Daarom heb ik de vloerverwarming gewoon altijd aan. Koel in de zomer, warm in de winter. Ideaalquote:Op dinsdag 16 november 2010 07:54 schreef Pien85 het volgende:
Waarom vergeet ik toch elke middag de verwarming opnieuw in te stellen?
Mja, die staat hier ook altijd aanquote:Op dinsdag 16 november 2010 07:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom heb ik de vloerverwarming gewoon altijd aan. Koel in de zomer, warm in de winter. Ideaal.
Dan kruip je nog even terugquote:
Ik lig erin, maar ik moet zo opstaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kruip je nog even terug
Och mopquote:Op dinsdag 16 november 2010 07:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik lig erin, maar ik moet zo opstaan.
Ik heb ook zo'n hoofdpijn.
ik heb geen freebsd, maar het is onderdeel van een hackcontest.quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb freebsd gehad, maar zonder enige lynxmeuk. Geen idee. I'm an Apple addict now.
ik heb geen idee wat er gebeurt is maar neem 2 paracetamol, en ga sporten of iets.quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik lig erin, maar ik moet zo opstaan.
Ik heb ook zo'n hoofdpijn.
Hacken is me vreemdquote:Op dinsdag 16 november 2010 07:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb geen freebsd, maar het is onderdeel van een hackcontest.
je hebt een ssh shel en die start automatisch lynx op.
ik weet wel welk bestand ik moet hebben en wwar hij staat maar nog niet hoe op te starten.
maar ook daar kom ik wel uit, na een paar uurtjes inlezen
werkse, en niet weer zoek raken vandaag héquote:Op dinsdag 16 november 2010 07:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Naar het werk, fijne dag allemaal
een hacker uiteindelijk ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 07:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hacken is me vreemd
computers benaderen
doe ik met login
quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werkse, en niet weer zoek raken vandaag hé
Hahaquote:Op dinsdag 16 november 2010 07:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hacken is me vreemd
computers benaderen
doe ik met login
Geldige login paste niet meerquote:
gelukkig fiets ik alleen maar, hoef niet te krabbenquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:08 schreef wel.o.k het volgende:
het was iets onder nul
ik moest krabben als een gek
nu koude handen
Maar wel koude handen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
gelukkig fiets ik alleen maar, hoef niet te krabben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |