Claudia gaat er sowieso niet in.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:18 schreef themauster het volgende:
Even een theorietje ik zie net dat Claudia tafeldame is bij DWDD daarnaast komen de 3 glazen huis djs te gast zou dat betekenen dat Claudia er alvast niet inzit?
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:19 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Claudia gaat er sowieso niet in.
Ja, gewoon omdat zij maar twee uurtjes heeft, en geen 'echte jock' is. Ze heeft het veel te druk met al die andere projecten van haar.quote:
Gewoon in de Coen en Sander show, en die begint om 16.00.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Ze zeggen telkens dat het om 16.00 bekend gemaakt wordt toch? Niet vanaf 16.00...
Zeer waarschijnlijk pizza's aan 't bakken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Hier ook nog steeds...
Waar is Hans eigenlijk?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk pizza's aan 't bakken.
die luisterd op zijn werk naar WaterlandkerkjeFM dus die komt hier dan ook niet meer zo vaak overdagquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Hier ook nog steeds...
Waar is Hans eigenlijk?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:35 schreef themauster het volgende:
[..]
die luisterd op zijn werk naar WaterlandkerkjeFM dus die komt hier dan ook niet meer zo vaak overdag
Ik zit net alle programma's van Miranda van Holland terug te luisteren. Een talentje hoor!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:36 schreef Waalwijker het volgende:
Ik luister de hele dag naar herhalingen van Giel. Wát een show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |