abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88761222
Prestaties van de serie tot nu toe (sommige series kunnen nog aardig wat schommelen in de ratings):

quote:
ABC
Cancelled
My Generation
Scoundrels
The Gates
The Whole Truth

Renewed
Rookie Blue

Slecht
Detroit 1-8-7

Redelijk/Matig
No Ordinary Family

Redelijk/Goed
Better With You

Goed
Brothers & Sisters
The Middle
Castle

Heel Goed
Private Practice
Cougar Town
Desperate Housewives
Grey's Anatomy
Modern Family
quote:
CBS
Cancelled
Medium (volgens Patricia Arquette - nog niet officieel)

Matig/Slecht
The Defenders

Redelijk/Goed
Blue Bloods

Goed/Redelijk
CSI: NY

Goed
CSI: Miami
Hawaii Five-O
Shit My Dad Says

Goed/Heel Goed
The Mentalist
CSI

Heel Goed
Rule of Engagement
How I Met Your Mother
Criminal Minds
Mike & Molly
NCIS: LA
NCIS
The Big Bang Theory
Two And A Half Men (renewed)
quote:
FOX
Cancelled
Lone Star

Heel Slecht
The Good Guys
Running Wilde

Matig/Slecht
Lie To Me
Fringe

Goed
American Dad
Raising Hope
Bones

Heel goed
Cleveland Show (renewed)
Family Guy
The Simpsons (renewed)
Glee (renewed)
quote:
NBC
Cancelled
100 Questions
Outlaw
Persons Unknown
Undercovers

Heel slecht
Chase

Matig/Slecht
The Event

Matig
Chuck
Community
Parenthood

Matig/Redelijk
Law & Order: LA

Redelijk/Goed
30 Rock (renewed)
Law & Order: SVU

Goed
Outsourced

Heel goed
The Office
quote:
CW
Slecht
Life Unexpected

Redelijk/Goed
90210
One Three Hill
Nikita

Goed
Hellcats
Gossip Girl

Heel Goed
Supernatural
Smallville (final season)
The Vampire Diaries
quote:
Top 10 series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01. The Good Guys (FOX)
02. Running Wilde (FOX)
03. Chase (NBC)
04. Life Unexpected (CW)
-------------------------------------
05. Detroit 1-8-7 (ABC)
06. Lie to Me (FOX)
07. The Event (NBC)
08. The Defenders (CBS)
09. No Ordinary Family (ABC)
10. Fringe (FOX)
In mei 2011 zullen de uitzendschema's voor het seizoen 2011-2012 bekend worden gemaakt. Tot die tijd moeten we het met de ratings doen en soms wat informatie uit andere bronnen.

De overige zenders hebben de meeste beslissingen voor 2011 al bekendgemaakt:

quote:
AMC
Cancelled
Rubicon

Renewed
The Walking Dead (13 episodes)
Breaking Bad (July 2011)

Onbekend
Mad Men (vijfde seizoen is zeer waarschijnlijk)
quote:
ABC Family
Onbekend
Melissa & Joey (continues summer 2011)
Pretty Little Liars (continues Jan 2011)
quote:
A&E
Renewed
The Glades
quote:
HBO
Renewed
Big Love (final season - Jan 2011)
Boardwalk Empire
Bored to Death (2011)
Curb Your Enthusiasm (2011 - 10 episodes)
Eastbound & Down (2011)
Entourage (final season - summer 2011 - 6 episodes)
Hung (2011 - 10 episodes)
The Ricky Gervais Show
Treme (2011)
True Blood (summer 2011)

Onbekend
In Treatment (derde seizoen heeft zeer slechte kijkcijfers)
quote:
Syfy
Cancelled
Caprica

Renewed
Haven (13 episodes)
Eureka
Warehouse 13

Onbekend
Sanctuary (redelijke kijkcijfers)
Stargate Universe (kijkcijfers van het tweede seizoen zijn heel matig)
quote:
USA Network
Renewed
Burn Notice (2 seasons)
Covert Affairs
Psych
Royal Pains
White Collar (16 episodes)
In Plain Sight (2 seasons)
Law & Order: Criminal Intent (final season)
quote:
FX
Renewed
Archer (Jan 2011)
Damages (moved to DirecTV - 2 seasons - 10 episodes each)
It's Always Sunny in Philadelphia (2011)
Justified (2011)
Louie (2011)
Rescue Me (final season in 2011)
Sons of Anarchy (2011)

Onbekend
Terriers (kijkcijfers zijn heel slecht)
quote:
Showtime
Renewed
Californication (Jan 2011)
Nurse Jackie (2011)
The Big C (2011)
United States of Tara (2011)
Weeds (2011)

Onbekend
Dexter
Penn & Teller: Bullshit
quote:
TNT
Cancelled
Dark Blue

Renewed
HawthoRNe (2011)
Leverage (2011)
Memphis Beat (2011)
Men of Certain Age (Nov 29th 2010)
Rizzoli & Isles (2011)
Southland (Jan 2011 - 10 episodes)
The Closer (summer 2011)
quote:
Starz
Cancelled
Graviity
Party Down

Renewed
Spartacus: Blood and Sand
quote:
MTV
Renewed
The Hard Times Of RJ Berger
quote:
CTV
Renewed
The Bridge
Flashpoint (13 episodes)
Deel 2
Deel 1

[ Bericht 54% gewijzigd door Mr.Silencer op 17-11-2010 17:57:49 ]
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:12:06 #2
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_88787702
Ik was het topic kwijt!!

Hier verder lijkt me zo :)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_88790406
Flashpoint krijgt een 4e seizoen van 13 afleveringen. De opnames starten in januari. Er moeten echter ook nog 6 afleveringen van seizoen 3 uitgezonden worden. Wanneer is niet bekend. En of deze afleveringen en seizoen 4 ooit in Amerika (CBS) te zien zijn is al helemaal een vraagteken.
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:21:00 #4
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_88790532
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Flashpoint krijgt een 4e seizoen van 13 afleveringen. De opnames starten in januari. Er moeten echter ook nog 6 afleveringen van seizoen 3 uitgezonden worden. Wanneer is niet bekend. En of deze afleveringen en seizoen 4 ooit in Amerika (CBS) te zien zijn is al helemaal een vraagteken.
Super goed nieuws zeg!!! :)

Ik kan er niet om wakker liggen of ze ooit op CBS te zien zullen zijn, lang leve CTV :D
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:46:02 #5
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_88791856
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
*O* goed nieuws. Nu al weer zin in nieuwe afleveringen.

quote:
'Medium' scoop: 'We got canceled,' says star

Though CBS cut the episodic order on Medium from 22 to 13 last month, the network has not said whether the drama has officially been canned. But star Patricia Arquette is saying as much: The actress told EW that we got canceled and the show only has two more episodes to shoot.

I was trying to get information from the writers about the last episode, Arquette told EW this weekend while attending a gala at The Museum of Contemporary Art in Los Angeles. I dont know what its going to be, but theyre really excited about it. Theyre like, `were just going to burn the whole thing down! Im really excited. Shes not looking forward to saying goodbye, however. Its been a great time. I love that time in my life.

The CBS-owned Medium, which airs Fridays at 8 p.m., is currently averaging 7.1 million viewers. With reporting from Nicholas White

Bron
Was eigenlijk al wel duidelijk ondertussen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_88794544
Nog meer info hier: http://blastr.com/2010/11/medium-canceled-the-event.php
Ook The Event is uit de programmering getrapt.
pi_88807436
Jammer maar was te verwachten.

LOS ANGELES (thefutoncritic.com) -- TNT has canceled its Dylan McDermott-led drama "Dark Blue" after two seasons.

A network spokesperson confirmed to the site this afternoon that the network won't be ordering a third season of the series.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  woensdag 17 november 2010 @ 02:17:33 #8
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_88807569
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 01:54 schreef criminal_mind het volgende:

LOS ANGELES (thefutoncritic.com) -- TNT has canceled its Dylan McDermott-led drama "Dark Blue" after two seasons.

A network spokesperson confirmed to the site this afternoon that the network won't be ordering a third season of the series.
Inderdaad jammer, altijd met plezier gekeken.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_88933974
Fox has confirmed that it will not be ordering additional episodes this season for either The Good Guys or Running Wilde. Whether you prefer to call that “not renewed” or “canceled” is a semantics preference. They won’t be back next year, and that’s absolutely no surprise.

The season and series finale of The Good Guys will be on December 10.

Based on the schedule, it’s not yet clear when all of the episodes of Running Wilde will air, but it looks like at least a few episodes will be available for burn off
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_88934155
Geen verassing dat The Event wordt gecancelled. Dat heb ik tegenwoordig op de achtergrond aanstaan, wanneer ik aan het afwassen ben.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 20 november 2010 @ 10:40:42 #11
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_88935240
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 01:54 schreef criminal_mind het volgende:

Godverdomme :(
  zaterdag 20 november 2010 @ 10:42:27 #12
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_88935275
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2010 09:26 schreef Happel het volgende:
Geen verassing dat The Event wordt gecancelled. Dat heb ik tegenwoordig op de achtergrond aanstaan, wanneer ik aan het afwassen ben.
Is dat officieel dan? Volgens mij niet.
pi_88935341
De nieuwe Fox Mid-Season Schedule is inmiddels ook bekend.

Fringe verhuist naar de 'friday night death slot', waar afgelopen jaren eigenlijk alle tv series van FOX het niet lang hebben overleefd. Enige goede uitzondering is The X-Files, die begon op de vrijdag in 1993 en uitgroeide tot een hit op de zondag, maar in dit tijdperk is dit niet meer echt relevant.

Ratings zullen op de vrijdag waarschijnlijk verder dalen, tenzij ze een sterke fanbase hebben die het loyaal op de vrijdag blijven volgen. Het huidige tijdstip is daarentegen wel één van de meeste lastige, zeker voor een tv-serie die focust op sci-fi en een continu doorlopend verhaal.
Het eerste seizoen op de dinsdag deden ze het wel goed met House als lead-in, maar dat waren wel veel losse verhalen.

De DVR cijfers zijn wel goed met circa +30% in de ratings (vaak bovenaan de toplijsten qua verbetering in percentages), dus dit kan wat hoop geven als de vrijdag een optie is om gelijk te kijken. Al zal er wel een groot deel zijn die het DVR't vanwege de reclame. De voornamelijke competitie op dat tijdstip wordt nu CW's Supernatural, één van de weinige succesvolle sci-fi series.

Fringe blijft een dure serie om te maken en aangezien het wordt geproduceerd door Warner Bros ziet FOX alleen de inkomsten van de reclames, die tijdens de uitzendingen worden uitgezonden. De rest, dvd/blu-ray verkopen en (internationale) uitzendrechten, gaat allemaal naar Warner Bros.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Silencer op 20-11-2010 12:15:03 ]
pi_88947087
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 10:42 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Nee hoor komt gewoon 28 februari weer terug met nieuwe afleveringen.
  zaterdag 20 november 2010 @ 17:33:16 #15
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_88948006
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 09:02 schreef criminal_mind het volgende:
Fox has confirmed that it will not be ordering additional episodes this season for either The Good Guys or Running Wilde. Whether you prefer to call that “not renewed” or “canceled” is a semantics preference. They won’t be back next year, and that’s absolutely no surprise.

The season and series finale of The Good Guys will be on December 10.
Was wel te verwachten helaas, hoop dat ze er nog een leuke finale aan kunnen geven.
Neil Degrasse Tyson
pi_88948526
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 10:42 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ze gaan wel wat dingen aanpassen om meer kijkers te trekken, dit is dan ook de reden dat The Event pas eind februari terugkomt. Ik verwacht alleen niet veel goeds. Het zou me dan ook niet verbazen als de ratings nog verder zakken na een rustperiode van bijna 3 maanden. Met FlashForward gebeurde vorig jaar hetzelfde, maar dan vanwege de Olympische Spelen.
pi_89024842
quote:
DirecTV Getting out of "Save Our Show" Business

Variety reports that DirecTV is headed in another direction and will focus its original programming efforts on shows that have never been seen in the US, and that Damages will be the last DirecTV resurrection.
Geen redding meer voor slecht presterende tv-series in de toekomst. We mogen nog van geluk spreken dat ze Damages wel hebben opgepikt.

De DVR cijfers van de eerste week van november zijn ook bekend.
Fringe +44% van een 1.8 naar een 2.6 rating oO<
Mooi om te zien dat er toch een aanzienlijk publiek is voor Fringe. Ik hoop wel dat een groot deel het live gaat volgen wanneer ze in januari op de vrijdag te zien zijn.
pi_89040907
CBS (vrijdag)
CSI:NY zakt voor het eerst naar een 1.5 rating, een nieuw dieptepunt. Misschien dat het wat met de verhaallijn te maken heeft, maar toch zijn ze de afgelopen weken van een 2.0 naar een 1.5 rating gedaald.

Ter vergelijking: Numb3rs scoorde vorig jaar met hun laatste seizoen vaak een 1.6 rating en werden uiteindelijk gecanceld, en ook Ghost Whisperer verdween terwijl ze geregeld een rating tussen de 1.9 en 2.2 scoorde.

Medium stopt definitief en dan blijft alleen nog Blue Bloods over die de afgelopen weken gezakt is van een 2.0 naar een 1.6 rating. Voor een nieuwe serie op zo'n laat tijdstip hebben ze best veel (oude) kijkers dus dat kan weleens een pluspunt zijn.

quote:
Top 10 series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(03). Chase (NBC)
02(04). Life Unexpected (CW)
03(05). Detroit 1-8-7 (ABC)
04(07). The Event (NBC)
05(08). The Defenders (CBS)
06(---). Human Target (FOX)
07(09). No Ordinary Family (ABC)
08(06). Lie to Me (FOX)
09(10). Fringe (FOX)
10(---). CSI: NY (CBS)
Even weer een update, zeker nu The Good Guys en Running Wilde niet terugkomen en Human Target weer is begonnen.

#1 en #2 waren tijden al niet meer te redden en zullen zeker verdwijnen.

#3 Detroit 1-8-7 doet het gehele seizoen al slecht. Soms is het tegen het matige aan, maar het is gewoon niet voldoende voor een tweede seizoen.

#4 Aan The Event wordt binnenkort gesleuteld om meer kijkers in februari te trekken, maar ik heb zwaar mijn twijfels of dit iets gaat opleveren.

#5 The Defenders is inmiddels het slechts presterende ma-do programma op CBS en ik zie ze dan ook volgend jaar meer niet terugkomen.

#6 Human Target's eerste aflevering van het seizoen deed het gelijk al slecht met een 1.8 rating, en dat op een makkelijk tijdstip. Aangezien HT door Warner Bros wordt geproduceerd is het een makkelijke keuze voor FOX. Als HT volgende week daalt in de ratings dan is een plek in de top 3 al snel bereikt.

#7 No Ordinary Family, wat in eerste een hitserie had moeten worden is momenteel niks meer dan een middelmatige scorende serie die zich tot nu toe nog niet echt heeft bewezen.

#8 Lie To Me kan al snel de lachende derde worden met het vooruitzicht van Human Target en Fringe. Lie To Me is de enige van de 3 die door FOX wordt geproduceerd en daarnaast zijn de ratings inmiddels ook alweer wat verbeterd.

#9 Fringe moet het op de vrijdag in januari echt laten zien, want anders is het over en uit. Zeker als je kijkt naar het verleden van FOX op de vrijdag. Zicht op een mogelijk vierde seizoen is pas duidelijk in januari/februari. Tot die tijd zal deze positie niet veel veranderen.

#10 CSI:NY begint al aardige scheuren te vertonen in de ratings. Ze kunnen natuurlijk nog herstellen, maar of dat ook voldoende is voor zo'n langlopende serie is nog maar de vraag. CBS kan hoge eisen stellen aan hun series en dat hebben ze ook aangetoond door vorig jaar Ghost Whisperer te cancellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 23-11-2010 19:03:51 ]
  dinsdag 23 november 2010 @ 17:35:59 #19
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_89059114
Lie to Me snap ik nog steeds helemaal niks van, wat een geweldige serie :)

En Human Target zou eens tijd worden, wat een prut.

Maja, zo denken andere users juist andersom en vinden HT geweldig.
pi_89598219
Even weer een update:

'Dexter' Renewed By Showtime For A Sixth Season

'Terriers' Cancelled By FX

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2010 21:21 schreef Mr.Silencer het volgende:

Nieuwe series op de kabel die mogelijk gecanceld kunnen worden (kans van hoog naar laag)
1. Terriers (FX)
2. Caprica (Syfy)
3. Stargate Universe (Syfy)
4. Rubicon (AMC)
5. Dark Blue (TNT)
NBC Cuts 'Chase' Order From 22 To 18 Episodes

quote:
01(01). Chase (NBC)
02(02). Life Unexpected (CW)
03(03). Detroit 1-8-7 (ABC)
04(06). Human Target (FOX)
05(04). The Event (NBC)
06(05). The Defenders (CBS)
07(07). No Ordinary Family (ABC)
08(09). Fringe (FOX)
09(08). Lie to Me (FOX)
10(10). CSI: NY (CBS)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 08-12-2010 18:00:55 ]
pi_89620580
Terriers :(
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_89640485
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 19:18 schreef Mr.Silencer het volgende:
Even weer een update:

'Terriers' Cancelled By FX

Kut kut kut. Beste nieuwe serie in jaren. :(
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:09:14 #23
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89640612
Medium snap ik wel, hoewel dit een goed seizoen is, is de rek er wel een beetje uit. Als ze maar positief afsluiten. Seizoen erbij zou ik wel tof vinden.

Entourage is ook wel genoeg, met de komende zes erbij.

Dexter, die kan wmb nog zeker wel door.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:18:04 #24
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89640932
Wel kut dat er maar 13 eps komen van Medium :{
pi_89642972
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:18 schreef Stefan het volgende:
Wel kut dat er maar 13 eps komen van Medium :{
Spoiler ; niet lezen als je het plot van het einde van Medium niet wilt weten!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik zal het zeker missen!
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:55:12 #26
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89645483
ben benieuwd of allison blijft leven, afgelopen 2 jaar hebben ze haar paar keer bijna dood laten gaan en dan toch net niet. Denk dat ze blijft leven voor eventuele films enzo.
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:52:39 #27
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_89656337
Met slecht/matig/goed bedoel je hoe de series het momenteel doen? Want ik zie Community bij matig staan en dat is echt de grootste onzin ooit. :{
When all else fails, you always have delusion.
pi_89657407
Balen dat the good guys gecanceled wordt. Ik vind het wel een amusante serie, met name omdat het zichzelf zo overduidelijk niet serieus neemt.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_89661620
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:52 schreef Mirel het volgende:
Met slecht/matig/goed bedoel je hoe de series het momenteel doen? Want ik zie Community bij matig staan en dat is echt de grootste onzin ooit. :{
Uiteraard heeft dat betrekking op de ratings. Ben benieuwd hoe het nieuwe seizoen van Community is, ben er nog niet aan begonnen.
Spoilers!
pi_89663481
Confirming the obvious with the lack of back order and the complete series DVD set Creator Liz Tigelaar has confirmed the cancellation "yeah. it's called being canceled. which sucks!" the show's final two episodes will air back-to-back on Tuesday, January 18.
RIP LUX
.
.
.
Fox has declined to order the back 9 episodes for drama Lie To Me this season, and so production will stop after the 13th episode this month.

Fox gave the standard insider admonition that it doesnt mean the shows cancelled, but when was the last time a show began in the fall with a 13 episode order for a season, didnt get a back 9 order and then returned the following season?
pi_89683160
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:52 schreef Mirel het volgende:
Community S02 (18-49 ratings)
Ep 01 - 2.2 rating
Ep 02 - 1.9 rating
Ep 03 - 1.8 rating
Ep 04 - 2.2 rating
Ep 05 - 1.9 rating
Ep 06 - 2.4 rating (later tijdstip met goed scorende lead-in)
Ep 07 - 1.9 rating
Ep 08 - 2.0 rating
Ep 09 - 1.9 rating
Ep 10 - 1.9 rating (zelfs bij een herhaling van de The Big Bang Theory stijgen de ratings niet)

Gemiddeld: 2.0 rating

quote:
De 18-49 ratings op de commerciële zenders (NBC, FOX, ABC en CBS) kan je op de volgende wijze onderverdelen:
0.0 tot 1.4 rating = heel slecht
1.5 tot 1.8 rating = slecht
1.9 tot 2.1 rating = matig
2.2.tot 2.4 rating = redelijk
2.5 tot 2.9 rating = goed
3.0 tot 3.9 rating = heel goed
4.0 tot ?.? rating = uitmuntend
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 05:14 schreef criminal_mind het volgende:
Fox Will Not Order More 'Lie To Me' This Season, Caps Order At 13 Episodes

Fox has declined to order the back 9 episodes for drama Lie To Me this season, and so production will stop after the 13th episode this month.

Fox gave the standard insider admonition that it doesnt mean the shows cancelled, but when was the last time a show began in the fall with a 13 episode order for a season, didnt get a back 9 order and then returned the following season?
Geen verrassing dat Lie To Me geen back-order krijgt. Ze doen het dan ook 40-50% minder dan House in de ratings. En House als lead-in is bijna het beste wat je kan krijgen op FOX.

Ik zie nog wel een kansje dat ze de volgende zomer terugkomen, maar de herfst periode is nu zeker uitgesloten.

[ Bericht 13% gewijzigd door Mr.Silencer op 08-12-2010 17:16:30 ]
  woensdag 8 december 2010 @ 17:05:05 #32
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89683446
Dat House nog zo goed scoort. Ze namen wel een gok met de nieuwe ontwikkelingen in de verhaallijn.
pi_89683714
De rek is inmiddels wel uit House als je kijkt naar de ratings.
Geregeld halen ze een nieuw dieptepunt, maar de ratings zijn voorlopig nog wel hoog genoeg.

De vraag is nu wie er eerder de stekker eruit gaat trekken: FOX of Hugh Laurie.
Ik denk Hugh Laurie. Na (of tijdens) het volgende seizoen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Silencer op 08-12-2010 17:28:31 ]
  woensdag 8 december 2010 @ 17:18:02 #34
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89684039
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:11 schreef Mr.Silencer het volgende:
De rek is inmiddels wel uit House als je kijkt naar de ratings.
Geregeld halen ze een nieuw dieptepunt, maar de ratings zijn voorlopig nog wel hoog genoeg.

De vraag is nu wie er eerder de stekker eruit gaat trekken: FOX of Hugh Laurie.
Ik denk Hugh Laurie, na (of tijdens) het volgende seizoen.
Ik vind dat de serie met de nieuwe verhaallijn idd zn beste tijd heeft gehad. De cases zijn niet meer boeiend en House is een watje.

Ook cancelen van Medium snap ik wel. In feite had NBC een heel mooi eind gemaakt vorig seizoen. Met dat eind had ik wel vrede gehad. Maar misschien een Ariel spinoff? Zou leuk zijn. Ben al blij dat Medium een echt eind krijgt. Las Vegas werd gecanceld midden in een cliffhanger.

Verder kijk ik Dexter dat een redelijk seizoen had en How I Met Your Mother dat allang niet meer leuk en fris is. Laat hem die moeder maar ontmoeten.
  woensdag 8 december 2010 @ 18:50:13 #35
87680 Mirel
pi_89687490
Ik bedoelde trouwens dat Community erg gaaf is
pi_89687763
Dit jaar lijken er veel series kans te hebben op de axe die ik volg ; Smallville komt al zeker niet terug ; One Tree Hill heeft maar een minimale kans, The Good Wife staat er niet best voor ; en hetzelfde geld voor Brothers & Sisters. Medium is gecancelled...Fringe in gevaar...word volgend jaar heel wat minder om te kijken.
pi_89689249
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 18:50 schreef Mirel het volgende:
Ik bedoelde trouwens dat Community erg gaaf is
Daar ben ik het volledig mee eens. oO<

quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 18:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dit jaar lijken er veel series kans te hebben op de axe die ik volg ; Smallville komt al zeker niet terug ; One Tree Hill heeft maar een minimale kans, The Good Wife staat er niet best voor ; en hetzelfde geld voor Brothers & Sisters. Medium is gecancelled...Fringe in gevaar...word volgend jaar heel wat minder om te kijken.
The Good Wife was deze week in tijden weer eens aanzienlijk gedaald en toch scoorde ze al voor de maatstaven van CBS niet erg hoog.

Brothers & Sisters had afgelopen week weer een series low met een 2.1 18-49 rating, en dan zitten ze nog geeneens zover in het vijfde seizoen. Ze deden het in de ratings zeker 40% slechter dan lead-in Desperate Housewives en dat is wel heel veel.
pi_89691420
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:29 schreef Mr.Silencer het volgende:

[..]

Daar ben ik het volledig mee eens. oO<

[..]

The Good Wife was deze week in tijden weer eens aanzienlijk gedaald en toch scoorde ze al voor de maatstaven van CBS niet erg hoog.

Brothers & Sisters had afgelopen week weer een series low met een 2.1 18-49 rating, en dan zitten ze nog geeneens zover in het vijfde seizoen. Ze deden het in de ratings zeker 40% slechter dan lead-in Desperate Housewives en dat is wel heel veel.
The Good Wife was een herhaling afgelopen aflevering.
pi_89692326
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:09 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

The Good Wife was een herhaling afgelopen aflevering.
Foutje, die van 23 nov. haalde maar een 2.1 rating.
  woensdag 8 december 2010 @ 20:40:05 #40
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89693179
Hoe doet Dexter het dit seizoen vergeleken met de andere?
pi_89693857
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:40 schreef Stefan het volgende:
Hoe doet Dexter het dit seizoen vergeleken met de andere?
Gemiddeld misschien iets minder dan vorig seizoen, maar inmiddels zijn de cijfers al aardig aan het bijtrekken.
  donderdag 9 december 2010 @ 13:02:27 #42
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_89715380
Ik lees mee.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 9 december 2010 @ 13:19:07 #43
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_89716000
Terriers is gecanceld. Helaas, was een leuke serie.

bron
pi_89779520
TNT Announces Final Season of Landmark Hit The Closer

TNT’s long-running, breakout hit The Closer will wrap up its phenomenal run with a final season in 2011. The difficult decision to conclude the series with season seven was made by Kyra Sedgwick, the EmmyÒ-winning star of The Closer.
pi_89781619
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:57 schreef criminal_mind het volgende:

TNT’s long-running, breakout hit The Closer will wrap up its phenomenal run with a final season in 2011. The difficult decision to conclude the series with season seven was made by Kyra Sedgwick, the EmmyÒ-winning star of The Closer.
Die zag ik niet aankomen. Maar het is op zich een goede tijd om het af te sluiten, en ze weten het ver van te voren, zodat ze echt naar het eind toe kunnen werken, en daar ben ik wel blij mee!
  zondag 12 december 2010 @ 11:34:29 #46
64792 Mryc
play me one more song
pi_89827215
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 20:57 schreef criminal_mind het volgende:

Ben stiekem wel een beetje verdrietig...
  zondag 12 december 2010 @ 12:02:06 #47
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89827999
Hoe doet CSI Las Vegas het. Ben nu nog in S9 bezig waar Morphues net bij het team is. Zag je na verttrek Grishom en nu halverwege 11 een stijgende lijn?
  zondag 12 december 2010 @ 14:19:49 #48
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_89832464
Ik vind Outsourced erg leuk, maar het verrast me wel dat de serie het zo goed doet.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_89839742
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 12:02 schreef Stefan het volgende:
Hoe doet CSI Las Vegas het. Ben nu nog in S9 bezig waar Morphues net bij het team is. Zag je na verttrek Grishom en nu halverwege 11 een stijgende lijn?
De ratings en de kwaliteit van de verhalen zijn inmiddels wel aanzienlijk aan het dalen, zo nu en dan zitten er nog afleveringen tussen die ver boven de rest uitsteken. CSI gaat het zo te zien wel als laatste van de 3 overleven. Met een beetje geluk halen ze hierna nog 2 seizoenen en misschien zelfs nog 3.

CSI: NY mag al blij zijn als ze na dit seizoen nog mogen terugkomen. CSI: Miami doet het in verhouding niet veel beter op de zondag, maar ik denk dat ze zeker nog 1 seizoen kunnen krijgen en als het mee zit 2.

quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 14:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind Outsourced erg leuk, maar het verrast me wel dat de serie het zo goed doet.
The Office als lead-in zal zeker helpen en daarnaast is de humor van Outsourced makkelijk te verteren.

[ Bericht 21% gewijzigd door Mr.Silencer op 12-12-2010 17:45:39 ]
pi_89930891
Het zit Running Wilde niet mee.
Eerst geen backorder, oftewel geen tweede seizoen, en nu worden ook de resterende afleveringen voorlopig niet meer uitgezonden.

Overzicht van de series die (momenteel nog) buiten de top 10 slechtst scorende series vallen, maar waar de toekomst nog niet zeker van is:

quote:
ABC
Better With You
Brothers & Sisters
Nadat Better With You bezig was om een goed scorend gemiddelde te behalen zijn ze toch weer wat aan het dalen. Uiteindelijk komen ze dan toch weer in het onderste ABC regionen te staan.

Brothers & Sisters haalde al snel in het seizoen een dieptepunt in de ratings, herstel op langer termijn is nog mogelijk, maar als je kijkt naar het verloop van vorig seizoen dan zie je toch een dalende lijn.

quote:
CBS
Blue Bloods
CSI: Miami
$#*! My Dad Says
The Good Wife
The Good Wife en $#*! My Dad Says doen het niet slecht, alleen het probleem is wel dat ze vergeleken met hun lead-ins behoorlijk lager zitten in de ratings. Beide scoren inmiddels 30% lager en voor CBS is dit misschien wel teveel. Voordeel van de veelgeprezen The Good Wife is dat ze laat in de avond worden uitgezonden en geen lead-in zijn voor een andere serie. $#*! My Dad Says begint daarentegen vroeg in de avond en kan de ratings van latere series (CSI: LV) naar beneden drukken.

Blue Bloods hobbelt achter CSI: NY wat de betreft de ratings, maar voor een nieuwe serie met veel (oude) kijkers op de late vrijdagavond zie ik ze nog wel een tweede seizoen krijgen.

CSI Miami scoort tussen de redelijk en goed en mijn verwachting is dat ze volgend jaar gewoon nog terug komen.

quote:
NBC
Community
Chuck
Law & Order: LA
Parenthood
NBC doet het voor het tweede jaar op rij met maar weinig series echt goed. De verwachtingen en eisen zullen dan ook een stuk lager zijn zolang ze geen succesvolle vervanging hebben. Ze zouden het in principe dus allemaal moeten kunnen overleven, maar het feit is wel dat ze het allemaal matig doen.

Law & Order is de meest onvoorspelbare serie van de 4. De ratings schommelen tussen slecht en redelijk zonder dat ze echt een zware competitie hebben.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:31:27 #51
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_89939069
Ik hoop dat Chuck blijft.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_89943811
Ik mis 24...
  woensdag 15 december 2010 @ 00:38:20 #53
87680 Mirel
pi_89945062
Wordt de eerste post geupdate?
  woensdag 15 december 2010 @ 00:39:50 #54
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_89945089
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:03 schreef Waaghals2010 het volgende:
Ik mis 24...
gvd wat een originele nick

24 is inderdaad gecancelled
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_89950158
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:38 schreef Mirel het volgende:
Nee, Mr. Silencer geeft gedurende het topic nieuwe updates en samenvattingen.
Spoilers!
pi_89953772
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:38 schreef Mirel het volgende:
Afgelopen weken waren er zoveel herhalingen dat er een vertekend beeld kan optreden bij de series die wel gewoon doorgaan. Het is dan verstandiger om een tijd te wachten met een compleet nieuw overzicht.

Binnenkort begint het mid-season uitzendschema en voor die tijd zal ik wel een update posten.
  woensdag 15 december 2010 @ 13:08:22 #57
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_89954694

FOX over Fringe op vrijdag.
pi_89986782
Renewed

Die was toch gecanceld?
pi_89989592
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 01:24 schreef editoor het volgende:
Renewed

Die was toch gecanceld?
Staat al een tijdje vast dat ze in januari gewoon weer verder gaan hoor.

Van Wikipedia:
The prequel, Spartacus: Gods of the Arena, has begun production in August 2010 and will shoot six episodes. The prequel will premiere in January 2011.
Spoilers!
pi_89990239
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 01:24 schreef editoor het volgende:
Renewed

Die was toch gecanceld?
Die serie was episch, hoe kan die nou gecancelled worden. Er was sprake van dat ze een soort film gingen maken van hoe het allemaal begon, omdat bij de hoofdrolspeler kanker was geconstateerd.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 16 december 2010 @ 10:55:14 #61
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_89991549
Er komt gewoon een 2de seizoen met een andere hoofdrolspeler. Seizoen 2 wordt een sequel.
pi_89991998
quote:
7s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:55 schreef Houniet het volgende:
Er komt gewoon een 2de seizoen met een andere hoofdrolspeler. Seizoen 2 wordt een sequel.
Eerst de prequel volgende maand en dan in september seizoen 2 met een nieuwe hoofdrolspeler. Het is jammer dat Andy Whitfield niet terugkomt, maar het is begrijpelijk.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 16 december 2010 @ 11:28:31 #63
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_89992612
Ja dat bedoel ik :').
pi_90029457
'Stargate Universe' Canceled

Niet echt een verrassing, maar toch ;(

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:21 schreef Mr.Silencer het volgende:

Nieuwe series op de kabel die mogelijk gecanceld kunnen worden (kans van hoog naar laag)
1. Terriers (FX)
2. Caprica (Syfy)
3. Stargate Universe (Syfy)
4. Rubicon (AMC)
5. Dark Blue (TNT)
Van alle series die het op de kabel niet goed deden is nu bekend dat ze allemaal volgend jaar niet meer terugkomen.

Mocht Fringe gecanceld worden dan is het definitief een ontiegelijk klote jaar voor het genre science fiction.
*fingers crossed*

[ Bericht 22% gewijzigd door Mr.Silencer op 17-12-2010 02:44:34 ]
  vrijdag 17 december 2010 @ 02:33:56 #65
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_90029629
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:03 schreef Waaghals2010 het volgende:
Ik mis 24...
Die was al in januari ofzo gecanceld.
pi_90031647
Nou, pas een aantal weken voor de finale, rond april hoor.

Maar nu komt pas het gemis, want nu is er voor het eerst geen 24 volgende maand.

Overigens denk ik niet dat Fringe wordt gecanceld. Afgaande op de promo probeert Fox gewoon de vrijdagavond succesvol te maken. Lukt dit niet, zal Fringe op een andere avond terugkeren. Deal voor seizoen 4 is bijna rond.
pi_90031706
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:06 schreef Waaghals2010 het volgende:
Lukt dit niet, zal Fringe op een andere avond terugkeren. Deal voor seizoen 4 is bijna rond.
Fringe is een van de shows die de meeste kans heeft op de axe jammer genoeg. Ik weet niet hoe je erbij komt dat seizoen 4 bijna rond is, want dat is het absoluut niet. Het enige wat FOX doet is Fringe een laatste kans geven op de vrijdagavond. Als het daar ratings haalt tussen de 1.8 en 2.0 is het veilig ; maar anders krijgen ze wel de axe hoor. Ze gaan geen donderdag-show naar de slechte air-timing zetten en als dat mislukt weer terugzetten naar een goede avond. Ze moeten bewijzen dat ze de ratings op vrijdag kunnen behouden, en dan hebben ze kans op renewal. Maar tot die tijd zie ik het somber in.
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:33:52 #68
207863 Obama
Barack Hussein
pi_90035984
Ik vind Fringe een hele leuk serie, zit zeker bij mijn top 5.

Je ziet duidelijk dat de show heel wat heeft gekost en het verhaal vind ik meer dan goed.
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:59:02 #69
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_90039460
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:06 schreef Waaghals2010 het volgende:
Maar nu komt pas het gemis, want nu is er voor het eerst geen 24 volgende maand.

In het seizoen van de staking is 24 ook niet geweest.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_90043572
Dat is toch een andere situatie. Nu weet je dat het niet meer komt, toen was het gewoon uitstel.
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:06:14 #71
87680 Mirel
pi_90044975
Hoe kan iets zoals Eureka heel populair zijn en SGU niet? Eureka ben ik maar gestopt met kijken omdat het echt nergens over gaat. Het is ook niet meer zo grappig zoals vroeger en de karakters zijn allemaal hetzelfde gebleven.
pi_90046461
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:06 schreef Mirel het volgende:
Hoe kan iets zoals Eureka heel populair zijn en SGU niet? Eureka ben ik maar gestopt met kijken omdat het echt nergens over gaat. Het is ook niet meer zo grappig zoals vroeger en de karakters zijn allemaal hetzelfde gebleven.
Series met een (te) grote hoeveelheid drama op Syfy blijkt toch niet altijd te werken.
BSG is denk ik de enige echte drama serie, met een goede hoeveelheid actie die het echt goed deed.

Kijkers zien dan liever Eureka, Warehouse 13, Haven en Sanctuary, die dan misschien niet zo zwaar wegkijken en meer entertainment value bevatten.

Ik ben net het tegenovergestelde van de massa. BSG, SGU en Caprica vind ik heerlijk om naar te kijken. Bij Eureka en Haven verloor ik op ten duur mijn interesse, vanwege het gebrek aan drama. Het concept van de pilot van Warehouse 13 stond me totaal niet aan. En Sanctuary deed me niet zoveel na het zien van de eerste aflevering. Stargate SG-1 en Atlantis kostte me heel veel geduld om de series te waarderen, en van te genieten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 17-12-2010 15:53:58 ]
pi_90248332
Het ziet ernaar uit dat NBC's nieuwkomer Perfect Couples gelijk al een flop is.
Ze hadden gisteren The Sing Off finale als lead-in (die het de afgelopen weken goed deed) en herhalingen van Castle en Hawaii Five-O als competitie, en nog haalde ze maar een hele slechte 1.4 rating.
Het zit NBC weer dus niet echt mee.

Misschien dat de mid-season line-up: The Cape, Friends With Benefits, Harry's Law, Love Bites en The Paul Reiser Show hier nog wat aan kan veranderen.

Voor de rest is er niet veel nieuws te melden met zoveel herhalingen.
  woensdag 22 december 2010 @ 09:43:10 #74
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_90277153
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:46 schreef Mr.Silencer het volgende:

[..]

Series met een (te) grote hoeveelheid drama op Syfy blijkt toch niet altijd te werken.
BSG is denk ik de enige echte drama serie, met een goede hoeveelheid actie die het echt goed deed.

Kijkers zien dan liever Eureka, Warehouse 13, Haven en Sanctuary, die dan misschien niet zo zwaar wegkijken en meer entertainment value bevatten.

Ik ben net het tegenovergestelde van de massa. BSG, SGU en Caprica vind ik heerlijk om naar te kijken. Bij Eureka en Haven verloor ik op ten duur mijn interesse, vanwege het gebrek aan drama. Het concept van de pilot van Warehouse 13 stond me totaal niet aan. En Sanctuary deed me niet zoveel na het zien van de eerste aflevering. Stargate SG-1 en Atlantis kostte me heel veel geduld om de series te waarderen, en van te genieten.
Het trieste is dat SciFi na de wijziging naar SyFy (en overname door NBC/Universal) steeds minder met science-fiction te maken heeft. SGU begon zeker nu in het tweede seizoen steeds meer diepgang te krijgen en de verhaallijn werd ook duidelijker. Het is echt ontzettend jammer dat deze serie gecanceld is.
  Admin woensdag 22 december 2010 @ 09:46:22 #75
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_90277226
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:43 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Het trieste is dat SciFi na de wijziging naar SyFy (en overname door NBC/Universal)
NBC was altijd al eigenaar van Sci-Fi/SyFy. Althans, sinds 2004, als resultaat van een fusie tussen SF's eigenaar en NBC Universal. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')