Ik luister geen 24 uur per dag 3FM zoals sommigen hier doen dat scheeltquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , nou, ik ben oprecht blij dat iemand dr nog van geniet
Ik ook maar 8 uur hoor, op mn werk, en thuis een half uurtje voor ik ga en soms een half uurtje als ik thuis komquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik luister geen 24 uur per dag 3FM zoals sommigen hier doen dat scheelt
ik 6 en een half uur per dag en in het weekend staat hij echt op andere zendersquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook maar 8 uur hoor, op mn werk, en thuis een half uurtje voor ik ga en soms een half uurtje als ik thuis kom![]()
En in het weekend Timur en Ramon
JAquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:52 schreef themauster het volgende:
Is het erg als ik nummer nog helemaal kan meebrullen?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:52 schreef themauster het volgende:
Is het erg als ik nummer nog helemaal kan meebrullen?
Ja, hebben ze die cams tenminste niet voor niksquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:52 schreef Waalwijker het volgende:
Oh mijn god, ik zie op Twitter mensen serieus tweeten naar Domien of ie het koud heeft e.d., want hij heeft blijkbaar een sjaal om. Zijn er dan serieus mensen die constant naar die webcam zitten te gluren en dan vervolgens ook nog de DJ's gaan Tweeten?
Is allang bekend man. Niek van der Bruggen, Daniel Lippens en Hans Schiffers.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:54 schreef Paul het volgende:
Ik ben zo zenuwachtig voor de uitslag van het glazen huis![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is net de Kelly Family, maar dan nóg erger.
Nou je kunt ook overdrijven, Er is echt niks erger dan The Kelly Familyquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is net de Kelly Family, maar dan nóg erger.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:54 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Is allang bekend man. Niek van der Bruggen, Daniel Lippens en Hans Schiffers.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:54 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Is allang bekend man. Niek van der Bruggen, Daniel Lippens en Hans Schiffers.
Nee je zit het wel te lezen allemaalquote:
Dat vind ik inderdaad een stuk sneuerquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee je zit het wel te lezen allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |