Zowel Digimon als Medabots zijn slappe aftreksels van het überprogramma Pokémonquote:

Medabots heeft soms wel een ander soort humor waardoor ik dat soms leuker vond dan pokemon. tenminste, dat kan ik me herinnerenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zowel Digimon als Medabots zijn slappe aftreksels van het überprogramma Pokémon

Medabots had die gele robot inderdaad af en toe wel grappige opmerkingen (denk ik), maar voor de rest was Pokémon in alle opzichten beterquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Medabots heeft soms wel een ander soort humor waardoor ik dat soms leuker vond dan pokemon. tenminste, dat kan ik me herinneren

Die eerste is Round the Twist...quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef junkiesietze het volgende:
er was vroeger ook een serie over een gast die in een vuurtoren woonde met zn familie en daar gebeurde ook altijd freaky shit
en een serie over een groepje kids op een eiland? of Australië? waarvan een gast met rood haar iig de leader was. en ook allemaal dingen beleefden in dat beachdorpje.
iemand enig idee welke deze 2 series zijn?

Of pokemon in de rest van de opzichten beter is weet ik niet, maar het heeft wel zelfs iets unieks en is niet een slap aftreksel imo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Medabots had die gele robot inderdaad af en toe wel grappige opmerkingen (denk ik), maar voor de rest was Pokémon in alle opzichten beter

Pokémon was volgens mij eerder toen kwamen Medabots, Digimon, zelf Yu-Gi-Oh! kan je allemaal als opvolgers van Pokémon zien. Of ik as gewoon een te grote pokémon-fan, dat kan ook en daardoor is het verleden ietwat pokémon verkleurdquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Of pokemon in de rest van de opzichten beter is weet ik niet, maar het heeft wel zelfs iets unieks en is niet een slap aftreksel imo.

Ja dat was ook wel epischquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die eerste is Round the Twist...
http://en.wikipedia.org/wiki/Round_the_Twist

Oh ja! Volume altijd vlammend hard omhoog bij die intro.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef KeizerKuzco het volgende:
Kent iemand deze nog?
Dit was briljant

Uiteraard, we hadden een leraar en die leek op Catweazle, dus die ging voortaan door het leven als Catweazle.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:33 schreef trovey het volgende:
Zegt het iemand wat als ik zeg Paulus de Boskabouter en Catweazle?

Al hebben ze alles gekopieerd en alleen de naam veranderd. Als ze uiteindelijk een variatie erbij geven wat best uniek en leuk is, dan vind ik dat zelf geen slap aftreksel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Pokémon was volgens mij eerder toen kwamen Medabots, Digimon, zelf Yu-Gi-Oh! kan je allemaal als opvolgers van Pokémon zien. Of ik as gewoon een te grote pokémon-fan, dat kan ook en daardoor is het verleden ietwat pokémon verkleurd

Je kwam de man zeker 's winters liever niet tegen in een donkere gang?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Uiteraard, we hadden een leraar en die leek op Catweazle, dus die ging voortaan door het leven als Catweazle.

Gaan die kaartspellen waar Yu-Gi-Oh op gebaseerd is niet veel verder terug dan pokemon?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Al hebben ze alles gekopieerd en alleen de naam veranderd. Als ze uiteindelijk een variatie erbij geven wat best uniek en leuk is, dan vind ik dat zelf geen slap aftreksel.
Pokémon vind ik zelf ook tof hoor.

Hij heeft mij door de eindopdracht 'getoverd' door me superveel bijles te geven, echt een leuke leraar was het.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Je kwam de man zeker 's winters liever niet tegen in een donkere gang?

Geen idee eigenlijk, ik had het eigenlijk zelf over Medabots. Al die genoemde animes zijn rond de zelfde tijd uitgekomen. Er zit maar een paar jaar verschil, dus het is verwarrend.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gaan die kaartspellen waar Yu-Gi-Oh op gebaseerd is niet veel verder terug dan pokemon?

Dus een herhaling van Catweazle is voor jou niet eng meer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij heeft mij door de eindopdracht 'getoverd' door me superveel bijles te geven, echt een leuke leraar was het.

Pokemon heeft indertijd wel voor een 'boom' gezorgd met dat soort series.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik had het eigenlijk zelf over Medabots. Al die genoemde animes zijn rond de zelfde tijd uitgekomen. Er zit maar een paar jaar verschil, dus het is verwarrend.

Dat kan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Pokemon heeft indertijd wel voor een 'boom' gezorgd met dat soort series.

deze post zegt het op inspector gadget na allemaalquote:

Het zal op digitale tv toch nog wel ergens te zien zijn?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Dus een herhaling van Catweazle is voor jou niet eng meer.Zouden ze het maar eens herhalen.

quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het zal op digitale tv toch nog wel ergens te zien zijn?
Heb ik niet, ik krijg nog steeds analoog binnen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het zal op digitale tv toch nog wel ergens te zien zijn?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |