pics van je mutsquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:11 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben blij dat ik gisteren een nieuwe muts heb gekocht
Geen idee wat voor weer het is trouwens, heb de gordijnen nog niet open
Nee, bij mij praten ze niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
wel eens van goeie handschoenen gehoord
Schopje KPDquote:
Die zijn veul warmerder dan mijn mutsquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:20 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er hier ooit een gehaald. Geen idee welke meerhttp://www.furhatworld.com/russian-hats-c-42_45.html
Ik ken je muts niet. Maar het zit wel heerlijk warm. Met Ep Oorklep, dus ook de oren zijn lekker warmquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die zijn veul warmerder dan mijn muts
Mja, ook wel een heul stuk duurder dan mijn mutsquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken je muts niet. Maar het zit wel heerlijk warm. Met Ep Oorklep, dus ook de oren zijn lekker warm
Elke muts heeft zijn prijs.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, ook wel een heul stuk duurder dan mijn muts
Truequote:
Ik had minstens een goedemorgen haiku zoals die van mij verwacht.quote:
Ik vind al die workshops gewoon interessant, 't is alleen zo jammer dat 't me slaap en sociaalleven kostquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:36 schreef Pheno het volgende:
Ik ben daar mee gestopt. Geen tijd, iets met een leven en geen 5 uur op voor het werk en pas 9 uur 's avonds thuis. Overuren willen ze niet betalen of tijd voor tijd doen, dus dan ga ik geen tijd er aan vuil maken.
inderdaad, geen overuren, geen overwerkquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:36 schreef Pheno het volgende:
Ik ben daar mee gestopt. Geen tijd, iets met een leven en geen 5 uur op voor het werk en pas 9 uur 's avonds thuis. Overuren willen ze niet betalen of tijd voor tijd doen, dus dan ga ik geen tijd er aan vuil maken.
Het zou ook helpen als ze meer in mijn ineteressegebied zouden liggen jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind al die workshops gewoon interessant, 't is alleen zo jammer dat 't me slaap en sociaalleven kost
Ik ga 't morgen hebben over alzheimerquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou ook helpen als ze meer in mijn ineteressegebied zouden liggen ja
Maar green development (ICT branche) klinkt mij te popie jopie in de oren.
Ik ben dat soort dingen altijd in de ochtend weer vergeten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga 't morgen hebben over alzheimerDas dan wel weer interessant
quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben dat soort dingen altijd in de ochtend weer vergeten.
wat fijn!quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:54 schreef Muck het volgende:
Mogge
Mijn uwv-werkcoach is ziek, dus ik kan thuis blijven vandaag...
kachel aan infuusje koffiequote:
ik wist even niks betersquote:
muckiequote:Op dinsdag 16 november 2010 08:54 schreef Muck het volgende:
Mogge
Mijn uwv-werkcoach is ziek, dus ik kan thuis blijven vandaag...
flesquote:
friemquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:05 schreef friemelaar het volgende:
witte nevelen
ijsbloemen op het venster
winter nadert al
's Morgens samen
gefeliciteerd lekekr dingquote:
dankjewelquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:14 schreef PeZu het volgende:
gefeliciteerd lekekr ding![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
geeft niet hoor schatjequote:Op dinsdag 16 november 2010 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
Oh fuck taartje is jarig gefeliciteerd
mijn hoofd wil niet
nee, niet, ik ben allang weer kwijt wanneer jij ookalweer jarig bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |