Vanaf 16u in de Coen en Sander show.quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:56 schreef lunko1979 het volgende:
Wanneer worden die namen bekend van serioes request? Vandaag dacht ik, maar hoelaat?
Jazeker.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat is dit afschuwelijk! Is dit de megahit?!
Ik heb nu een Burt Bacharach verzamelaar opstaan. Beter dan welke ochtendshow ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's de reden dat ik nu al 2 weken iedere ochtend naar Giel luister.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:33 schreef oh-oh het volgende:
Roellllllllll![]()
![]()
Tis mistig![]()
[ afbeelding ]
Oh toen ik rond elven of zo buiten was is me dat niet opgevallen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Yup. Gisteravond al, zag ik
.
Ik zag zelfs nog minder door de voorruit van m'n auto... dus toen moest ik toch maar even de ijskrabber erbij pakken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:33 schreef oh-oh het volgende:
Roellllllllll![]()
![]()
Tis mistig![]()
[ afbeelding ]
Toen ik vanmorgen thuiskwam zag ik ze hier ook her en der moeilijk doen ja.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zag zelfs nog minder door de voorruit van m'n auto... dus toen moest ik toch maar even de ijskrabber erbij pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |