quote:ABC
Cancelled
My Generation
Scoundrels
The Gates
The Whole Truth
Renewed
Rookie Blue
Slecht
Detroit 1-8-7
Redelijk/Matig
No Ordinary Family
Redelijk/Goed
Better With You
Goed
Brothers & Sisters
The Middle
Castle
Heel Goed
Private Practice
Cougar Town
Desperate Housewives
Grey's Anatomy
Modern Family
quote:CBS
Cancelled
Medium (volgens Patricia Arquette - nog niet officieel)
Matig/Slecht
The Defenders
Redelijk/Goed
Blue Bloods
Goed/Redelijk
CSI: NY
Goed
CSI: Miami
Hawaii Five-O
Shit My Dad Says
Goed/Heel Goed
The Mentalist
CSI
Heel Goed
Rule of Engagement
How I Met Your Mother
Criminal Minds
Mike & Molly
NCIS: LA
NCIS
The Big Bang Theory
Two And A Half Men (renewed)
quote:FOX
Cancelled
Lone Star
Heel Slecht
The Good Guys
Running Wilde
Matig/Slecht
Lie To Me
Fringe
Goed
American Dad
Raising Hope
Bones
Heel goed
Cleveland Show (renewed)
Family Guy
The Simpsons (renewed)
Glee (renewed)
quote:NBC
Cancelled
100 Questions
Outlaw
Persons Unknown
Undercovers
Heel slecht
Chase
Matig/Slecht
The Event
Matig
Chuck
Community
Parenthood
Matig/Redelijk
Law & Order: LA
Redelijk/Goed
30 Rock (renewed)
Law & Order: SVU
Goed
Outsourced
Heel goed
The Office
quote:CW
Slecht
Life Unexpected
Redelijk/Goed
90210
One Three Hill
Nikita
Goed
Hellcats
Gossip Girl
Heel Goed
Supernatural
Smallville (final season)
The Vampire Diaries
In mei 2011 zullen de uitzendschema's voor het seizoen 2011-2012 bekend worden gemaakt. Tot die tijd moeten we het met de ratings doen en soms wat informatie uit andere bronnen.quote:Top 10 series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01. The Good Guys (FOX)
02. Running Wilde (FOX)
03. Chase (NBC)
04. Life Unexpected (CW)
-------------------------------------
05. Detroit 1-8-7 (ABC)
06. Lie to Me (FOX)
07. The Event (NBC)
08. The Defenders (CBS)
09. No Ordinary Family (ABC)
10. Fringe (FOX)
quote:AMC
Cancelled
Rubicon
Renewed
The Walking Dead (13 episodes)
Breaking Bad (July 2011)
Onbekend
Mad Men (vijfde seizoen is zeer waarschijnlijk)
quote:ABC Family
Onbekend
Melissa & Joey (continues summer 2011)
Pretty Little Liars (continues Jan 2011)
quote:A&E
Renewed
The Glades
quote:HBO
Renewed
Big Love (final season - Jan 2011)
Boardwalk Empire
Bored to Death (2011)
Curb Your Enthusiasm (2011 - 10 episodes)
Eastbound & Down (2011)
Entourage (final season - summer 2011 - 6 episodes)
Hung (2011 - 10 episodes)
The Ricky Gervais Show
Treme (2011)
True Blood (summer 2011)
Onbekend
In Treatment (derde seizoen heeft zeer slechte kijkcijfers)
quote:Syfy
Cancelled
Caprica
Renewed
Haven (13 episodes)
Eureka
Warehouse 13
Onbekend
Sanctuary (redelijke kijkcijfers)
Stargate Universe (kijkcijfers van het tweede seizoen zijn heel matig)
quote:USA Network
Renewed
Burn Notice (2 seasons)
Covert Affairs
Psych
Royal Pains
White Collar (16 episodes)
In Plain Sight (2 seasons)
Law & Order: Criminal Intent (final season)
quote:FX
Renewed
Archer (Jan 2011)
Damages (moved to DirecTV - 2 seasons - 10 episodes each)
It's Always Sunny in Philadelphia (2011)
Justified (2011)
Louie (2011)
Rescue Me (final season in 2011)
Sons of Anarchy (2011)
Onbekend
Terriers (kijkcijfers zijn heel slecht)
quote:Showtime
Renewed
Californication (Jan 2011)
Nurse Jackie (2011)
The Big C (2011)
United States of Tara (2011)
Weeds (2011)
Onbekend
Dexter
Penn & Teller: Bullshit
quote:TNT
Cancelled
Dark Blue
Renewed
HawthoRNe (2011)
Leverage (2011)
Memphis Beat (2011)
Men of Certain Age (Nov 29th 2010)
Rizzoli & Isles (2011)
Southland (Jan 2011 - 10 episodes)
The Closer (summer 2011)
quote:Starz
Cancelled
Graviity
Party Down
Renewed
Spartacus: Blood and Sand
quote:MTV
Renewed
The Hard Times Of RJ Berger
Deel 2quote:CTV
Renewed
The Bridge
Flashpoint (13 episodes)
Super goed nieuws zeg!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Flashpoint krijgt een 4e seizoen van 13 afleveringen. De opnames starten in januari. Er moeten echter ook nog 6 afleveringen van seizoen 3 uitgezonden worden. Wanneer is niet bekend. En of deze afleveringen en seizoen 4 ooit in Amerika (CBS) te zien zijn is al helemaal een vraagteken.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Flashpoint krijgt een 4e seizoen van 13 afleveringen. De opnames starten in januari. Er moeten echter ook nog 6 afleveringen van seizoen 3 uitgezonden worden. Wanneer is niet bekend. En of deze afleveringen en seizoen 4 ooit in Amerika (CBS) te zien zijn is al helemaal een vraagteken.
Was eigenlijk al wel duidelijk ondertussen.quote:'Medium' scoop: 'We got canceled,' says star
Though CBS cut the episodic order on Medium from 22 to 13 last month, the network has not said whether the drama has officially been canned. But star Patricia Arquette is saying as much: The actress told EW that we got canceled and the show only has two more episodes to shoot.
I was trying to get information from the writers about the last episode, Arquette told EW this weekend while attending a gala at The Museum of Contemporary Art in Los Angeles. I dont know what its going to be, but theyre really excited about it. Theyre like, `were just going to burn the whole thing down! Im really excited. Shes not looking forward to saying goodbye, however. Its been a great time. I love that time in my life.
The CBS-owned Medium, which airs Fridays at 8 p.m., is currently averaging 7.1 million viewers. With reporting from Nicholas White
Bron
Inderdaad jammer, altijd met plezier gekeken.quote:Op woensdag 17 november 2010 01:54 schreef criminal_mind het volgende:
Jammer maar was te verwachten.
LOS ANGELES (thefutoncritic.com) -- TNT has canceled its Dylan McDermott-led drama "Dark Blue" after two seasons.
A network spokesperson confirmed to the site this afternoon that the network won't be ordering a third season of the series.
Godverdommequote:Op woensdag 17 november 2010 01:54 schreef criminal_mind het volgende:
Jammer maar was te verwachten.
LOS ANGELES (thefutoncritic.com) -- TNT has canceled its Dylan McDermott-led drama "Dark Blue" after two seasons.
A network spokesperson confirmed to the site this afternoon that the network won't be ordering a third season of the series.
Is dat officieel dan? Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:26 schreef Happel het volgende:
Geen verassing dat The Event wordt gecancelled. Dat heb ik tegenwoordig op de achtergrond aanstaan, wanneer ik aan het afwassen ben.
Nee hoor komt gewoon 28 februari weer terug met nieuwe afleveringen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is dat officieel dan? Volgens mij niet.
Was wel te verwachten helaas, hoop dat ze er nog een leuke finale aan kunnen geven.quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:02 schreef criminal_mind het volgende:
Fox has confirmed that it will not be ordering additional episodes this season for either The Good Guys or Running Wilde. Whether you prefer to call that “not renewed” or “canceled” is a semantics preference. They won’t be back next year, and that’s absolutely no surprise.
The season and series finale of The Good Guys will be on December 10.
Ze gaan wel wat dingen aanpassen om meer kijkers te trekken, dit is dan ook de reden dat The Event pas eind februari terugkomt. Ik verwacht alleen niet veel goeds. Het zou me dan ook niet verbazen als de ratings nog verder zakken na een rustperiode van bijna 3 maanden. Met FlashForward gebeurde vorig jaar hetzelfde, maar dan vanwege de Olympische Spelen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is dat officieel dan? Volgens mij niet.
Geen redding meer voor slecht presterende tv-series in de toekomst. We mogen nog van geluk spreken dat ze Damages wel hebben opgepikt.quote:DirecTV Getting out of "Save Our Show" Business
Variety reports that DirecTV is headed in another direction and will focus its original programming efforts on shows that have never been seen in the US, and that Damages will be the last DirecTV resurrection.
Even weer een update, zeker nu The Good Guys en Running Wilde niet terugkomen en Human Target weer is begonnen.quote:Top 10 series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(03). Chase (NBC)
02(04). Life Unexpected (CW)
03(05). Detroit 1-8-7 (ABC)
04(07). The Event (NBC)
05(08). The Defenders (CBS)
06(---). Human Target (FOX)
07(09). No Ordinary Family (ABC)
08(06). Lie to Me (FOX)
09(10). Fringe (FOX)
10(---). CSI: NY (CBS)
NBC Cuts 'Chase' Order From 22 To 18 Episodesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:21 schreef Mr.Silencer het volgende:
Nieuwe series op de kabel die mogelijk gecanceld kunnen worden (kans van hoog naar laag)
1. Terriers (FX)
2. Caprica (Syfy)
3. Stargate Universe (Syfy)
4. Rubicon (AMC)
5. Dark Blue (TNT)
quote:Top 10 series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Chase (NBC)
02(02). Life Unexpected (CW)
03(03). Detroit 1-8-7 (ABC)
04(06). Human Target (FOX)
05(04). The Event (NBC)
06(05). The Defenders (CBS)
07(07). No Ordinary Family (ABC)
08(09). Fringe (FOX)
09(08). Lie to Me (FOX)
10(10). CSI: NY (CBS)
Kut kut kut. Beste nieuwe serie in jaren.quote:Op maandag 6 december 2010 19:18 schreef Mr.Silencer het volgende:
Even weer een update:
'Terriers' Cancelled By FX
Spoiler ; niet lezen als je het plot van het einde van Medium niet wilt weten!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:18 schreef Stefan het volgende:
Wel kut dat er maar 13 eps komen van Medium
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik zal het zeker missen!
Uiteraard heeft dat betrekking op de ratings. Ben benieuwd hoe het nieuwe seizoen van Community is, ben er nog niet aan begonnen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:52 schreef Mirel het volgende:
Met slecht/matig/goed bedoel je hoe de series het momenteel doen? Want ik zie Community bij matig staan en dat is echt de grootste onzin ooit.
Community S02 (18-49 ratings)quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:52 schreef Mirel het volgende:
Met slecht/matig/goed bedoel je hoe de series het momenteel doen? Want ik zie Community bij matig staan en dat is echt de grootste onzin ooit.
quote:De 18-49 ratings op de commerciële zenders (NBC, FOX, ABC en CBS) kan je op de volgende wijze onderverdelen:
0.0 tot 1.4 rating = heel slecht
1.5 tot 1.8 rating = slecht
1.9 tot 2.1 rating = matig
2.2.tot 2.4 rating = redelijk
2.5 tot 2.9 rating = goed
3.0 tot 3.9 rating = heel goed
4.0 tot ?.? rating = uitmuntend
Geen verrassing dat Lie To Me geen back-order krijgt. Ze doen het dan ook 40-50% minder dan House in de ratings. En House als lead-in is bijna het beste wat je kan krijgen op FOX.quote:Op woensdag 8 december 2010 05:14 schreef criminal_mind het volgende:
Fox Will Not Order More 'Lie To Me' This Season, Caps Order At 13 Episodes
Fox has declined to order the back 9 episodes for drama Lie To Me this season, and so production will stop after the 13th episode this month.
Fox gave the standard insider admonition that it doesnt mean the shows cancelled, but when was the last time a show began in the fall with a 13 episode order for a season, didnt get a back 9 order and then returned the following season?
Ik vind dat de serie met de nieuwe verhaallijn idd zn beste tijd heeft gehad. De cases zijn niet meer boeiend en House is een watje.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:11 schreef Mr.Silencer het volgende:
De rek is inmiddels wel uit House als je kijkt naar de ratings.
Geregeld halen ze een nieuw dieptepunt, maar de ratings zijn voorlopig nog wel hoog genoeg.
De vraag is nu wie er eerder de stekker eruit gaat trekken: FOX of Hugh Laurie.
Ik denk Hugh Laurie, na (of tijdens) het volgende seizoen.
Daar ben ik het volledig mee eens.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:50 schreef Mirel het volgende:
Ik bedoelde trouwens dat Community erg gaaf is
The Good Wife was deze week in tijden weer eens aanzienlijk gedaald en toch scoorde ze al voor de maatstaven van CBS niet erg hoog.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dit jaar lijken er veel series kans te hebben op de axe die ik volg ; Smallville komt al zeker niet terug ; One Tree Hill heeft maar een minimale kans, The Good Wife staat er niet best voor ; en hetzelfde geld voor Brothers & Sisters. Medium is gecancelled...Fringe in gevaar...word volgend jaar heel wat minder om te kijken.
The Good Wife was een herhaling afgelopen aflevering.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens.
[..]
The Good Wife was deze week in tijden weer eens aanzienlijk gedaald en toch scoorde ze al voor de maatstaven van CBS niet erg hoog.
Brothers & Sisters had afgelopen week weer een series low met een 2.1 18-49 rating, en dan zitten ze nog geeneens zover in het vijfde seizoen. Ze deden het in de ratings zeker 40% slechter dan lead-in Desperate Housewives en dat is wel heel veel.
Foutje, die van 23 nov. haalde maar een 2.1 rating.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
The Good Wife was een herhaling afgelopen aflevering.
Gemiddeld misschien iets minder dan vorig seizoen, maar inmiddels zijn de cijfers al aardig aan het bijtrekken.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:40 schreef Stefan het volgende:
Hoe doet Dexter het dit seizoen vergeleken met de andere?
Die zag ik niet aankomen. Maar het is op zich een goede tijd om het af te sluiten, en ze weten het ver van te voren, zodat ze echt naar het eind toe kunnen werken, en daar ben ik wel blij mee!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:57 schreef criminal_mind het volgende:
TNT Announces Final Season of Landmark Hit The Closer
TNT’s long-running, breakout hit The Closer will wrap up its phenomenal run with a final season in 2011. The difficult decision to conclude the series with season seven was made by Kyra Sedgwick, the EmmyÒ-winning star of The Closer.
Ben stiekem wel een beetje verdrietig...quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:57 schreef criminal_mind het volgende:
TNT Announces Final Season of Landmark Hit The Closer
TNT’s long-running, breakout hit The Closer will wrap up its phenomenal run with a final season in 2011. The difficult decision to conclude the series with season seven was made by Kyra Sedgwick, the EmmyÒ-winning star of The Closer.
De ratings en de kwaliteit van de verhalen zijn inmiddels wel aanzienlijk aan het dalen, zo nu en dan zitten er nog afleveringen tussen die ver boven de rest uitsteken. CSI gaat het zo te zien wel als laatste van de 3 overleven. Met een beetje geluk halen ze hierna nog 2 seizoenen en misschien zelfs nog 3.quote:Op zondag 12 december 2010 12:02 schreef Stefan het volgende:
Hoe doet CSI Las Vegas het. Ben nu nog in S9 bezig waar Morphues net bij het team is. Zag je na verttrek Grishom en nu halverwege 11 een stijgende lijn?
The Office als lead-in zal zeker helpen en daarnaast is de humor van Outsourced makkelijk te verteren.quote:Op zondag 12 december 2010 14:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind Outsourced erg leuk, maar het verrast me wel dat de serie het zo goed doet.
Nadat Better With You bezig was om een goed scorend gemiddelde te behalen zijn ze toch weer wat aan het dalen. Uiteindelijk komen ze dan toch weer in het onderste ABC regionen te staan.quote:ABC
Better With You
Brothers & Sisters
The Good Wife en $#*! My Dad Says doen het niet slecht, alleen het probleem is wel dat ze vergeleken met hun lead-ins behoorlijk lager zitten in de ratings. Beide scoren inmiddels 30% lager en voor CBS is dit misschien wel teveel. Voordeel van de veelgeprezen The Good Wife is dat ze laat in de avond worden uitgezonden en geen lead-in zijn voor een andere serie. $#*! My Dad Says begint daarentegen vroeg in de avond en kan de ratings van latere series (CSI: LV) naar beneden drukken.quote:CBS
Blue Bloods
CSI: Miami
$#*! My Dad Says
The Good Wife
NBC doet het voor het tweede jaar op rij met maar weinig series echt goed. De verwachtingen en eisen zullen dan ook een stuk lager zijn zolang ze geen succesvolle vervanging hebben. Ze zouden het in principe dus allemaal moeten kunnen overleven, maar het feit is wel dat ze het allemaal matig doen.quote:NBC
Community
Chuck
Law & Order: LA
Parenthood
gvd wat een originele nickquote:
Afgelopen weken waren er zoveel herhalingen dat er een vertekend beeld kan optreden bij de series die wel gewoon doorgaan. Het is dan verstandiger om een tijd te wachten met een compleet nieuw overzicht.quote:
Staat al een tijdje vast dat ze in januari gewoon weer verder gaan hoor.quote:Op donderdag 16 december 2010 01:24 schreef editoor het volgende:
Renewed
Die was toch gecanceld?
Die serie was episch, hoe kan die nou gecancelled worden. Er was sprake van dat ze een soort film gingen maken van hoe het allemaal begon, omdat bij de hoofdrolspeler kanker was geconstateerd.quote:Op donderdag 16 december 2010 01:24 schreef editoor het volgende:
Renewed
Die was toch gecanceld?
Eerst de prequel volgende maand en dan in september seizoen 2 met een nieuwe hoofdrolspeler. Het is jammer dat Andy Whitfield niet terugkomt, maar het is begrijpelijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:55 schreef Houniet het volgende:
Er komt gewoon een 2de seizoen met een andere hoofdrolspeler. Seizoen 2 wordt een sequel.
Van alle series die het op de kabel niet goed deden is nu bekend dat ze allemaal volgend jaar niet meer terugkomen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:21 schreef Mr.Silencer het volgende:
Nieuwe series op de kabel die mogelijk gecanceld kunnen worden (kans van hoog naar laag)
1. Terriers (FX)
2. Caprica (Syfy)
3. Stargate Universe (Syfy)
4. Rubicon (AMC)
5. Dark Blue (TNT)
Die was al in januari ofzo gecanceld.quote:
Fringe is een van de shows die de meeste kans heeft op de axe jammer genoeg. Ik weet niet hoe je erbij komt dat seizoen 4 bijna rond is, want dat is het absoluut niet. Het enige wat FOX doet is Fringe een laatste kans geven op de vrijdagavond. Als het daar ratings haalt tussen de 1.8 en 2.0 is het veilig ; maar anders krijgen ze wel de axe hoor. Ze gaan geen donderdag-show naar de slechte air-timing zetten en als dat mislukt weer terugzetten naar een goede avond. Ze moeten bewijzen dat ze de ratings op vrijdag kunnen behouden, en dan hebben ze kans op renewal. Maar tot die tijd zie ik het somber in.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:06 schreef Waaghals2010 het volgende:
Lukt dit niet, zal Fringe op een andere avond terugkeren. Deal voor seizoen 4 is bijna rond.
In het seizoen van de staking is 24 ook niet geweest.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:06 schreef Waaghals2010 het volgende:
Maar nu komt pas het gemis, want nu is er voor het eerst geen 24 volgende maand.
Series met een (te) grote hoeveelheid drama op Syfy blijkt toch niet altijd te werken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:06 schreef Mirel het volgende:
Hoe kan iets zoals Eureka heel populair zijn en SGU niet? Eureka ben ik maar gestopt met kijken omdat het echt nergens over gaat. Het is ook niet meer zo grappig zoals vroeger en de karakters zijn allemaal hetzelfde gebleven.
Het trieste is dat SciFi na de wijziging naar SyFy (en overname door NBC/Universal) steeds minder met science-fiction te maken heeft. SGU begon zeker nu in het tweede seizoen steeds meer diepgang te krijgen en de verhaallijn werd ook duidelijker. Het is echt ontzettend jammer dat deze serie gecanceld is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:46 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Series met een (te) grote hoeveelheid drama op Syfy blijkt toch niet altijd te werken.
BSG is denk ik de enige echte drama serie, met een goede hoeveelheid actie die het echt goed deed.
Kijkers zien dan liever Eureka, Warehouse 13, Haven en Sanctuary, die dan misschien niet zo zwaar wegkijken en meer entertainment value bevatten.
Ik ben net het tegenovergestelde van de massa. BSG, SGU en Caprica vind ik heerlijk om naar te kijken. Bij Eureka en Haven verloor ik op ten duur mijn interesse, vanwege het gebrek aan drama. Het concept van de pilot van Warehouse 13 stond me totaal niet aan. En Sanctuary deed me niet zoveel na het zien van de eerste aflevering. Stargate SG-1 en Atlantis kostte me heel veel geduld om de series te waarderen, en van te genieten.
NBC was altijd al eigenaar van Sci-Fi/SyFy. Althans, sinds 2004, als resultaat van een fusie tussen SF's eigenaar en NBC Universal.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:43 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Het trieste is dat SciFi na de wijziging naar SyFy (en overname door NBC/Universal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |