Klopt, zo leerde ik ook vroeg Engels.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja wie dat verzint.. Sowieso het Engels wat je leert spreken als koter kijkende naar Engelse tekenfilms..
Jouw broertje is awesome.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:13 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ooh das echt bagger.
Toen ik 7 was deed ik zijn dansje op de bank.
En toen mijn broertje 7 was trok die zijn broek omlaag om Shin Chan na te doen.
Hij was 6 ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
Oh, haha, maar dan nog wel op een leeftijd dat het grappig is of op een leeftijd dat het disturbing is?
Ik sprak vroeger een aardig woordje Transformer™-Engels.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja wie dat verzint.. Sowieso het Engels wat je leert spreken als koter kijkende naar Engelse tekenfilms..
Haha idd :pquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik sprak vroeger een aardig woordje Transformer™-Engels.
Scary but true dacht ik ..quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:16 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Hoe heet dat spookprogramma van foxkids dat die kinders daadwerkelijk daar gingen slapen en paranormal activity achtige praktijken uithaalden?
Volgens mij meer heur, ik heb nu 3 seizoenen gedoanloadquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hell yeah :p
Altijd jammer dat dat bij 1 seizoen bleef.. Of mis ik wat?
volgens mij heb je wat gemist.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hell yeah :p
Altijd jammer dat dat bij 1 seizoen bleef.. Of mis ik wat?
Dat vond ik best engquote:
Die heb ik nooit leuk gevonden, behalve 'loss'.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Haha idd :p
En Duits leren met rammstein
En ik door de POWER RANGERS!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik sprak vroeger een aardig woordje Transformer™-Engels.
Maar dan nog.. Wil je een beetje poëtisch Duits leren spreken.. :pquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
Die heb ik nooit leuk gevonden, behalve 'loss'.
Powerrangersquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Maar dan nog.. Wil je een beetje poëtisch Duits leren spreken.. :p
Dat liedje alleen alquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:23 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vond Kippenvel toch net iets enger
Ja vooral de dialogen :pquote:
Ducktales was geniaal inderdaad.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:29 schreef Me_Wesley het volgende:
Vergeten we deze niet
Blijft een geweldige tune.
De catchiest liedje in de wereld.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:29 schreef Me_Wesley het volgende:
Vergeten we deze niet
Blijft een geweldige tune.
Ik zit wat filmpjes terug te kijken, wat een freaky serie was dat!quote:
Bij Geef Nooit Op mocht je toch in dat gat in de studio springen?quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:57 schreef Ornamu het volgende:
En dan vergeet ik helemaal een oude waar ik helemaal in de ban van was!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |