echt ahahahaha momentquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef themauster het volgende:
Wat Hans,Waalwijker,Roel,Briggy,Sersjee,Muisje_Eliza,Brennel,Jannekje7,Marc63,On_Air,Hole1988,Alors zeggen
quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef themauster het volgende:
Wat Hans,Waalwijker,Roel,Briggy,Sersjee,Muisje_Eliza,Brennel,Jannekje7,Marc63,On_Air,Hole1988,3rdRock,Alors,Timo20 zeggen
Nog maar een edit gedaanquote:
quote:
houd je radio maar aan, kan het nergens vinden dat het zo is.quote:Op maandag 15 november 2010 21:57 schreef themauster het volgende:
Is het straks echt op 101tv of moet de FM radio gewoon aanblijven
de timing van een stoeptegel...quote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef -Hans- het volgende:
Weer te weinig tijd... Echt, dat gebeurt bij Domien wel erg vaak.
Ik zie het want ik zie Feuten op101tvquote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
houd je radio maar aan, kan het nergens vinden dat het zo is.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef Timo20 het volgende:
Check dit: Gwyneth Paltrow doet Fuck you in de meest recente aflevering van![]()
Glee
![]()
![]()
http://hollywoodinsider.e(...)-paltrow-forget-you/!
![]()
leuk nummer is dat ja. Heb em al een aantal keer (moeten) zien omdat er een vriendin van me inspeelt. Leuke clip ookquote:
Hij heeft ook nieuw 3FM-talent begeleid. En ongeveer 4 jaar de AV gepresenteerd idd.quote:Op maandag 15 november 2010 22:07 schreef Bol_Wan het volgende:
Heb de beste man nooit gehoord, maar het was toch de grondlegger van de Arbeidsvitaminen oid? of mis ik nu een hoop belangerijke zaken waar hij ook aan mee heeft gewerkt?
hij heeft het jaren gepresenteerd, voorganger van Ekdom. en volgens mij had hij ook het 1 en ander van doen met DJ-school of de toenmalige DJ-opleiding ofzo?quote:Op maandag 15 november 2010 22:07 schreef Bol_Wan het volgende:
Heb de beste man nooit gehoord, maar het was toch de grondlegger van de Arbeidsvitaminen oid? of mis ik nu een hoop belangerijke zaken waar hij ook aan mee heeft gewerkt?
Dat dus.quote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij heeft het jaren gepresenteerd, voorganger van Ekdom. en volgens mij had hij ook het 1 en ander van doen met DJ-school of de toenmalige DJ-opleiding ofzo?
Ah ok, weer wat wijzerquote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij heeft ook nieuw 3FM-talent begeleid. En ongeveer 4 jaar de AV gepresenteerd idd.
Welkomquote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef Pino112 het volgende:
"Mensen die voor het eerst luisteren"
Ah, ik dus.
zullen we maar weer gewoon gaan quoten, geen zin om er de hele terug te moeten scrollen om op te zoeken wie wat zeiquote:
Eind vorig jaar was er een deceniumoverzicht met een interview een paar weken voor zijn dood op de radio. Kippenvel all over again.quote:Op maandag 15 november 2010 22:07 schreef Bol_Wan het volgende:
quote:
Gerard is God, dus je bent nu aan t lerenquote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
ik moet nu eigenlijk godsdienst leren
quote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Gerard is God, dus je bent nu aan t leren
Leuk manquote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef themauster het volgende:
Als het goed is sta ik volgend jaar hier http://www.earthcam.com/u(...)e/?cam=wmv_streaming
welquote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef themauster het volgende:
Als het goed is sta ik volgend jaar hier http://www.earthcam.com/u(...)e/?cam=wmv_streaming
Ik over precies 11 dagen.quote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef themauster het volgende:
en ij ookquote:
Ik ga daar overmorgen heen!quote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef themauster het volgende:
Ja dit weekend besproken met mijn schoonouders dat we met zijn allen (ik,vrouw,schoonouders en zwager) naar New York gaanquote:
als ik een vraag niet weet, schrijf ik dat opquote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Gerard is God, dus je bent nu aan t leren
quote:Op maandag 15 november 2010 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als ik een vraag niet weet, schrijf ik dat op
oud klasgenoot van me schreef bij alles wat hij niet wist "appelmoes"quote:Op maandag 15 november 2010 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als ik een vraag niet weet, schrijf ik dat op
quote:Op maandag 15 november 2010 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oud klasgenoot van me schreef bij alles wat hij niet wist "appelmoes"
en 1 keer heeft ie geantwoord op 5 vragen "weet ik gvd echt niet". Moets een week nablijven
bij een filosofie toets schrijven: Ik weet, dat ik niets weet (socrates), en dat bij iedere vraag...quote:Op maandag 15 november 2010 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oud klasgenoot van me schreef bij alles wat hij niet wist "appelmoes"
en 1 keer heeft ie geantwoord op 5 vragen "weet ik gvd echt niet". Moets een week nablijven
das lef hebbenquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bij een filosofie toets schrijven: Ik weet, dat ik niets weet (socrates), en dat bij iedere vraag...
DIe uitzending van PaPaul heb ik hier nogquote:Op maandag 15 november 2010 22:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Eind vorig jaar was er een deceniumoverzicht met een interview een paar weken voor zijn dood op de radio. Kippenvel all over again.
Net zoals toen bij Paul de Leeuw in de show toen.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:33 schreef Bol_Wan het volgende:
Zo. Dat was weer genoeg Bon Jovi tot het einde van het jaar
Wat een tijd was dat zegquote:Op maandag 15 november 2010 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ook zo'n Wim-plaat![]()
. Een schijthekel al had eraan om Bon Jovi te draaien
.
Nog steeds ook gewoon, ongeveer 482 draaibeurtquote:
Haha bizar eigenlijkquote:Op maandag 15 november 2010 22:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nog steeds ook gewoon, ongeveer 482 draaibeurt
te laatquote:Op maandag 15 november 2010 22:49 schreef -Hans- het volgende:
Dit is zo goed mensen. MEGAHIT maken. ECHT !
zeg dat nooit, dachten we van Yeasayer ookquote:
Uitlaten.quote:Op maandag 15 november 2010 22:52 schreef Bol_Wan het volgende:
Staat er eigenlijk een camera op of kan ik mijn cam uitlaten?
zet maar uit dat ding!quote:Op maandag 15 november 2010 22:52 schreef Bol_Wan het volgende:
Staat er eigenlijk een camera op of kan ik mijn cam uitlaten?
Serieus?? Dat is wel coolquote:Op maandag 15 november 2010 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die zanger heeft bij mij op school gezeten.
Als dakdekker?quote:Op maandag 15 november 2010 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:
Hahaha, die had ik dan weer niet verwachtquote:
Sjakkelien heeft bij mij op school gezeten.quote:Op maandag 15 november 2010 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ach. En wee.quote:Op maandag 15 november 2010 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Cee!![]()
Ja, te laat voor Domien.
En ik heb bij de broer van de zanger in de klas gezeten. Dus toen de zanger een interview moest doen met metmichiel zei die broer (van de zanger) zo van, Hej die naatje_1 dat is Nathanael. En die moeder van die mensen is weer een soort van collega van mijn moeder. Allemaal inteelt hier in Gouda.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 15 november 2010 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet even heel hard breinbreken om dit te snappen, maar cool.quote:Op maandag 15 november 2010 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En ik heb bij de broer van de zanger in de klas gezeten. Dus toen de zanger een interview moest doen met metmichiel zei die broer (van de zanger) zo van, Hej die naatje_1 dat is Nathanael. En die moeder van die mensen is weer een soort van collega van mijn moeder. Allemaal inteelt hier in Gouda.
Ik heb bij Raymster (quote:Op maandag 15 november 2010 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Sjakkelien heeft bij mij op school gezeten.
You win.
die is DOOD!quote:Op maandag 15 november 2010 23:03 schreef Cee het volgende:
Tom de Ridder.Met z'n kekke hendige pasje.
was ie dat niet al danquote:Op maandag 15 november 2010 23:04 schreef Waalwijker het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat Tom de Ridder te gast is bij Ekstra Weekend.
Giel gaat nu over zn nek, die haat Golden Earring (toch?)quote:
Goh, Giel en ik zijn het eens. Unicum!quote:Op maandag 15 november 2010 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Giel gaat nu over zn nek, die haat Golden Earring (toch?)
Klopt, dat is alleen voor rappers. Jojo motherfucker.quote:Op maandag 15 november 2010 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Giel gaat nu over zn nek, die haat Golden Earring (toch?)
quote:Op maandag 15 november 2010 23:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Hartstikke katskapot tegen de muur. KEDENG.
Dat is wel erg gaaf zegquote:Op maandag 15 november 2010 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En ik heb bij de broer van de zanger in de klas gezeten. Dus toen de zanger een interview moest doen met metmichiel zei die broer (van de zanger) zo van, Hej die naatje_1 dat is Nathanael. En die moeder van die mensen is weer een soort van collega van mijn moeder. Allemaal inteelt hier in Gouda.
dit dusquote:Op maandag 15 november 2010 23:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Hartstikke katskapot tegen de muur. KEDENG.
gaafquote:
Hij is de ster van dit topic al sinds topic nr.1quote:
Waarom luister je dat ook?quote:Op maandag 15 november 2010 23:30 schreef Waalwijker het volgende:
Nou, een avondje 538 luisteren levert meteen hoogtepunten op hoor. Zometeen Piet van Vliet live.![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 23:30 schreef Waalwijker het volgende:
Nou, een avondje 538 luisteren levert meteen hoogtepunten op hoor. Zometeen Piet van Vliet live.![]()
op sommige momenten heb ik het gevoel dat Piet van Vliet gewoon Joss van Oss zelf is.quote:
Dat denk ik inderdaad ook.quote:Op maandag 15 november 2010 23:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
op sommige momenten heb ik het gevoel dat Piet van Vliet gewoon Joss van Oss zelf is.
misschien moeten we je Tim Veulentje noemenquote:Op maandag 15 november 2010 23:55 schreef Pino112 het volgende:
'Daar heb je dat kutpaard weer'
'Die heeft dorst als een paard'![]()
wantquote:Op maandag 15 november 2010 23:59 schreef Pino112 het volgende:
Drierdrock, wil je even posten? Testje voor Danny
Roels favo artiest is Katie Maluaquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Roels favo artiest is Katie Malua. Vooral in een hotel in Belgie
.
ik zie geen verschil...maar ik let er dan ook niet opquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oud FoBo-icoontje bij Ajax update.
bij mij wordt gewoon de nieuwe weergegevenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oud FoBo-icoontje bij Ajax update.
slaap lekker!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:21 schreef themauster het volgende:
Wou wel tot 1 uur luisteren maar mijn ogen vallen bijna dicht dus trusten
slaap lekker!quote:
"dat kan toch helemaal niet Giel!"quote:
wat een top wijf, wat een top stem.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
Why tell me Why!
dat ik dit nog mag meemaken
Ik heb hem wel vaker gehoord, ik ben niet echt onder de indruk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
thymen (nog nooit gehoord) begint lekker met All over yoy van Live
Barend is ook wel te doen zeker als Bert erbij komt zitten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel vaker gehoord, ik ben niet echt onder de indruk.
Eigenlijk kan geen enkele nacht dj me echt bekoren. Op Bert na dan.
hij zit iig heel stoer te vertellen dat ie van een viaductje heeft gepist en geprobeerd heeft de sinterklaasintoch in harderwijk te vernaggelen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:16 schreef Waalwijker het volgende:
Thymen is voor de eerste keer zat geweest ofzo?
klote voor zijn vriendinquote:Op dinsdag 16 november 2010 02:40 schreef l3nt het volgende:
wanne kudzooi! ik kom net pas thuis, en @Leentje86 moet iig van8 in het ziekenhuis blijven. longembolie symptomen..
538quote:Op dinsdag 16 november 2010 06:39 schreef Waalwijker het volgende:
MoneyGrabber bij de buren. Dat dit kan in Nederland.
Toffe plaat !!quote:Op dinsdag 16 november 2010 06:39 schreef Waalwijker het volgende:
MoneyGrabber bij de buren. Dat dit kan in Nederland.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Roels favo artiest is Katie Malua. Vooral in een hotel in Belgie
.
538 plaat, Hans, 538 plaat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:00 schreef -Hans- het volgende:
Mogguh
Geinig chanson Afrojack ft. Eva Simons - Take Over Control![]()
Nee, Eversquote:
Vanaf 16u in de Coen en Sander show.quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:56 schreef lunko1979 het volgende:
Wanneer worden die namen bekend van serioes request? Vandaag dacht ik, maar hoelaat?
Jazeker.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat is dit afschuwelijk! Is dit de megahit?!
Ik heb nu een Burt Bacharach verzamelaar opstaan. Beter dan welke ochtendshow ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's de reden dat ik nu al 2 weken iedere ochtend naar Giel luister.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:33 schreef oh-oh het volgende:
Roellllllllll![]()
![]()
Tis mistig![]()
[ afbeelding ]
Oh toen ik rond elven of zo buiten was is me dat niet opgevallen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Yup. Gisteravond al, zag ik
.
Ik zag zelfs nog minder door de voorruit van m'n auto... dus toen moest ik toch maar even de ijskrabber erbij pakken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:33 schreef oh-oh het volgende:
Roellllllllll![]()
![]()
Tis mistig![]()
[ afbeelding ]
Toen ik vanmorgen thuiskwam zag ik ze hier ook her en der moeilijk doen ja.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zag zelfs nog minder door de voorruit van m'n auto... dus toen moest ik toch maar even de ijskrabber erbij pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |