatie laten aansluiten
Studeer ze, Liequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:22 schreef LieLie het volgende:
Zo, even een broodje eten en dan maar naar Grunn.
Van 16.00 tot 18.00, dat is toch geen tijd?
lekker!! en lekker!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:04 schreef Aphrodyte het volgende:
Zo maar eens boodschapjes doen, ik ga straks lekker aan de Indonesische gerechtenEn ik krijg vandaag weer fysiomassage
Succes met tentamen Liequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar, ik moet nu het tentamen maken hoor, voor het echte studeren is het te laat
Aussiequote:Op dinsdag 16 november 2010 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh gister een mailtje van dinnetje + vriend gehad die al 2 weken in Aussie rond toeren.![]()
Ze hadden wel veel regen geloof ik, maar ze hebben het heel tof. Zo leuk, ze zijn nog 4 weken weg!
(en gaan nog op bezoek bij die ex van me van net![]()
)
Ik ga een spiegel vragen zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:18 schreef Duderella het volgende:
Lijkt mij ook zo enig. Zo pittig groen glanzend kopske wat dan zo tussen je benen uit koekeloert!
Dat was toch de mooiste scène uit V, vroeger.
We hebben er gister ook 3 gekeken, dat had misschien beter andersom gekundquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Succes met tentamen LieBedenk....daarna kun je West Wing kijken
Oeh, lekker meekijken hoe het schubbig kaalkopje zich aan je schede ontworstelt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aussie![]()
Sun, ik hoop dat het beter zal gaan met je
En nog ff dit, want het ei (sorry voor het ei) zat op mijn beeldscherm, aangezien ik over een uur voor een uitstrijkje moet
![]()
[..]
Ik ga een spiegel vragen zo
stelletje engerikken zijn julliequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aussie![]()
Sun, ik hoop dat het beter zal gaan met je
En nog ff dit, want het ei (sorry voor het ei) zat op mijn beeldscherm, aangezien ik over een uur voor een uitstrijkje moet
![]()
[..]
Ik ga een spiegel vragen zo
Nee, niet weer, dat moest nog steedsquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:32 schreef FutureFairytale het volgende:
stelletje engerikken zijn jullie
en weer een uitstrijkje Bluezz?
Welke stof?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker!! en lekker!
ik heb nu overal spierpijn en dat zegt niet veel goeds. collega lachte me net uit en zei eerlijk dat ik er niet zo best uitzag. ik ga een burka dragen denk ik
Ik draai er echt mijn hand niet voor om.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, niet weer, dat moest nog steeds* DE menselijke uitstelmodus heb ik uitgevonden he
Heb alleen de tietenbus gedaan.
Dan in december de tandarts en dan ben ik voorlopig wel weer klaar met het gesleutel aan mezelf.
Ik haat het allemaal zo erg
Een lekkere stoofpot?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil vanavond comfortfood maken voor golfer, hij leest nu toch niet mee
Wat zal ik maken? Viskoekjes?
Dat ligt er maar net aan welk voer hem comfort geeft natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:36 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:36 schreef Duderella het volgende:
![]()
Ik draai er echt mijn hand niet voor om.
De laatste keer liep de doktersassistente wat te prutsen en ze zegt: sorry hoor. Ik: "Oh het maakt me niks uit hoor, ik lig hier hartstikke prima." Zegt ze: "Oh nou, ik ga liever naar de kapper moet ik zeggen."
Kan geen toko meer zienquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
Een lekkere stoofpot?Of zijn favo toko-maaltijd?
stoofpotjequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Kreeft, langoustines, mosselen, coquilles, wilde zalmquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:38 schreef Duderella het volgende:
Dat ligt er maar net aan welk voer hem comfort geeft natuurlijk!
Schop hem neer, de a-collegiale hufterquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:49 schreef TAV74 het volgende:
Schop hem neer, de a-collegiale hufter
Van Beth Hart?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Wat een zielige tekst dat ' I leave the light on '
(zit het nu te leren voor koor)
Vind je het gek dat iedereen het zegt? Je hoort het overal op de radio.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:55 schreef Memento-Mori het volgende:
nehheeee iedereen zegt het steeds maar pakketpost gaat gewoon door hoor
Je zei ook dat het de post was, niet dat het om een pakketje gingquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ja maar is alleen ed brievenbuspost. pakketjesmeneer kwam net gewoon mn md setje brengenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vind je het gek dat iedereen het zegt? Je hoort het overal op de radio.
Jaquote:
Ja, dat is inderdaad autobiografisch.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja
Het zal wel autobio zijn ook omdat we dit blok alleen maar singer/songwriters doen.
17, and I'm all messed up inside
I cut myself, just to feel alive
And I leave the light on
And I leave the light on
21 on the run, on the run, on the run
From myself, from myself and everyone
I leave the light on
I better leave the light on
'Cause I wanna love
And I wanna live
I don't know much about it
And I never did
I don't know what to do
Can the damage be undone?
I swore to God that I'd never be
What I've become
Nieuw MD materiaal?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Visstoofpotjequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kreeft, langoustines, mosselen, coquilles, wilde zalm
Woestijnplantenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:29 schreef Duderella het volgende:
Is het niet te koud voor plantjes sun? Wat heb je gekocht dan?
goed dat je gaat. moet nog afspraak maken voor de tandarts en gewoon geen zin terwijl het ws zo over is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, niet weer, dat moest nog steeds* DE menselijke uitstelmodus heb ik uitgevonden he
Heb alleen de tietenbus gedaan.
Dan in december de tandarts en dan ben ik voorlopig wel weer klaar met het gesleutel aan mezelf.
Ik haat het allemaal zo erg
Oh binnen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Woestijnplantendan kan ik tenminste vergeten ze water te geven
![]()
De vensterbank is aan een grondige renovatie toe, vandaar
ze zijn allemaal niet hetzelfde hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:32 schreef FutureFairytale het volgende:
over die MD setjes; vind ze allemaal hetzelfde1 setje is dan wel genoeg. voor die prijs zou ik er geen 25 willen hebben net als jij koopt MeMo
Ja.. vind wat groen in huis heel prettig, maar het moeten niet te moeilijke planten zijn.. dat gaat hier faliekant misquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh binnen?
Ik ben net bezig om alle potplanten van buiten naar binnen te halen. Die overwinteren op de logeerkamer. Ze zijn te mooi om dood te laten vriezen, maar man, wat heb ik een hekel aan planten in huis.Ik zou willen dat er een soort planten-overwinter-service was die de boel kwam ophalen en het dan in maart weer langsbracht.
ze lijken wel erg op elkaar. alle beha's hebben maar 1 kleur (per bh) en allemaal een rand.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze zijn allemaal niet hetzelfde hoorbij lange na niet.
ja maar goed niet merken zitten met grote boobies gewoon nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze lijken wel erg op elkaar. alle beha's hebben maar 1 kleur (per bh) en allemaal een rand.
maar ben sowieso niet van het merken kopen. ik koop geen bepaald merk omdat ik dat het leukst vind. ik vind van ieder 'merk' wel iets leuk en dingen niet. ik kijk eigenlijk nooit naar merken. ben ook geen stadskakker
Haha, maar no way dat je zoveel BH's nodig hebt als dat jij bezitquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar goed niet merken zitten met grote boobies gewoon nieten ik walg verder echt van kant, bloemetjes en strikjes e.d.
truequote:Op dinsdag 16 november 2010 13:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, maar no way dat je zoveel BH's nodig hebt als dat jij bezit
ah ja ik heb geen (grote) boobiesquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar goed niet merken zitten met grote boobies gewoon nieten ik walg verder echt van kant, bloemetjes en strikjes e.d.
of eten hamburgersquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
truemaar ik word er gewoon blij van en kan t me veroorloven dus why not, anderen zuipen t op in de kroeg
Tsja, ik hoef geen BH's te kopen, dus dan m'n geld maar uitgeven aan bierquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
truemaar ik word er gewoon blij van en kan t me veroorloven dus why not, anderen zuipen t op in de kroeg
eigenlijk beter....quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of boeken vakanties rond de kerst
heb jij geen beha nodig dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tsja, ik hoef geen BH's te kopen, dus dan m'n geld maar uitgeven aan bier
Dat bestaat hoor !quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh binnen?
Ik ben net bezig om alle potplanten van buiten naar binnen te halen. Die overwinteren op de logeerkamer. Ze zijn te mooi om dood te laten vriezen, maar man, wat heb ik een hekel aan planten in huis.Ik zou willen dat er een soort planten-overwinter-service was die de boel kwam ophalen en het dan in maart weer langsbracht.
Ieder zo zijn hobbiesquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, maar no way dat je zoveel BH's nodig hebt als dat jij bezit
Groot gelijk, Memoquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat ga je dan voor leuks doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
Net 16 incidenten weggewerkt. Vond dat ik wel wat leuks mocht doen danLeuk...dat thuiswerken
Zie je mij werken hierquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat ga je dan voor leuks doen?
Kookboeken, daar hou ik ook vanquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ieder zo zijn hobbiesKookboeken, BH's... what's the difference
Beiden best leuk om naar en in te kijken
I knowquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kookboeken, daar hou ik ook van
quote:If you know the enemy and know yourself, you need not fear the result of a hundred battles. If you know yourself but not the enemy, for every victory gained you will also suffer a defeat. If you know neither the enemy nor yourself, you will succumb in every battle.
een duidelijke QFTquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ieder zo zijn hobbiesKookboeken, BH's... what's the difference
Beiden best leuk om naar en in te kijken
Ja. Leek mij ook jaquote:
Je gaat ook van allebei kwijlen.quote:
Lekker lijkt mequote:
Je moet af en toe die plassen hier zien johquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je gaat ook van allebei kwijlen.
ik hou van kookrecepten op internetquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kookboeken, daar hou ik ook van
AnneX, nice
En FFT, doe dan wat leuks met je vakantiedagen mens. Je kunt wel wat verlof gebruiken volgens mij!
lolquote:Sabaton Union (Slopes of St.Benedict) 9 minutes ago
Sabaton Panzerkampf 15 minutes ago
Sabaton Talvisota 18 minutes ago
Sabaton Cliffs of Gallipoli 24 minutes ago
Sabaton The Nature of Warfare 25 minutes ago
Sabaton Unbreakable 31 minutes ago
Sabaton 40:1 36 minutes ago
Sabaton The Art of War 41 minutes ago
Sabaton Ghost Division 45 minutes ago
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Boy, wat zul jij een wild sexleven hebben dan![]()
ontembaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja hoor eens, jouw baas kan niet eisen dat je dan maar je vakantiedagen opgeeft! Al is het misschien wat lastig plannen lastminute. Maar je hebt gewoon recht op je dagen. Bedenk dan wat leuks en ga er even uit. Gewoon, een paar dagen Londen of Parijs ofzo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hou van kookrecepten op internetmaar ook tijdschriften
en ja wil wel maar kan iedere keer maar een ochtendje opnemen. vorige week 2,5 uur vrij voor kraamvisite. morgen een ochtend vanwege vannacht HP premiere en 25 nov een ochtend vanwege Party Awards in Sint Michielsgestel (Brabant) op 24 nov 's nachts. meer lukt niet want niemand heeft mijn werkzaamheden en 1 collega werkt vanuit Duitsland en de ander heeft kinderen dus kan ook niet invallen.
hij eist niet. ik voel me zelf schuldig. neem wat ik overhou mee naar volgend jaar en dan zien we wel weer. oja, ik neem 30 dec ook een dag vrij omdat het kan hahaquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja hoor eens, jouw baas kan niet eisen dat je dan maar je vakantiedagen opgeeft! Al is het misschien wat lastig plannen lastminute. Maar je hebt gewoon recht op je dagen. Bedenk dan wat leuks en ga er even uit. Gewoon, een paar dagen Londen of Parijs ofzo.
Iets lichts. Ik voel me niet helemaal tof en ik heb gister teveel zware zooi gegeten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:19 schreef Loodje het volgende:
Waar we het over BH's, kookrecepten hebben en Vrije uren:) Hier achter de comp om te fixen. Wat wordt er vanavond allemaal gekookt?
Da's best dom, vind ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef FutureFairytale het volgende:
hij eist niet. ik voel me zelf schuldig. neem wat ik overhou mee naar volgend jaar en dan zien we wel weer. oja, ik neem 30 dec ook een dag vrij omdat het kan haha
Dus? Daar hebben meer mensen last vanquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
CF; Rijst is nog maagd hoor
hoe weet jij dat zo goed?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van hoor, dat Rijst maagd isquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus? Daar hebben meer mensen last van
haha nee meer verantwoordelijkheidsgevoelquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's best dom, vind ikga je het volgend jaar wel opnemen dan? een wereldreis maken?
't Is niet alsof je werk je grootste passie is ofzo
Gelukkig maar..ik zou me bijna zorgen gaan maken om jequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van hoor, dat Rijst maagd is
Misplaatst verantwoordelijkheidsgevoel, als je het mij vraagt. Mensen hebben gewoon af en toe wat afstand nodig van hun werk en jij neemt dat niet. Je baas kan heus wel wat regelen. Als jij morgen je been breekt, regelt hij ook wat, nietwaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
haha nee meer verantwoordelijkheidsgevoel
passie oneeeee!! wereldreis klinkt goed maar ik heb niet zoveel geld als MoBlo
Indonesische collega is vandaag terug van 3,5 week vakantie in Indonesië en heeft iets van deegsnacks, spekkoek en soort langwerpig cassave meegenomen voor ons
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan hebben we 2 maagden hier in de SCquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus? Daar hebben meer mensen last van
dat gaat je nog tegenvallenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misplaatst verantwoordelijkheidsgevoel, als je het mij vraagt. Mensen hebben gewoon af en toe wat afstand nodig van hun werk en jij neemt dat niet. Je baas kan heus wel wat regelen. Als jij morgen je been breekt, regelt hij ook wat, nietwaar
Oh? Wie nog meer?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan hebben we 2 maagden hier in de SC
Dat is mijn standaard versiertrucquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef LieLie het volgende:
Best goed geleerd in de busnu in de laatste bus en kan op school nog een uurtje lezen.
had t ff gezegd, ik had em niet doorquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat is mijn standaard versiertruc
Ik vond het zo cru om te zeggen 'als je je nek breekt'quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:
dat gaat je nog tegenvallendan werk ik vanaf huis. als ik ziek ben werk ik ook vanaf huis
was wel uitzondering hoor. we hadden een audit. als hij het niet had gevonden hadden we misschien een groter probleem en daar ben ik ook niet meegeholpen. hij vraagt ook niet of ik wat wil doen maar hij was wat kwijt. dan mag je best bellen. als ik mn nek breek hmm... of als er brand isquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond het zo cru om te zeggen 'als je je nek breekt'
Anyway: het is een wisselwerking natuurlijk: hij moet jou niet bellen tijdens je vakantie, maar hij doet het omdat hij weet dat je toch je foon opneemt. Wat je echt niet zou moeten doen trouwens
Jij en Rijst?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan hebben we 2 maagden hier in de SC
Ik heb er nog maar 1tje binnen staanquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:33 schreef Duderella het volgende:
Oh binnen?
Zeg het maar hardop hoor, doe ik ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:00 schreef AnneX het volgende:
Aan CF ook even een schouderklop voor haar klus van gisteravond en 14 uur werken !
doe/kan ik niet meer .
hij wordt verwend!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar 1tje binnen staanEr staat altijd een mandje met een versch plantje buiten op t balkontafeltje en de oleander halen we ook een dezer dagen binnen, maar die kan dan net om het hoekkie in de tuinkamer staan.
Heb bouillabaisse, viskoekjes en een paar stukken kibbeling van kabeljauwstukken gekocht bij de visjuwelierEn een salade... kan golfer kiezen straks
jee Bluezz echt?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg het maar hardop hoor, doe ik ook.
Ik werk de maandag... dat gaat prima met rust na het eten, dan 2 dagen vrij en dan de donderdag en vrijdag... ik merk dat 2 dagen achter elkaar werken/reizen/het lopen de limit zijn qua lijf, vrijdagavond en zaterdag als ik mijn bed uitkom heb ik overal pijn maar ik blijf het toch zo lang mogelijk doen.
Schaam je er niet voor, doe ik ook niet!!
Zal zo ff een voor en na foto postenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:12 schreef Bluezz het volgende:
@ Sun, goed bezighet was idd wel wat nodig om eens ff lucht in je binnenplantage te brengen
![]()
Maak je straks een picaatje? Straks met de nieuwe bank is het alsof je een hele nieuwe huiskamer hebt! Ik hou van soms ff lekker ruimen en anders zetten en dingen weggooien
Kaal is goed, less is morequote:Op dinsdag 16 november 2010 15:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zal zo ff een voor en na foto posten![]()
Het ziet er weer een stuk gezelliger uit! Al is het nu in de hoeken naast de tv wat kaal. Heb de planten daar vast weg gedaan c.q. verplaatst omdat we dit weekend vast de boel gaan verplaatsen. Maar de vensterbank is weer gezellig zo.
Maar eerst ff boodschappen doen (vind dat ik pasta carbonara heb verdient, met salade), medicijntjes halen en iets lekkers voor Sam (apotheek is tegen over de dierenwinkel
)
![]()
Oh en ik heb een groot nadeel aan steenstrips ontdektheb net verdorie de muur staan stofzuigen!
ik bedoel duurt het lang als je je bed uit komt? en ik verdien ook wel lekker eten vind ik hehequote:Op dinsdag 16 november 2010 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heeft ie nodig/verdiend
[..]
Al een jaar of 13?
Ja, moest maar eens zo'n ding halenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kaal is goed, less is more![]()
Streenstrips, ja daar kan je ook je ragebol of hoe heet zo'n ding op loslaten
Uit bed komen op een bepaalde manier, dan een soort half krom lopen naar de douche en dan langzaam rechtop komen en voorzichtig aankleden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:28 schreef FutureFairytale het volgende:
ik bedoel duurt het lang als je je bed uit komt? en ik verdien ook wel lekker eten vind ik hehe
Nou, ik wil me een boel noemen maar maagd...quote:
Klinkt goed als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:35 schreef Sunnythesun het volgende:
carbonara al funghi wordt het denk ik.. lekker herfstig
Dat dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt goed als je het mij vraagt
Ik heb op het moment zelfs geen zin om te eten dus dat is helemaal makkelijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dusIk denk dat het hier een lekkere kant-en-klare maaltijdsalade wordt. FF geen zin in de keuken eigenlijk.
Gaat niet goed met jou dan hequote:Op dinsdag 16 november 2010 15:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb op het moment zelfs geen zin om te eten dus dat is helemaal makkelijk
Het gaat alweer beter, kreeg net een mailtje dat ze mijn jurkje + petticoat al op de post hebben gedaanquote:
Ik denk dan aan een of ander prutje dat je op je gezicht smeert, maar dat bedoel je vast nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:50 schreef Sarabi het volgende:
Het gaat alweer beter, kreeg net een mailtje dat ze mijn jurkje + petticoat al op de post hebben gedaan
En heb besloten morgen met mijn stagemeisje zelf gezichtmaskers te gaan maken, hopelijk vind ze dat wel leuk
Lekker heet eten vanavondquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:51 schreef rijsttafel het volgende:
Hier zit er ook een flink te snotteren en te niezen. Maar dat bederft m'n eetlust gelukkig (nog) niet
vanochtend niet, ik mocht krabben!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:30 schreef Bluezz het volgende:
Tis prachtig herftsweer hierZonnig
![]()
Alleen heb ik al een paar uur een heel bang poesje als zwaan kleef aan, met een hele bang blik : de gemeente-hoveniers zijn hier altijd al heel aktief in het dorp, maar nu zijn ze rondom de huizen met bladblazers aan de gang en dat is engggggggggg
Ook fijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dan aan een of ander prutje dat je op je gezicht smeert, maar dat bedoel je vast niet
Ik heb trouwens nog een rode-wijnmasker liggen, uit Korea. Straks eens proberen, misschien
Dat bedoel ik welquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dan aan een of ander prutje dat je op je gezicht smeert, maar dat bedoel je vast niet
Ik heb trouwens nog een rode-wijnmasker liggen, uit Korea. Straks eens proberen, misschien
Mischien wel, jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker heet eten vanavondGoed om je holtes vrij te maken!
Citroen lijkt me wel heftigquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:54 schreef Sarabi het volgende:
Dat bedoel ik wellekker bananen prakken, honing, citroen, yoghurt etc
is zo ja, ik moet het ff los zien te laten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:30 schreef DarkElf het volgende:
FF vrije dagen zijn er om op te nemen en van te genieten, de boel stort echt niet in zonder jou. Mijn vader was ook iemand die zulke dingen wel eens dacht, en het ziekenhuis staat er al 18 jaar zonder hem.
Je mag mee-eten, ik maak sambal goreng boontjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Het boek is wel een succes?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
Fotoclub vs lekker wandelen en vroeg naar bed vanavondDenk dat het wandelen en vroeg naar bed met boek wordt
Jaquote:
Hier schijnt de zon al de hele dagquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:59 schreef DarkElf het volgende:
is het bij jullie ook zo mistig CF?
Sprak de mr toestraks en in Amsterdam (net als in Bloemendaal blijkbaar) is het idd prima weerWat een verschil!
Nicequote:Op dinsdag 16 november 2010 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDat ga ik lekker in bed lezen vanavond
Ja, nu je het zegt! Ik had eigenlijk nog helemaal niet naar buiten gekekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:59 schreef DarkElf het volgende:
Sprak de mr toestraks en in Amsterdam (net als in Bloemendaal blijkbaar) is het idd prima weerWat een verschil!
Ow, dat zal de keel wel goed uitroken, jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:55 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Je mag mee-eten, ik maak sambal goreng boontjes
Ik ben wel geen CF maar hier is het echt heel heel mistig en wordt ook alleen maar meerquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:59 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
@Rijsttafel:Geen woorden voor, wel een smiley:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt! Ik had eigenlijk nog helemaal niet naar buiten gekeken
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:01 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ow, dat zal de keel wel goed uitroken, jaMaar ik hou wel van heet eten.
![]()
Andere keer ook goed?Heb vandaag keine zeit.
ah nog een mistig tiepje dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben wel geen CF maar hier is het echt heel heel mistig en wordt ook alleen maar meer
Hou ik je aan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:02 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Natuurlijk!Mensen mogen hier altijd mee eten, ik maak altijd teveel voor mezelf alleen
Wat leuk DE! Wanneer?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hoop dat het vrijdag beter weer is, we gaan naar Rochefort en blijven slapen ergens in Namur, heb een hotelletje geboekt
mmm nog lekkerder!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:35 schreef Sunnythesun het volgende:
carbonara al funghi wordt het denk ik.. lekker herfstig
alles kanquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik wil me een boel noemen maar maagd...Ik heb een relatie van 9,5 jaar achter de rug. Wat denk je zelf
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb op het moment zelfs geen zin om te eten dus dat is helemaal makkelijk
ik heb ook onwijs trek. ff kijken wat ik voor lekkers in mn la hebquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:51 schreef rijsttafel het volgende:
Hier zit er ook een flink te snotteren en te niezen. Maar dat bederft m'n eetlust gelukkig (nog) niet
Ja, ik zou graag buren hebben die graag mee etenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hou ik je aan.
Doe mij jou als buurvrouw!Lekker handig
Oh wat goed! Wat gaan jullie allemaal doen? En hoe lang?quote:
ik zou zeggen; sla de eerste helft van het boek over. daarna wordt het leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nice
Mijn boek is gelukkig bijna uit want die is toch niet zo geweldig, alleen wat ga ik daarna lezen.....
Misschien de laatste Harry Potter voordat ik nog naar de film ga
Natuurlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Aphro: ik wil ook mee-eten! samen met jou en Rijst! magda?
Echt? Ik vond de laatste juist een van de betere HP boekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou zeggen; sla de eerste helft van het boek over. daarna wordt het leuk
joehoe!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:06 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
NatuurlijkHoe meer zielen hoe meer vreugd
Alleen dan wel een andere keer, want Rijst kon niet vandaag. Maar leuk idee
Hee, leuk! Gaan jullie een beetje wandelen en ergens leuk eten ofzo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hoop dat het vrijdag beter weer is, we gaan naar Rochefort en blijven slapen ergens in Namur, heb een hotelletje geboekt
ja maar dat hele stuk in die tent is zooo saaiquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:06 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Echt? Ik vond de laatste juist een van de betere HP boeken
Nou, als ik je kookblog moet geloven zou ik als buurman af en toe wel eens langskomen rond het avonduurquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:03 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja, ik zou graag buren hebben die graag mee etenHelaas heb ik een stel Marokkanen die niks anders lusten dan wat hun moeder schaft
quote:
Lijkt me leuk om je eens in t echt te zienquote:
Ik heb het al 2 keer gelezen maar kan het me helemaal niet herinnerenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou zeggen; sla de eerste helft van het boek over. daarna wordt het leuk
Die is wel echt hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:07 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nou, als ik je kookblog moet geloven zou ik als buurman af en toe wel eens langskomen rond het avonduurIk kom wel een keer die hete bonen eten!
nee hoor graag wanneer je kunt Rijst!quote:
dankje, ook zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:08 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om je eens in t echt te zienDus als het moment daar is ben je welkom
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa woooeeieiiiiquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb het al 2 keer gelezen maar kan het me helemaal niet herinneren
Jij gaat vanavond/vannacht naar de film he?
Niets bijzonders, gewoon even een dagje samen weg. Als t goed weer is wandelen in de Ardennen, lunchen in Rochefort bijv, en daarna naar Namen waar we dus slapen. De dag erna lekker uitslapen, en zoetjes aan weer naar huis. Gewoon even weg , is wel prettig op dit moment, even ontspanning zoeken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:04 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Oh wat goed! Wat gaan jullie allemaal doen? En hoe lang?
Ik vergeet niks, maar jullie moeten wel allebei kunnen natuurlijkquote:
wat goed zeg dat jullie allemaal van die leuke dingetjes plannenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Niets bijzonders, gewoon even een dagje samen weg. Als t goed weer is wandelen in de Ardennen, lunchen in Rochefort bijv, en daarna naar Namen waar we dus slapen. De dag erna lekker uitslapen, en zoetjes aan weer naar huis. Gewoon even weg , is wel prettig op dit moment, even ontspanning zoeken.
Leuk joh!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Niets bijzonders, gewoon even een dagje samen weg. Als t goed weer is wandelen in de Ardennen, lunchen in Rochefort bijv, en daarna naar Namen waar we dus slapen. De dag erna lekker uitslapen, en zoetjes aan weer naar huis. Gewoon even weg , is wel prettig op dit moment, even ontspanning zoeken.
Ja t is hier ook lastig, reed net naar t dorp toen de scholen uitgingen maar t was erg moeilijk te zien allemaal.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:09 schreef Vork het volgende:
Hier in Arnhem ook dichte mist. Vanochtend kon ik amper het verkeer zien aankomen toen ik de straat over wilde steken. Verder ging het van weer helder tot wederom een dik pak wit zichtbederf in de loop van de middag.
Zoetjes aanquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tof! Ik ben een bijna-altijd-vegetariërquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:09 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Die is wel echt hoor![]()
En zover ik weet word mn kookkunst inderdaad wel gewaardeerd door mensen; ik mag zelfs recepten gaan publiceren op www.vegatopia.com ! Ben dan wel geen vega, maar is een leuk opstapjeDank zij twitter! lol
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee hoor graag wanneer je kunt Rijst!
Deze week zit ik eigenlijk helemaal vol, maar volgende week ergens moet wel lukken wat mij betreft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik vergeet niks, maar jullie moeten wel allebei kunnen natuurlijk
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:01 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Geen woorden voor, wel een smiley:
Slayerquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Hij is nu klaar. Eens bedenken welke artiest ik nu ga marathonnen
Ja dat was echt leuk, dat voelt wel als erkenning van mijn werkquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tof! Ik ben een bijna-altijd-vegetariërZal de site in de gaten houden
![]()
En vanavond hier ook weer eens een receptje posten van iets van mij (als ik m'n camera kan vinden)
Ik kan dan ook wel hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Deze week zit ik eigenlijk helemaal vol, maar volgende week ergens moet wel lukken wat mij betreft.
Dat is ook wel iets om trots op te zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:29 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja dat was echt leuk, dat voelt wel als erkenning van mijn werkNu nog een leuk pakkend artikel schrijven bij het recept dat ik al heb klaarliggen... Dat is nog best lastig
Je meent het?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:31 schreef borisz het volgende:
We hebben een volgende PVV'er
[ afbeelding ]
James Sharpe. Pleegde fraude met een bedrijf van hem in Hongarije.
Leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tsja, wat zou je over een recept moeten zeggen.. In kookboeken staan ook altijd van die loze termen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:29 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja dat was echt leuk, dat voelt wel als erkenning van mijn werkNu nog een leuk pakkend artikel schrijven bij het recept dat ik al heb klaarliggen... Dat is nog best lastig
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook wel iets om trots op te zijn
Ja maar zij werken altijd met columns bij het recept, dat is meer mn probleem. Ik moet een verhaaltje verzinnen over de oorsprong van t receptquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tsja, wat zou je over een recept moeten zeggen.. In kookboeken staan ook altijd van die loze termen.![]()
"geweldig na een lange werkdag" - dan zijn de meeste dingen wel goed te nassen
"maak dit voor een speciale gelegenheid" - why?
"je kunt het ook met andere ingrediënten maken" - joh![]()
"een geliefd recept" - eerst maar eens proeven
Gastschrijver vind ik nog steeds stoer hoor en je moet zeker opnieuw solliciteren mochten ze ooit weer op zoek zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:33 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Maar ja, ik ben gast schrijver, geen redacteur want ik was zo stom om vissaus in het recept te verwerken dat ik in eerste instantie naar hun stuurde
Gelukkig vonden ze dat ik verder zo veel talent had dat ik mag schrijven als ik iets voor ze heb
En ik mag opnieuw solliciteren als er weer plek is op de redactie
Ik lust vrijwel alles. Verras ons maar wat mij betreft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:31 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik kan dan ook wel hoorIk weet alleen niet hoe het met FF zit? En willen jullie dan Indisch eten of mag t ook wat anders zijn?
volgende week weet ik begin volgende week of ik moet werken. maar bv donderdagavond lukt altijd wel, en vrijdagavond meestal ook. en Indisch hoeft van mij niet perse. desnoods gaan we pizza's en B&J afhalen hahaquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:31 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik kan dan ook wel hoorIk weet alleen niet hoe het met FF zit? En willen jullie dan Indisch eten of mag t ook wat anders zijn?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
desnoods gaan we pizza's en B&J afhalen haha
Dat wordt dus een heel lang verhaal vol met loos geblaatquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:34 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja maar zij werken altijd met columns bij het recept, dat is meer mn probleem. Ik moet een verhaaltje verzinnen over de oorsprong van t recept
Nou ik kook wel een eigen recept natuurlijk, maar omdat ik vandaag Indisch maak is dat niet direct waar ik voor de volgende keer aan denk. Maar kom maar langs! De enige dag dat ik niet kan is volgende week vrijdagavondquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgende week weet ik begin volgende week of ik moet werken. maar bv donderdagavond lukt altijd wel, en vrijdagavond meestal ook. en Indisch hoeft van mij niet perse. desnoods gaan we pizza's en B&J afhalen haha
Ga ik ook doen, ik heb op mn twitter ook al vrij bekende volgers, ik ben echt aan t netwerken. Ik hoop dat mijn naam bekend kan worden en dat ik op die manier in het culi-wereldje kan rollen. Dat ik dit voor elkaar heb geeft me hoopquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gastschrijver vind ik nog steeds stoer hoor en je moet zeker opnieuw solliciteren mochten ze ooit weer op zoek zijn
Dan kan ik ook niet, maar dan houden we het voorlopig ff op donderdag, oké? Tot FF meer weet. Owja, dit geldt voor als je niet in Maastricht of Groningen ofzoiets woontquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:36 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Nou ik kook wel een eigen recept natuurlijk, maar omdat ik vandaag Indisch maak is dat niet direct waar ik voor de volgende keer aan denk. Maar kom maar langs! De enige dag dat ik niet kan is volgende week vrijdagavond
Aphro pssst; spareribs, dat vind ie leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:35 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik lust vrijwel alles. Verras ons maar wat mij betreft.
T is een vrijwillig baantje hoor, maar als ik m krijg ben ik echt heel blij. Want dan begin ik écht naamsbekendheid te krijgen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
dat lijkt me een heel tof bijbaantje Aphro!
Heb je iets tegen Maastricht of Groningen he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dan kan ik ook niet, maar dan houden we het voorlopig ff op donderdag, oké? Tot FF meer weet. Owja, dit geldt voor als je niet in Maastricht of Groningen ofzoiets woont
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aphro pssst; spareribs, dat vind ie leuk
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:31 schreef borisz het volgende:
We hebben een volgende PVV'er
[ afbeelding ]
James Sharpe. Pleegde fraude met een bedrijf van hem in Hongarije.
Ik woon in Amersfoort. Goed te bereiken hoor, station is hier niet al te ver vandaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dan kan ik ook niet, maar dan houden we het voorlopig ff op donderdag, oké? Tot FF meer weet. Owja, dit geldt voor als je niet in Maastricht of Groningen ofzoiets woont
Heb ik nietquote:
hahahquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je iets tegen Maastricht of Groningen he?
Helaas, lust ik nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aphro pssst; spareribs, dat vind ie leuk
Primaquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik woon in Amersfoort. Goed te bereiken hoor, station is hier niet al te ver vandaan.
Ja is goed, leuk! Ik schrijf het alvast in mijn agenda. Kan jij dan ook FF?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Prima![]()
Nou dan zien we de rest tegen die tijd wel!
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ik nietSarah McLachlan is de uitverkorene
Al wat van G. gehoord? En je moedertjequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
@ Elf, wat lekker joh en good for you both![]()
Net m'n oude 90 jarige moedertje weer ff gesproken... stemmetje wordt ook steeds dunner, maar ze is nog zo helder
1 nummer?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Hier nu een Groove ArmadamarathonHoelang zou ik het volhouden?
volgens mij kan ik vlg week donderdag!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
moet je dat ook niet eten. is niet bedoeld voor menselijke consumptiequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef rijsttafel het volgende:
Stukje rode kool in m'n keel vast
Nice
ik hoop voor jequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
T is een vrijwillig baantje hoor, maar als ik m krijg ben ik echt heel blij. Want dan begin ik écht naamsbekendheid te krijgen.
he jammerquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Lust 't wel hoor, daar niet van
oh das wel te doen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik woon in Amersfoort. Goed te bereiken hoor, station is hier niet al te ver vandaan.
donderdag it is! of bedoelen jullie a.s.?quote:
Nee volgende week zei Rijst. Leuk dat je ook kan!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij kan ik vlg week donderdag!
[..]
moet je dat ook niet eten. is niet bedoeld voor menselijke consumptie![]()
![]()
[..]
ik hoop voor je
[..]
he jammer![]()
[..]
oh das wel te doen!
[..]
donderdag it is! of bedoelen jullie a.s.?
Ja, g belde op de weg terug. De nieuwzeelander is geinteresseerd in huren & kopen. Morgen overleg met makelaar over contracten voor eerst een half jaar huur. Hij gaat over 2 wkn. terug naar NZ en dan daarna dus huren en na een half jaar of zo kopen. De verkoopprijs is nog wel een dingetje, hij zit te laag... maar hopelijk komt het allemaal goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
Al wat van G. gehoord? En je moedertje![]()
Heeeee....dat klinkt veelbelovendquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, g belde op de weg terug. De nieuwzeelander is geinteresseerd in huren & koper. Morgen overleg met makelaar over contracten voor eerst een half jaar huur. Hij gaat over 2 wkn. terug naar NZ en dan daarna dus huren en na een half jaar of zo kopen. De verkoopprijs is nog wel een dingetje, hij zit te laag... maar hopelijk komt het allemaal goed
Post straks wel ff een lekker rodekoolreceptje hierquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij kan ik vlg week donderdag!
[..]
moet je dat ook niet eten. is niet bedoeld voor menselijke consumptie![]()
![]()
[..]
ik hoop voor je
[..]
he jammer![]()
[..]
oh das wel te doen!
[..]
donderdag it is! of bedoelen jullie a.s.?
Jups, het zou echt heel fijn zijn, af van de zorg (van het zelf de hypotheek moeten ophoesten met zijn 3tjes over niet al te lange tijd/woning helemaal leeghalen... hoeft ook niet want hij wil alles gewoon hebben wat erin staat scheelt hem weer spullen uit NZ over laten komen)quote:
Nog makkelijkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jups, het zou echt heel fijn zijn, af van de zorg (van het zelf de hypotheek moeten ophoesten met zijn 3tjes over niet al te lange tijd/woning helemaal leeghalen... hoeft ook niet want hij wil alles gewoon hebben wat erin staat scheelt hem weer spullen uit NZ over laten komen)
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jups, het zou echt heel fijn zijn, af van de zorg (van het zelf de hypotheek moeten ophoesten met zijn 3tjes over niet al te lange tijd/woning helemaal leeghalen... hoeft ook niet want hij wil alles gewoon hebben wat erin staat scheelt hem weer spullen uit NZ over laten komen)
Hij heeft/had een aantal mooie domeinnamenquote:
Geweldigquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij heeft/had een aantal mooie domeinnamen
De zien op http://www.geenstijl.nl/archives/images/fap1alles.html.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:45 schreef Aphrodyte het volgende:
Kunnen jullie ook zien dat ik in t echt heul zo raar niet ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |