24 had 2 seizoenen geleden al moeten stoppen. Als ze Tony weer tot leven gaan wekken weet je dat de koek op is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:29 schreef Waaghals2010 het volgende:
Dat is toch een andere situatie. Nu weet je dat het niet meer komt, toen was het gewoon uitstel.
Voor Human Target is het definitief over en uit.quote:Top 10 series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(02). Life Unexpected (CW)
02(01). Chase (NBC)
03(04). Human Target (FOX)
04(03). Detroit 1-8-7 (ABC)
-------------------------------------
05(---). Perfect Couples (NBC)
06(06). The Defenders (CBS)
07(05). The Event (NBC)
08(07). No Ordinary Family (ABC)
09(08). Fringe (FOX)
10(10). CSI: NY (CBS)
Update: Prestaties van de series tot nu toe (het aantal minnetjes geven de mate van daling aan vergeleken met mijn eerste post)quote:Gecancelde en niet verlengde series tot nu toe (alfabetisch)
100 Questions
Caprica
Dark Blue
Graviity
Lie To Me (kleine kans dat ze als zomerserie terugkomen)
Lone Star
Medium
My Generation
Outlaw
Party Down
Persons Unknown
Rubicon
Running Wilde
Scoundrels
Stargate Univers
Terriers
The Gates
The Good Guys
The Whole Truth
Undercovers
quote:ABC
Cancelled
My Generation
Scoundrels
The Gates
The Whole Truth
Renewed
Rookie Blue
Slecht/Heel Slecht
(-) Detroit 1-8-7
Matig/Slecht
(--) No Ordinary Family
Redelijk/Goed
Better With You
(-) Brothers & Sisters
Goed
The Middle
Castle
Heel Goed
Private Practice
Cougar Town
Desperate Housewives
Grey's Anatomy
Modern Family
quote:CBS
Cancelled
Medium
Slecht
(-) The Defenders
Matig/Slecht
(--) CSI: NY
Redelijk/Matig
(-) Blue Bloods
Goed/Redelijk
(-) CSI: Miami
(-) Shit My Dad Says
(-) The Good Wife
Goed
Hawaii Five-O
(-) The Mentalist
Goed/Heel Goed
CSI
Heel Goed
Rule of Engagement
How I Met Your Mother
Criminal Minds
Mike & Molly
NCIS: LA
NCIS
The Big Bang Theory
Two And A Half Men (renewed)
quote:FOX
Cancelled/Niet verlengd
Lone Star
The Good Guys
Running Wilde
Lie To Me (terug naar de zomer?)
Slecht/Matig
(-) Fringe
Redelijk/Goed
(-) American Dad
Goed
Raising Hope
Bones
Heel goed
Cleveland Show (renewed)
Family Guy
The Simpsons (renewed)
Glee (renewed)
quote:NBC
Cancelled
100 Questions
Outlaw
Persons Unknown
Undercovers
Heel slecht
Chase
Perfect Couples
Slecht
(-)The Event
Matig
Chuck
Community
Parenthood
(-) Law & Order: LA
Redelijk
(-) 30 Rock (renewed)
Redelijk/Goed
Law & Order: SVU
Goed
Outsourced
Heel goed
The Office
quote:CW
Slecht
Life Unexpected
Redelijk/Goed
90210
One Three Hill
Nikita
(-) Hellcats
Goed
Gossip Girl
Heel Goed
Supernatural
Smallville (final season)
The Vampire Diaries
De kans is nog groter dat er aliens landen op aarde en Obama ontvoeren dan dat LUX renewed word. Er is al bekend gemaakt dat er een complete editie dvd uitkomt, wat dus aangeeft dat er verder geen episodes meer komen. Verder heeft een hoofdrolspeelster en de maker van de serie gezegd dat ze niet meer terugkomen. Het is dus wel zeker.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:17 schreef Mr.Silencer het volgende:
Als de komende DVD release 'LUX: The Complete Series' heet wel ja, maar officieel heeft CW nog niks gezegd.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:47 schreef Chevalric het volgende:
Best jammer als Human Target gecanceld wordt.Het is gewoon een fijne popcorn serie met actie en humor. Ik moet wel toegeven dat de toevoeging van de twee vrouwen aan het team niet echt een goed plan was. Het samenspel tussen de drie mannen was prima en had absoluut geen vrouwelijke inbreng nodig. Vooral Ilsa Pucci is een superirritant karakter, komt ook door de actrice, denk ik.
Idd!.quote:Op maandag 27 december 2010 04:09 schreef Toad het volgende:
Net de laatste aflevering van Rubicon gezien. Echt stom dat AMC de serie heeft gecanceld. Ik vond het echt een super spannende serie. Het verhaal is zo actueel en urgent.
[USA 2010] Hawaii - Five-0quote:Op woensdag 29 december 2010 20:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja er is geen topic voor, maar drop het ff hier : Hawaii Five-O is hier zeer goed bevallen
Het is een remake, dus daarom renewed (was het nieuwe series topic kwijt)
Thanks! Kon hem niet vinden, maar goed de zoekfunctie van fok is dan ook faalquote:
http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=advanced&tab=forumquote:Op maandag 10 januari 2011 20:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Thanks! Kon hem niet vinden, maar goed de zoekfunctie van fok is dan ook faal
Hey niet zo hèquote:Op maandag 10 januari 2011 20:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=advanced&tab=forum
Ik dacht dat ze het juist wel ok deden in de rating?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:37 schreef Intrepidity het volgende:
Better With You van de buis gehaald? Ik meen dat er een aflevering voor gisteravond in de planning stond, maar hij is niet uitgezonden. 1x12 en 1x13 hebben nu een onbekende uitzenddatum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |