Rustig aan, mijn browser flipte 'm.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha zo lang en dan nog geen op, heb je geen nieuw topic knop?
Helemaal. En een cassetterecorder.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:09 schreef gerbenp het volgende:
Roel, zit je al klaar met je vlaggetje voor de Voicemail?
SET hem maar alvast hoor. Up jij hem op 3FMVideo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helemaal. En een cassetterecorder.
Moggequote:
Jij bent er vroeg bijquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:32 schreef borisz het volgende:
Zo. Tijd om een flinke pan bolognesesaus te maken
Goede saus heeft zijn tijd nodigquote:
En, al goede foto's van de drie gelukkigen uitgezocht?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:44 schreef Sirolf het volgende:
Vandaag maar eens de 3FM-site gaan voorbereiden op grote drukte, want dat zal er aan het eind van de middag/vanavond wel komen...
Coen vond ik zo treurig in Bredaquote:
Die begon inderdaad vanaf dag 2 te zeuren en dat hield niet meer op. Laat hem maar lekker thuisquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Coen vond ik zo treurig in Breda
Ook de eindredacteur weet nog niet wie er het huis in gaat, laat staan ik. Het is ook voor ons afwachten tot vanmiddag, net als alle DJ's... die het dus ook echt nog niet weten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:48 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En, al goede foto's van de drie gelukkigen uitgezocht?
Tofquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ook de eindredacteur weet nog niet wie er het huis in gaat, laat staan ik. Het is ook voor ons afwachten tot vanmiddag, net als alle DJ's... die het dus ook echt nog niet weten.
Vanmiddag laat moeten er dus snel nog wat headers ge-photoshopped worden.
Bart? Frank? Rudy? Gerard? Timur?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:01 schreef themauster het volgende:
Ik vraag me net als mensen op twitter af wie er vanavond MetMichiel presenteert als Michiel en Domien het GH ingaan aangezien ze dan vanavond in DWDD zitten.
Ik denk Thymen want die zit net als Michiel bij de NTRquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:02 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Bart? Frank? Rudy? Gerard? Timur?
Dat weten de DJ's zelf ook niet, dus wie weet is Michiel en/of Domien er wel gewoon om de show te doen... en anders moeten ze snel iemand vinden om in te vallen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:01 schreef themauster het volgende:
Ik vraag me net als mensen op twitter af wie er vanavond MetMichiel presenteert als Michiel en Domien het GH ingaan aangezien ze dan vanavond in DWDD zitten.
Dat maakt tegenwoordig niet zoveel meer uit. Zou net zo goed Roosmarijn kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk Thymen want die zit net als Michiel bij de NTR
Dat maakt geen donder uit, Domien zit ook niet bij de NTR. En Michiel ook niet bij de VARA.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk Thymen want die zit net als Michiel bij de NTR
Ik hoop echt wel voor half 6 want daarna ben ik naar huisquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:10 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
Spannend heIk hoop dat ze het niet in het eerste uur bekendmaken, want ik heb tot 5 uur college
quote:Phil Collins - Something Happend On The Way To #3fm
Claudia gaat er sowieso niet in.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:18 schreef themauster het volgende:
Even een theorietje ik zie net dat Claudia tafeldame is bij DWDD daarnaast komen de 3 glazen huis djs te gast zou dat betekenen dat Claudia er alvast niet inzit?
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:19 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Claudia gaat er sowieso niet in.
Ja, gewoon omdat zij maar twee uurtjes heeft, en geen 'echte jock' is. Ze heeft het veel te druk met al die andere projecten van haar.quote:
Gewoon in de Coen en Sander show, en die begint om 16.00.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Ze zeggen telkens dat het om 16.00 bekend gemaakt wordt toch? Niet vanaf 16.00...
Zeer waarschijnlijk pizza's aan 't bakken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Hier ook nog steeds...
Waar is Hans eigenlijk?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk pizza's aan 't bakken.
die luisterd op zijn werk naar WaterlandkerkjeFM dus die komt hier dan ook niet meer zo vaak overdagquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Hier ook nog steeds...
Waar is Hans eigenlijk?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:35 schreef themauster het volgende:
[..]
die luisterd op zijn werk naar WaterlandkerkjeFM dus die komt hier dan ook niet meer zo vaak overdag
Ik zit net alle programma's van Miranda van Holland terug te luisteren. Een talentje hoor!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:36 schreef Waalwijker het volgende:
Ik luister de hele dag naar herhalingen van Giel. Wát een show.
Dexter is tofquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:38 schreef themauster het volgende:
Dexter vind ik echt een kutserie ik snap de hype niet zo
Je moet zeker ook even Hanneke Eilander checken! Dát zijn pas uitzendingen! En nog twee extra plusplunten, maar dat geheel terzijde!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit net alle programma's van Miranda van Holland terug te luisteren. Een talentje hoor!
Hmja, da's met meer artiesten zo. Helaasch.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Die vrouw heeft zulke mooie cds gemaakt, ik vind het zo jammer dat er maar 2 nummers gedraaid worden op de radio.
En check Bart arens ook eens! Toptalent. Altijd goeie muziek keuze.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:40 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Je moet zeker ook even Hanneke Eilander checken! Dát zijn pas uitzendingen! En nog twee extra plusplunten, maar dat geheel terzijde!
Ja maar Suzanne Vega is daar wel echt een heel groot voorbeeld van.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, da's met meer artiesten zo. Helaasch.
Jij vindt jezelf vast heel grappig he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:44 schreef Waalwijker het volgende:
Roel, ga jij ook naar het Glazen Huis om naar je helden te zwaaien? Ik denk er sterk over om als Domien er inzit daar dag en nacht te gaan posten, is voor mij toch maar een klein stukkie.
Nee, ik heb namelijk weinig humor, maar wel heel erg veel zelfspot.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf vast heel grappig he?
AHquote:
themauster. Maar da's dan ook ECHT de énige.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:
Is er iemand die dit nr wel graag 50 keer per dag hoort eigenlijk?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
themauster. Maar da's dan ook ECHT de énige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |