Beterschap Sarabiquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:32 schreef Sarabi het volgende:
Bedankt allemaal voor de beterschapswensen
Relatietechnisch is het wellicht handiger de eerlijkheid een beetje beter te doserenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hey! Ik ging eerlijk zijn, weet je nog?![]()
![]()
Zwaar overschat, dat eerlijkheids-gedoe in relaties!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Relatietechnisch is het wellicht handiger de eerlijkheid een beetje beter te doseren
ja schat..quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Relatietechnisch is het wellicht handiger de eerlijkheid een beetje beter te doseren
Inderdaad, mensen willen de waarheid vaak helemaal niet echt horenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zwaar overschat, dat eerlijkheids-gedoe in relaties!
Precies, levert per saldo een stuk meer ellende op dan gewoon mooi weer spelenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zwaar overschat, dat eerlijkheids-gedoe in relaties!
Je weet hoe dat bij mijn vorige relatie is afgelopen he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies, levert per saldo een stuk meer ellende op dan gewoon mooi weer spelen
Had je al eerder een relatie gehad danquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je weet hoe dat bij mijn vorige relatie is afgelopen he?
nooit meer wat van gehoordquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had je al eerder een relatie gehad dan
Nou ja, je moet weten wanneer je de waarheid spreekt en wanneer je even 'ja schat' moet zeggen, terwijl je er het jouwe van denkt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies, levert per saldo een stuk meer ellende op dan gewoon mooi weer spelen
Ja schatquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou ja, je moet weten wanneer je de waarheid spreekt en wanneer je even 'ja schat' moet zeggen, terwijl je er het jouwe van denkt.![]()
Dat is het hele eieren eten, denk ik.
(Sorry voor die eieren)
Veel plezierquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemorgenBeterschap voor allen die ziek zijn
Bedacht me net dat morgen een vriendin met me mee wou rijden dus dan moet ik al helemaal gaan....quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:32 schreef kahlie het volgende:
[..]
Beterschap SarabiWel goed van je dat je ff pauze inlast zodat je morgen hopelijk naar stage kan!
Wat heerst er veel de laatste tijd. Zit me af te vragen of de griepprik skippen wel zo slim was, maar goed, zelf zit ik nog best ok.
Mag ik komen proeven morgen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat dus
Inmiddels is er een groot gedeelte van de wijn de pan in. Straks nog de melk en dan volgen de tomaten. Dan kan het wachten beginnen
![]()
Aussie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh gister een mailtje van dinnetje + vriend gehad die al 2 weken in Aussie rond toeren.![]()
Ze hadden wel veel regen geloof ik, maar ze hebben het heel tof. Zo leuk, ze zijn nog 4 weken weg!
(en gaan nog op bezoek bij die ex van me van net![]()
)
Klinkt eng!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:57 schreef Sarabi het volgende:
Zometeen maar eens het verband bij mijn eigenwijze vader verschonen....
Zondag een heel stuk huid afgeschaaft/gesneden met een reclamebord, bij de 1e hulp laten verbinden maar hij wou gisteren niet weer terug om het door de HA te laten verschonen
Ja hij heeft het veel te druk en dan ga je niet meer opletten en gebeuren dit soort ongelukjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Klinkt eng!Nou, ook maar beterschap voor de pipa dan.
Hrmpf... gelijk acquisitie gesprek! Kennelijk wordt markplaats nu getrolled door bedrijven. "Ja, Mw. ik heb gezien dat u net een markplaatsadvertentie heeft geplaats, mag ik u vragen waarom u niet gebruik maakt van google Adwords".quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:52 schreef kahlie het volgende:
[..]
Mag ik komen proeven morgen?Ik heb net de promotie afgerond dus nu ga ik lekker lunchen!
En dan zou je denken dat ze daar van leren hè?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hij heeft het veel te druk en dan ga je niet meer opletten en gebeuren dit soort ongelukjes
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:06 schreef Duderella het volgende:
Kom op Lie, je kan het, een beetje uit je nek lullen!
Beter kun je een tentamen niet op je latere praktijksituatie laten aansluitenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:05 schreef LieLie het volgende:
Nou, misschien lul ik me er ook nog wel uit bij dit tentamen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Beter kun je een tentamen niet op je latere praktijksituatie laten aansluiten
Die hoop heb ik al lang opgegevenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
En dan zou je denken dat ze daar van leren hè?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Beter kun je een tentamen niet op je latere praktijksituatie laten aansluiten
Studeer ze, Liequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:22 schreef LieLie het volgende:
Zo, even een broodje eten en dan maar naar Grunn.
Van 16.00 tot 18.00, dat is toch geen tijd?
lekker!! en lekker!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:04 schreef Aphrodyte het volgende:
Zo maar eens boodschapjes doen, ik ga straks lekker aan de Indonesische gerechtenEn ik krijg vandaag weer fysiomassage
Succes met tentamen Liequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar, ik moet nu het tentamen maken hoor, voor het echte studeren is het te laat
Aussiequote:Op dinsdag 16 november 2010 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh gister een mailtje van dinnetje + vriend gehad die al 2 weken in Aussie rond toeren.![]()
Ze hadden wel veel regen geloof ik, maar ze hebben het heel tof. Zo leuk, ze zijn nog 4 weken weg!
(en gaan nog op bezoek bij die ex van me van net![]()
)
Ik ga een spiegel vragen zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:18 schreef Duderella het volgende:
Lijkt mij ook zo enig. Zo pittig groen glanzend kopske wat dan zo tussen je benen uit koekeloert!
Dat was toch de mooiste scène uit V, vroeger.
We hebben er gister ook 3 gekeken, dat had misschien beter andersom gekundquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Succes met tentamen LieBedenk....daarna kun je West Wing kijken
Oeh, lekker meekijken hoe het schubbig kaalkopje zich aan je schede ontworstelt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aussie![]()
Sun, ik hoop dat het beter zal gaan met je
En nog ff dit, want het ei (sorry voor het ei) zat op mijn beeldscherm, aangezien ik over een uur voor een uitstrijkje moet
![]()
[..]
Ik ga een spiegel vragen zo
stelletje engerikken zijn julliequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aussie![]()
Sun, ik hoop dat het beter zal gaan met je
En nog ff dit, want het ei (sorry voor het ei) zat op mijn beeldscherm, aangezien ik over een uur voor een uitstrijkje moet
![]()
[..]
Ik ga een spiegel vragen zo
Nee, niet weer, dat moest nog steedsquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:32 schreef FutureFairytale het volgende:
stelletje engerikken zijn jullie
en weer een uitstrijkje Bluezz?
Welke stof?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker!! en lekker!
ik heb nu overal spierpijn en dat zegt niet veel goeds. collega lachte me net uit en zei eerlijk dat ik er niet zo best uitzag. ik ga een burka dragen denk ik
Ik draai er echt mijn hand niet voor om.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, niet weer, dat moest nog steeds* DE menselijke uitstelmodus heb ik uitgevonden he
Heb alleen de tietenbus gedaan.
Dan in december de tandarts en dan ben ik voorlopig wel weer klaar met het gesleutel aan mezelf.
Ik haat het allemaal zo erg
Een lekkere stoofpot?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil vanavond comfortfood maken voor golfer, hij leest nu toch niet mee
Wat zal ik maken? Viskoekjes?
Dat ligt er maar net aan welk voer hem comfort geeft natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:36 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:36 schreef Duderella het volgende:
![]()
Ik draai er echt mijn hand niet voor om.
De laatste keer liep de doktersassistente wat te prutsen en ze zegt: sorry hoor. Ik: "Oh het maakt me niks uit hoor, ik lig hier hartstikke prima." Zegt ze: "Oh nou, ik ga liever naar de kapper moet ik zeggen."
Kan geen toko meer zienquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
Een lekkere stoofpot?Of zijn favo toko-maaltijd?
stoofpotjequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Kreeft, langoustines, mosselen, coquilles, wilde zalmquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:38 schreef Duderella het volgende:
Dat ligt er maar net aan welk voer hem comfort geeft natuurlijk!
Schop hem neer, de a-collegiale hufterquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:49 schreef TAV74 het volgende:
Schop hem neer, de a-collegiale hufter
Van Beth Hart?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Wat een zielige tekst dat ' I leave the light on '
(zit het nu te leren voor koor)
Vind je het gek dat iedereen het zegt? Je hoort het overal op de radio.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:55 schreef Memento-Mori het volgende:
nehheeee iedereen zegt het steeds maar pakketpost gaat gewoon door hoor
Je zei ook dat het de post was, niet dat het om een pakketje gingquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ja maar is alleen ed brievenbuspost. pakketjesmeneer kwam net gewoon mn md setje brengenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vind je het gek dat iedereen het zegt? Je hoort het overal op de radio.
Jaquote:
Ja, dat is inderdaad autobiografisch.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja
Het zal wel autobio zijn ook omdat we dit blok alleen maar singer/songwriters doen.
17, and I'm all messed up inside
I cut myself, just to feel alive
And I leave the light on
And I leave the light on
21 on the run, on the run, on the run
From myself, from myself and everyone
I leave the light on
I better leave the light on
'Cause I wanna love
And I wanna live
I don't know much about it
And I never did
I don't know what to do
Can the damage be undone?
I swore to God that I'd never be
What I've become
Nieuw MD materiaal?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Visstoofpotjequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kreeft, langoustines, mosselen, coquilles, wilde zalm
Woestijnplantenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:29 schreef Duderella het volgende:
Is het niet te koud voor plantjes sun? Wat heb je gekocht dan?
goed dat je gaat. moet nog afspraak maken voor de tandarts en gewoon geen zin terwijl het ws zo over is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, niet weer, dat moest nog steeds* DE menselijke uitstelmodus heb ik uitgevonden he
Heb alleen de tietenbus gedaan.
Dan in december de tandarts en dan ben ik voorlopig wel weer klaar met het gesleutel aan mezelf.
Ik haat het allemaal zo erg
Oh binnen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Woestijnplantendan kan ik tenminste vergeten ze water te geven
![]()
De vensterbank is aan een grondige renovatie toe, vandaar
ze zijn allemaal niet hetzelfde hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:32 schreef FutureFairytale het volgende:
over die MD setjes; vind ze allemaal hetzelfde1 setje is dan wel genoeg. voor die prijs zou ik er geen 25 willen hebben net als jij koopt MeMo
Ja.. vind wat groen in huis heel prettig, maar het moeten niet te moeilijke planten zijn.. dat gaat hier faliekant misquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh binnen?
Ik ben net bezig om alle potplanten van buiten naar binnen te halen. Die overwinteren op de logeerkamer. Ze zijn te mooi om dood te laten vriezen, maar man, wat heb ik een hekel aan planten in huis.Ik zou willen dat er een soort planten-overwinter-service was die de boel kwam ophalen en het dan in maart weer langsbracht.
ze lijken wel erg op elkaar. alle beha's hebben maar 1 kleur (per bh) en allemaal een rand.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze zijn allemaal niet hetzelfde hoorbij lange na niet.
ja maar goed niet merken zitten met grote boobies gewoon nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze lijken wel erg op elkaar. alle beha's hebben maar 1 kleur (per bh) en allemaal een rand.
maar ben sowieso niet van het merken kopen. ik koop geen bepaald merk omdat ik dat het leukst vind. ik vind van ieder 'merk' wel iets leuk en dingen niet. ik kijk eigenlijk nooit naar merken. ben ook geen stadskakker
Haha, maar no way dat je zoveel BH's nodig hebt als dat jij bezitquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar goed niet merken zitten met grote boobies gewoon nieten ik walg verder echt van kant, bloemetjes en strikjes e.d.
truequote:Op dinsdag 16 november 2010 13:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, maar no way dat je zoveel BH's nodig hebt als dat jij bezit
ah ja ik heb geen (grote) boobiesquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar goed niet merken zitten met grote boobies gewoon nieten ik walg verder echt van kant, bloemetjes en strikjes e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |