THERE AINT NO STYLE LIKE THE ONE WE'VE GOT.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:12 schreef Daphne-147 het volgende:
@OMGWTFBQSAUCE
IT'S RAWSTYLEEEE! (L)
Wat had je dan verwacht.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:14 schreef Baronpilsener het volgende:
Dus eh, het valt me op dat zodra er een minderjarig chickie post het aantal posts per uur behoorlijk stijgt..
Beter toch.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:14 schreef Baronpilsener het volgende:
Dus eh, het valt me op dat zodra er een minderjarig chickie post het aantal posts per uur behoorlijk stijgt..
omdat het kanquote:
nee ik ben 14. Daarom ga ik ook naar fusion, reverze en daydream -.-quote:
OH HAHAHAHA. dan bedoelde ik jou, in plaats van OMGWTFBBQSAUCE !quote:Op donderdag 18 november 2010 17:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb Rawstyle in mijn sig staan hoor.
Enigszins outdated, maar het geeft wel mooi weer wat mijn stijl is.
Okeequote:Op donderdag 18 november 2010 17:17 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
nee ik ben 14. Daarom ga ik ook naar fusion, reverze en daydream -.-
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:17 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
OH HAHAHAHA. dan bedoelde ik jou, in plaats van OMGWTFBBQSAUCE !
(A) nee, weet ik nog niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:21 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
INTENTS! wie ga er nog meer btw ? 4 june 2011 (L)
ja dat bedoel ik. DAT IK EEN EPIC FAIL MAAK.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:21 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op wat je zegt.![]()
jij faalt.
Okee.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:24 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik. DAT IK EEN EPIC FAIL MAAK.
@em-dee-em-aa ja, dat weet ik. waarom zou ik?
Omdat het nu een offtopic msn-conversatie topic aan het worden is...quote:Op donderdag 18 november 2010 17:24 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik. DAT IK EEN EPIC FAIL MAAK.
@em-dee-em-aa ja, dat weet ik. waarom zou ik?
oke, oke. Laten we weer ontopic gaan. Kan ik hem al op yt vinden?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Omdat het nu een offtopic msn-conversatie topic aan het worden is...
Ontopic: Nieuwe release Deepack & Luna nu gereleased![]()
Zal k dan ook nog maar ffquote:Op donderdag 18 november 2010 18:31 schreef haakon het volgende:
tering, nu gaat t hard met de vriendjes op PF
wat is PFquote:Op donderdag 18 november 2010 18:31 schreef haakon het volgende:
tering, nu gaat t hard met de vriendjes op PF
ja hij is serieusquote:
Van Thrillogy?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:47 schreef sveno1990 het volgende:
vanavond om 8 uur wordt op b2s radio de livesets van NC, the pitcher en Tuneboy uitgezonden ben benieuwd en hopelijk een goeie kwaliteit zal vast niet maargoed
NOOOOOOOOIT!!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:02 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Van Thrillogy?
De btw verhoging van 13% op concertkaarten is trouwens definitief
hahaha zeker weten, heb hem net opstaan xd.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:03 schreef T-Force het volgende:
You want it? HERE WE GOOOOO!
Smack is echt heerlijk
Die mannen zijn gek in hun kop, zulke hersenloze nummers maken...slaat nergens opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:06 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die mannen zijn gek in hun kop, zulke hersenloze nummers maken...slaat nergens op
it's an beautifull day isn't it ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.new album te pitcher. SMACK IN YOUR FACE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt klote, wij gingen bij rebirth van 17,50 naar 20 euro omdat er een grotere tent komt, dikkere stage, meer licht, 4 acts extra, maar nu moeten we dus 20 euro + 13 procent en is de prijsstijging ineens 5 euro terwijl we 2,50 gepland hadden. Beetje jammerquote:Op donderdag 18 november 2010 19:02 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Van Thrillogy?
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:11 schreef T-Force het volgende:
Ik weet trouwens niet of deze hier ooit voorbij is gekomen, maar ik vind deze wel heeeeeeel nice
Die is alweer best oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Wij komen toch wel Sethjequote:Op donderdag 18 november 2010 19:32 schreef Sethje het volgende:
[..]
Echt klote, wij gingen bij rebirth van 17,50 naar 20 euro omdat er een grotere tent komt, dikkere stage, meer licht, 4 acts extra, maar nu moeten we dus 20 euro + 13 procent en is de prijsstijging ineens 5 euro terwijl we 2,50 gepland hadden. Beetje jammerzeker voor een kleinschalige organisatie als ons
quote:Je hebt 2 etickets voor Xxlerator verdient,
We verwelkomen je graag op ons evenement!
De etickets vind je volgende week in je mail,
Dat maakt jouw aanwezigheid op 4 dec. Xxlerator officieel!
Met groeten,
De Xxlerator Sint
Congratzquote:Op donderdag 18 november 2010 19:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik zie trouwens dat we nieuwe aanwas hebben in het topic...
Ik heb niks gekregenquote:
Ook maar iedereen toegevoegdquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:11 schreef T-Force het volgende:
Ik weet trouwens niet of deze hier ooit voorbij is gekomen, maar ik vind deze wel heeeeeeel nice
Die's wel hard jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wist niet van wie die afkomstig was.
Ik heb ook niks gekregenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik zie trouwens dat we nieuwe aanwas hebben in het topic...
Amen. Totaal nietszeggend argument over die hoeveelheid noten..quote:Offspring en Blink werden toch ook populair door hun simpele slagakkoorden, die melodietjes vond iedereen ook relaxed omdat ze goed in het gehoor lagen. Was het dan ineens slecht of minder omdat een ander een meer ingewikkelde melodie speelde? Ben ik het niet mee eens.
Realization of a dream, Energize, Give it up, al bestond die melodie uit 2 noten wat interesseert mij dat nou, ik vind het een dikke melodie. Ik heb overigens helemaal geen verstand van noten of iets maar het gaat er gewoon of de melodie iets met je doet of niet en niet hoe lang die is ofzo
ja van thrillogy, de liveset van the pitcher is nu bezig brengt goeie herinneringen terugquote:Op donderdag 18 november 2010 19:02 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Van Thrillogy?
T ziet er echt uit alsof we ons stierlijk vervelenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:06 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha je ziet T-Killer en ik nog heel kort voorbijkomen tijdens zown birdeye shot van het feestfabriekgedeelte
ben benieuwdquote:djheadhunterz Headhunterz
Working on something a little harder than usual.. Raw-style colleagues, eat your heart out
1ste.. klopt wel..quote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef de_huig het volgende:
wat een stront op de vorige pagina's...jezus
anyway:
[..]
ben benieuwd
heb een keer een set van hem meegemaakt waarbij ik dacht: wat doet ie nu? zo hard..voor zijn doen dan. geloof dat ie toen inqontrol afsloot, maar pin me daar niet op vast. Dus ik ben benieuwd..ik geloof er wel in :p maar misschien wordt het ook wel pure stront dusquote:Op donderdag 18 november 2010 22:10 schreef Koepert het volgende:
[..]
1ste.. klopt wel..
2e... ik krijg hier n soort gevoel bij van "zeg ventje... ga eens braaf spelen en laat de grote jongens hun ding doen" ... maar dat is niet helemaaal fair, want hhz kán (als ie echt zn best doet) best aardige plaatjes maken.. althans, kon..
Ja precies, ik was best fan van em. Ben wel benieuwd, hij heeft wel wat goed te maken bij mijquote:Op donderdag 18 november 2010 22:10 schreef Koepert het volgende:
[..]
1ste.. klopt wel..
2e... ik krijg hier n soort gevoel bij van "zeg ventje... ga eens braaf spelen en laat de grote jongens hun ding doen" ... maar dat is niet helemaaal fair, want hhz kán (als ie echt zn best doet) best aardige plaatjes maken.. althans, kon..
volgens mij bedoel je Decibel dit jaar waar hij ook afsloot bij de euphoria tentquote:Op donderdag 18 november 2010 22:13 schreef de_huig het volgende:
[..]
heb een keer een set van hem meegemaakt waarbij ik dacht: wat doet ie nu? zo hard..voor zijn doen dan. geloof dat ie toen inqontrol afsloot, maar pin me daar niet op vast. Dus ik ben benieuwd..ik geloof er wel in :p maar misschien wordt het ook wel pure stront dus
"Raw"style....op zn Acti's... it could make me smile..quote:The new Activator is almost done! Something raw this time madafakas...
nee makker, toen was ik dansjes aan het doen in de loudness tentquote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
volgens mij bedoel je Decibel dit jaar waar hij ook afsloot bij de euphoria tent
ik denk dat je op ons 5 jaar xxlerator avontuur doeltquote:Op donderdag 18 november 2010 22:32 schreef de_huig het volgende:
[..]
nee makker, toen was ik dansjes aan het doen in de loudness tent![]()
![]()
![]()
![]()
het feest dat ik bedoel is al een tijd geleden, kan me ff niet herinneren welke, maar doet er ook niet zoveel toe. feit is dat heady wat platen heeft gemaakt waar ik nog steeds verliefd op ben, en mss wordt het nu wel weer zoiets, maar misschien ook niet
Mijn god, wat was dat een set van Actiquote:Op donderdag 18 november 2010 22:32 schreef de_huig het volgende:
nee makker, toen was ik dansjes aan het doen in de loudness tent![]()
![]()
![]()
![]()
Exactamente.. Na 1 januari gaan de prijzen omhoog. Daarom gaat Lowlands ook dit jaar nog in de voorverkoop. Wat een klote actie van onze grote vriend Geert. Mijn respect voor hem is nu toch wel een klein beetje gedaald!quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
De btw op feestjes gaat trouwens definitief omhoog met 13% per 1 januari. Als ik dat goed begrijp kun je dus het beste voor die tijd vast tickets bestellen voor feesten na 1 januari zoals Hard Bass en XQ DBSTF?
Ondanks alle bagger de laatste tijd, is HHZ een van de betere producers. Technisch zijn z'n platen altijd van een hoog niveau. Denk dat hij prima in staat is hardere platen te maken.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:13 schreef de_huig het volgende:
[..]
heb een keer een set van hem meegemaakt waarbij ik dacht: wat doet ie nu? zo hard..voor zijn doen dan. geloof dat ie toen inqontrol afsloot, maar pin me daar niet op vast. Dus ik ben benieuwd..ik geloof er wel in :p maar misschien wordt het ook wel pure stront dus
Nee dat niet, we beginnen wel 2 uur eerder dit jaar, het is nu van 14.00 tot 0.00.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:47 schreef Dalton_ het volgende:
Wij komen toch wel Sethje
4 acts extra = 4 uur eerder beginnen??
Logisch gevolg als je kijkt naar ontwikkelingen als hardstyle op tmf, de combi van house/hardstyle tracks etc.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:22 schreef eQuaL het volgende:
Wat gaat het weer hard hier! (Pagina 4 en 5) En wat een nieuwkomers allemaal
(A) is toch helemaal niet ergquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:15 schreef Koepert het volgende:
Ach.. zolang het niet teveel een breezertoko begint te worden, zeg ik, welkom allen
pagina 4/5 heeft echter wel n beetje msn-uitstraling.. ..but its all goooood
Ja dat half uurtje wat er te horen is is wel chill, leuke oudere nummers terwijl ze juist hadden aangegeven dat niet te gingen doen en juist alleen nieuw spul zouden draaien?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:51 schreef Beach het volgende:
[..]
(A) is toch helemaal niet erg
Nee grapje; iemand al de NC set geluisterd?
nou bedanktquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:27 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Logisch gevolg als je kijkt naar ontwikkelingen als hardstyle op tmf, de combi van house/hardstyle tracks etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |