Ik ook maar 8 uur hoor, op mn werk, en thuis een half uurtje voor ik ga en soms een half uurtje als ik thuis komquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik luister geen 24 uur per dag 3FM zoals sommigen hier doen dat scheelt
ik 6 en een half uur per dag en in het weekend staat hij echt op andere zendersquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook maar 8 uur hoor, op mn werk, en thuis een half uurtje voor ik ga en soms een half uurtje als ik thuis kom![]()
En in het weekend Timur en Ramon
JAquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:52 schreef themauster het volgende:
Is het erg als ik nummer nog helemaal kan meebrullen?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:52 schreef themauster het volgende:
Is het erg als ik nummer nog helemaal kan meebrullen?
Ja, hebben ze die cams tenminste niet voor niksquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:52 schreef Waalwijker het volgende:
Oh mijn god, ik zie op Twitter mensen serieus tweeten naar Domien of ie het koud heeft e.d., want hij heeft blijkbaar een sjaal om. Zijn er dan serieus mensen die constant naar die webcam zitten te gluren en dan vervolgens ook nog de DJ's gaan Tweeten?
Is allang bekend man. Niek van der Bruggen, Daniel Lippens en Hans Schiffers.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:54 schreef Paul het volgende:
Ik ben zo zenuwachtig voor de uitslag van het glazen huis![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is net de Kelly Family, maar dan nóg erger.
Nou je kunt ook overdrijven, Er is echt niks erger dan The Kelly Familyquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:54 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Is allang bekend man. Niek van der Bruggen, Daniel Lippens en Hans Schiffers.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:54 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Is allang bekend man. Niek van der Bruggen, Daniel Lippens en Hans Schiffers.
Nee je zit het wel te lezen allemaalquote:
Dat vind ik inderdaad een stuk sneuerquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee je zit het wel te lezen allemaal
Volgens mij nodigen bij ieder optreden al hun familieleden uit bij optredens. Kan niet anders.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Foto svp waar dat uit blijkt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:40 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Je moet zeker ook even Hanneke Eilander checken! Dát zijn pas uitzendingen! En nog twee extra plusplunten, maar dat geheel terzijde!
En dat is gek omdat precies?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:52 schreef Waalwijker het volgende:
Oh mijn god, ik zie op Twitter mensen serieus tweeten naar Domien of ie het koud heeft e.d., want hij heeft blijkbaar een sjaal om. Zijn er dan serieus mensen die constant naar die webcam zitten te gluren en dan vervolgens ook nog de DJ's gaan Tweeten?
Hansquote:
Brandon Flowers komt anders heel erg in de buurt met zijn zeikmuziek.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou je kunt ook overdrijven, Er is echt niks erger dan The Kelly Family
Dat nichterige gezanik doet ie tegenwoordig onder zijn eigen naam. Je kunt die emo-bagger toch moeilijk onder de naam 'The Killers' makenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Brandon Flowers komt anders heel erg in de buurt met zijn zeikmuziek.
Ben je al bezig met de @work voicemail voor morgen voor Roel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik jou ookmaar ben druk @ work
Gerben!!!!
Het was een trucker dus ik denk iets met plas/poep of sex of een combinatie daarvan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:44 schreef Dos37 het volgende:
Wat zei die kerel? Ik verstond het niet goed
Ja dat verwacht ik ook wel, iets met mist en hoorde iets van een stuiverquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het was een trucker dus ik denk iets met plas/poep of sex of een combinatie daarvan.
Ik kon het ook niet verstaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat verwacht ik ook wel, iets met mist en hoorde iets van een stuiver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |