Rustig aan, mijn browser flipte 'm.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha zo lang en dan nog geen op, heb je geen nieuw topic knop?
Helemaal. En een cassetterecorder.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:09 schreef gerbenp het volgende:
Roel, zit je al klaar met je vlaggetje voor de Voicemail?
SET hem maar alvast hoor. Up jij hem op 3FMVideo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helemaal. En een cassetterecorder.
Moggequote:
Jij bent er vroeg bijquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:32 schreef borisz het volgende:
Zo. Tijd om een flinke pan bolognesesaus te maken
Goede saus heeft zijn tijd nodigquote:
En, al goede foto's van de drie gelukkigen uitgezocht?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:44 schreef Sirolf het volgende:
Vandaag maar eens de 3FM-site gaan voorbereiden op grote drukte, want dat zal er aan het eind van de middag/vanavond wel komen...
Coen vond ik zo treurig in Bredaquote:
Die begon inderdaad vanaf dag 2 te zeuren en dat hield niet meer op. Laat hem maar lekker thuisquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Coen vond ik zo treurig in Breda
Ook de eindredacteur weet nog niet wie er het huis in gaat, laat staan ik. Het is ook voor ons afwachten tot vanmiddag, net als alle DJ's... die het dus ook echt nog niet weten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:48 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En, al goede foto's van de drie gelukkigen uitgezocht?
Tofquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ook de eindredacteur weet nog niet wie er het huis in gaat, laat staan ik. Het is ook voor ons afwachten tot vanmiddag, net als alle DJ's... die het dus ook echt nog niet weten.
Vanmiddag laat moeten er dus snel nog wat headers ge-photoshopped worden.
Bart? Frank? Rudy? Gerard? Timur?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:01 schreef themauster het volgende:
Ik vraag me net als mensen op twitter af wie er vanavond MetMichiel presenteert als Michiel en Domien het GH ingaan aangezien ze dan vanavond in DWDD zitten.
Ik denk Thymen want die zit net als Michiel bij de NTRquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:02 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Bart? Frank? Rudy? Gerard? Timur?
Dat weten de DJ's zelf ook niet, dus wie weet is Michiel en/of Domien er wel gewoon om de show te doen... en anders moeten ze snel iemand vinden om in te vallen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:01 schreef themauster het volgende:
Ik vraag me net als mensen op twitter af wie er vanavond MetMichiel presenteert als Michiel en Domien het GH ingaan aangezien ze dan vanavond in DWDD zitten.
Dat maakt tegenwoordig niet zoveel meer uit. Zou net zo goed Roosmarijn kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk Thymen want die zit net als Michiel bij de NTR
Dat maakt geen donder uit, Domien zit ook niet bij de NTR. En Michiel ook niet bij de VARA.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk Thymen want die zit net als Michiel bij de NTR
Ik hoop echt wel voor half 6 want daarna ben ik naar huisquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:10 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
Spannend heIk hoop dat ze het niet in het eerste uur bekendmaken, want ik heb tot 5 uur college
quote:Phil Collins - Something Happend On The Way To #3fm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |