Jij wilt graag terug naar 1990, het BBS-tijdperk?quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:11 schreef EvanStone het volgende:
Insert shitload aan youtube filmpjes...
Maar dit vind ik wel een heel leuk linkdumptopicquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:11 schreef EvanStone het volgende:
Insert shitload aan youtube filmpjes...
Ik heb wel Rescuers gepost.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:20 schreef PompTieDom het volgende:
Pff, niemand post Biker Mice from Mars, noch Rescue Rangers?
Neppers
Medabotsquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:05 schreef heloef het volgende:
Even wat bazenprogramma's posten uit mijn tijd.
En er moet eigenlijk nog een serie tussen maar ik kan niet meer herinneren hoe het heet. Was een serie over een jongen die een vechtrobot wil (iedereen heeft er een in die serie) Maar hij kan er geen betalen. Uiteindelijk heeft ie genoeg geld om slechts een afgedankte versie te kopen. In het begin is die robot enorm slecht en stronteigenwijs maar later wordt ie steeds beter en wordt hij goede vrienden met die jongen. Iemand een idee waar ik het over heb?
quote:
alsof jullie allemaal dan weer 's ochtends in jullie pyjama's naar Kindernet gaan kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waaaaattt
Komen Dommel, Nils Holgersson, Sindbad de Zeeman, Wickie de Viking, Dinobabies, Boes, Ovide en zijn vriendjes en Tom Sawyer dan ook weer terug?
Ik heb het vermoeden dat als Kindernet terugkomt, allemaal van die zooi op tv komtquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:50 schreef najazeg het volgende:
[..]
[..]
alsof jullie allemaal dan weer 's ochtends in jullie pyjama's naar Kindernet gaan kijken
het zou maar zo kunnen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat als Kindernet terugkomt, allemaal van die zooi op tv komt.
Toen het nog op tv was werden de bazenseries al stuk voor stuk ingeruild voor de bagger waar de kinderen nu mee opgroeien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat als Kindernet terugkomt, allemaal van die zooi op tv komt.
Jezus! Die was ik alweer vergeten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:21 schreef Verbodsbord het volgende:
Dit was geniaal altijd![]()
Saved by the bell is trouwens weer op tv![]()
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:05 schreef heloef het volgende:
Even wat bazenprogramma's posten uit mijn tijd.
En er moet eigenlijk nog een serie tussen maar ik kan niet meer herinneren hoe het heet. Was een serie over een jongen die een vechtrobot wil (iedereen heeft er een in die serie) Maar hij kan er geen betalen. Uiteindelijk heeft ie genoeg geld om slechts een afgedankte versie te kopen. In het begin is die robot enorm slecht en stronteigenwijs maar later wordt ie steeds beter en wordt hij goede vrienden met die jongen. Iemand een idee waar ik het over heb?
Inderdaad ik vond dat zo geweldig vroeger.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |